19/11/2014 Σχέδιο Εθνικής Στρατηγικής Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών για δημόσια διαβούλευση
ώρα Αρχική Σελίδα »   Οδηγός του Πολίτη »   Προστασία Πολιτών-Καταναλωτών »   Προστασία πολιτών - καταναλωτών
image

Προστασία πολιτών - καταναλωτών


 
Γενικά
Yπηρεσίες που ασχολούνται με την προστασία του πολίτη:
1. Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης
2. Υπουργείο Ανάπτυξης
3. Νομαρχιακές Αυτοδιοίκησεις
4. Γραφεία Αστυνόμευσης (Πολυδύναμα)
5. Συνήγορος του Πολίτη
6. Ενώσεις Καταναλωτών
7. Ευρωπαική Ένωση

Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να απευθύνεστε:
.
 
Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης
● Δ/νση Σχέσεων Κράτους - Πολίτη
Βασ. Σοφίας 15 - Τ.Κ. 106 74
Τηλ.: 210-3393101 (προστασία πολιτών)
210-3393102 (ανοικτής διοίκησης)
Είναι αρμόδιο για θέματα κακοδιοίκησης σε δημόσιες κ.λ.π. υπηρεσίες
.
 
Υπουργείο Ανάπτυξης
● Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή
Πλατεία Κάνιγγος - Τ.Κ. 101 81 ΑΘΗΝΑ
Τηλ.: 210-3821838 (πληροφορίες)
210-3842508
210-3821618
Είναι αρμόδιο για θέματα προστασίας καταναλωτών
.
 
Νομαρχιακές Αυτοδιοίκησεις
Στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις λειτουργούν:
● Τμήματα Προστασίας Καταναλωτών.
● Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού.

Τμήματα Προστασίας Καταναλωτών:

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Αθηνών Δ/νση : Σταδίου 31
Τ.Κ. 105 59
Τηλ.: 210-3212087

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ανατ. Αττικής
Δ/νση: 17ο χλμ. Λεωφ. Μαραθώνος (μετά την Παλλήνη)
Τ.Κ. 153 44
Τηλ. : 210-6080612

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Δυτ. Αττικής
Δ/νση : Περσεφόνης και Χατζιδάκη
Τ.Κ. 192 00 Ελευσίνα
Τηλ. : 210-5561276
εσωτ.285, 255

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Πειραιά
Δ/νση : Γρηγορίου Λαμπράκη 111
Τ.Κ. 185 32 Πειραιάς
Τηλ.: 210-4515532

.
 
Οι Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις
Αθηνών
210-3212087
Αλεξα/πολης
25510-20729
Αμφισσας
22650-28265
Αν. Αττικής
210-6080612
'Αρτας
26810-27496
Βέροιας
23310-24679
Γρεβενών
24620-22303
Ζακύνθου
26950-45380
Ηγουμενίτσας
26650-22220
Ηρακλείου
2810-288818
Καρδίτσας
24410-21890
Κατερίνης
23510-23861
Κέρκυρας
26610-39610
Κιλκίς
23410-22559
Κομοτηνής
25310-22592
Λαμίας
22310-28051
Λευκάδας
26450-21715
Ναυπλίου
27520-27281
Ξάνθης
25410-22709
Πύργου
26210-22609
Ρεθύμνου
28310-29133
Σάμου
22730-80409
Σπάρτης
27310-21158
Τρικάλων
24310-46132
Τρίπολης
2710-239339
Χαλκίδας
22210-22360
Χανίων
28210-92453
Χίου
22710-44247
 
 
 Γραφεία Αστυνόμευσης Αθηνών
Α.Τ. ΑΚΡOΠOΛΕΩΣ - Λεοχάρους 4 -Σύνταγμα
210-3230263
Α.Τ. ΣΥΝΤΑΓΜΑΤOΣ- Υψηλάντου 2 Κολωνάκι
210-7242860
Α.Τ. ΠΑΓΚΡΑΤΙOΥ - Πραττίνου 49 - Παγκράτι
210-7297451
Α.Τ. OΜOΝOΙΑΣ - Σωκράτους 58 - Oμόνοια
210-5202280
Α.Τ. ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ - Καλλιδρομίου 12 - Εξάρχεια
210-3606768
Α.Τ. ΠΕΤΡΑΛΩΝΩΝ - Υποθοντιδων 45 - Πετράλωνα
210-3418100
Α.Τ. ΚΥΨΕΛΗΣ- Θήρας 17 - Κυψέλη
210-8695500
Α.Τ. ΚOΛΩΝOΥ - Λαοδάμαντος 1 - Κολωνός
210-5133361
Α.Τ. ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ - Αγ. Λαύρας 17-Άνω Πατήσια
210-2280434
Α.Τ. ΑΜΠΕΛOΚΗΠΩΝ - Σεβαστουπόλεως 14 - Αμπελόκηποι
210-7776900
Α.Τ. Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ - Τραλλέων και Πλαστήρα 99 - Ν. Σμύρνη
210-9336479
Α.Τ. Π. ΦΑΛΗΡOΥ - Αίαντος 8 - Π.ΦΑΛΗΡO
210-9828028
Α.Τ. ΒΥΡΩΝΑ - Καλλιπόλεως 1 - Βύρωνας
210-7629994
Α.Τ. ΖΩΓΡΑΦOΥ - Ηρώων Πολυτεχνείου 14 - Ζωγράφου
210-7773479
Α.Τ. ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ - Λασκαρίδου 44 - Καλλιθέα
210-9538100
Α.Τ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙOΥ
210-9852525
 
 
ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ
Τμήμα Αγορανομίας τηλ.: 210-8060821
Χρυσοστόμου Σμύρνης 29
Τ.Κ. 151 21
Α.Τ. ΝΙΚΑΙΑΣ
Ελ. Βενιζέλου 1 και Πέτρου Ράλλη
Τ.Κ. 184 10 Νίκαια
τηλ.: 210-4254363
ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
Τμήμα Αγορανομίας
Ηρώων Πολυτεχνείου 1822
Τ.Κ. 192 00 -
Α.Τ. ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-
Γρηγορίου Λαμπράκη 487 και Αγίας Λαύρας Τ.Κ. 187 57 -
Κερατσίνι τηλ.: 210-4014745
ΕΛΕΥΣΙΝΑ τηλ.: 210-5614442, 210-5549084
Α.Τ. ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ-
Σωκράτους 12 - τηλ.: 210-4612621
Τ.Κ. 186 48 Δραπετσώνα
ΠΕΙΡΑΙΑ Κέντρο τηλ.: 210-4122501
Α.Τ. ΠΕΙΡΑΙΑ -
Ηρώων Πολυτεχνείου 37 Τ.Κ. 185 32 - Πειραιάς τηλ: 210-4174257
Α.Τ. ΜΟΣΧΑΤΟΥ
Αράχθου 17 - Τ.Κ. 183 43 Μοσχάτο
τηλ.: 210-4839742
 

.
 Συνήγορος του πολίτη
Ο «Συνήγορος του Πολίτη» είναι μία Ανεξάρτητη Αρχή κατοχυρωμένη στο Σύνταγμα. Στην Ελλάδα συστάθηκε με τον νόμο 2477/97. Νέο θεσμικό πλαίσιο τίθεται με τον νόμο 3094/2003 Ο θεσμός αυτός, γνωστός διεθνώς ως Ombudsman, υπάρχει σε ενενήντα χώρες σε όλο τον κόσμο και σε είκοσι οκτώ ευρωπαϊκές χώρες . Η επίσημη λειτουργία του άρχισε την 1η Οκτωβρίου 1998.
Ο «Συνήγορος του Πολίτη» είναι οργανωμένος σε κύκλους δραστηριότητας: Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, Κοινωνικής Προστασίας, Ποιότητας Ζωής, Σχέσεων Κράτους - Πολίτη και τον νέο κύκλο των Δικαιωμάτων του Παιδιού που έχει συσταθεί πρόσφατα.
Επικεφαλής της Αρχής είναι ο οποίος επιλέγεται από τη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής και διορίζεται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης Συνήγορος του Πολίτη, σύμφωνα με το άρθρο 101 Α΄ παρ. 2 του Συντάγματος και την προβλεπόμενη από τον Κανονισμό της Βουλής διαδικασία. Η θητεία του είναι τετραετής και δεν επιτρέπεται να επιλέγεται για περισσότερες από δύο θητείες, διαδοχικές ή μη. Στην άσκηση των καθηκόντων του επικουρείται από πέντε Βοηθούς Συνηγόρους οι οποίοι διορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, μετά από πρόταση του Συνηγόρου του Πολίτη.
Ως Συνήγορος του Πολίτη και ως Βοηθοί Συνήγοροι επιλέγονται πρόσωπα εγνωσμένου κύρους και υψηλής επιστημονικής κατάρτισης με ευρεία κοινωνική αποδοχή. Ο Συνήγορος του Πολίτη και οι Βοηθοί Συνήγοροι απολαμβάνουν προσωπικής και λειτουργικής ανεξαρτησίας, δεν ευθύνονται, δεν διώκονται και δεν εξετάζονται για γνώμη που διατύπωσαν ή πράξη που διενήργησαν κατά την άσκηση των καθηκόντων τους. Κατά τη διάρκεια της θητείας του Συνηγόρου του Πολίτη και των Βοηθών Συνηγόρων αναστέλλεται η άσκηση οποιουδήποτε δημόσιου λειτουργήματος καθώς και η άσκηση καθηκόντων σε οποιαδήποτε θέση στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Η Αρχή στελεχώνεται από 150 ειδικούς επιστήμονες και 30 διοικητικούς υπαλλήλους.
2. Σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο 2477/1997 και τον νέο νόμο 3094/2003, αποστολή του Συνηγόρου του Πολίτη είναι η διαμεσολάβηση μεταξύ των πολιτών και της Διοίκησης για την προστασία των πολιτών, την καταπολέμηση της κακοδιοίκησης και την τήρηση της νομιμότητας. Στο Συνήγορο του Πολίτη μπορεί να προσφύγει οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή ένωση προσώπων θεωρεί ότι παραβιάζονται δικαιώματα ή προσβάλλονται νόμιμα δικαιώματά του από ενέργειες ή παραλείψεις της δημόσιας διοίκησης και εφόσον έχει εξαντλήσει τις προβλεπόμενες ανά υπηρεσία δυνατότητες επίλυσης των προβλημάτων που ανακύπτουν από αυτές. Ειδικά ως προς τις προσβολές των δικαιωμάτων του παιδιού, στον Συνήγορο του Πολίτη μπορεί να προσφύγει το άμεσα ενδιαφερόμενο παιδί, γονέας ή συγγενής του καθώς και κάθε τρίτο πρόσωπο που έχει άμεση αντίληψη παραβίασης δικαιώματος του παιδιού. Ερευνά ατομικές διοικητικές πράξεις ή παραλείψεις ή ενέργειες οργάνων των δημοσίων υπηρεσιών που παραβιάζουν δικαιώματα ή προσβάλλουν νόμιμα δικαιώματα φυσικών ή νομικών προσώπων και κυρίως περιπτώσεις κατά τις οποίες όργανο δημόσιας υπηρεσίας. Για την προάσπιση των δικαιωμάτων του παιδιού, ο Συνήγορος του Πολίτη παρεμβαίνει και σε θέματα που αφορούν ιδιώτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, που προσβάλλουν τα δικαιώματα του παιδιού.
Προσβάλλει με πράξη ή παράλειψη, δικαίωμα ή συμφέρον προστατευόμενο από το Σύνταγμα ή το νόμο
Αρνείται να εκπληρώσει συγκεκριμένη υποχρέωση που επιβάλλεται από τελεσίδικη δικαστική απόφαση
Αρνείται να εκπληρώσει συγκεκριμένη υποχρέωση που επιβάλλεται από διάταξη νόμου ή από ατομική διοικητική πράξη
Ενεργεί ή παραλείπει νόμιμη οφειλόμενη ενέργεια, κατά παράβαση των αρχών της χρηστής διοίκησης και της διαφάνειας ή κατά κατάχρηση εξουσίας.
Για την προάσπιση των δικαιωμάτων του παιδιού, είναι αρμόδιος για θέματα που ανάγονται σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα ή ιδιώτες που προσβάλλουν τα δικαιώματα του παιδιού.
Ο Συνήγορος του Πολίτη είναι αρμόδιος για θέματα που ανάγονται στις υπηρεσίες :
● του δημοσίου
των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης (κοινότητες, δήμοι, νομαρχίες)
των λοιπών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου
των κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, των δημοσίων επιχειρήσεων και των επιχειρήσεων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και
► σε ιδιώτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα που προσβάλλουν τα δικαιώματα του παιδιού.
Ο Συνήγορος του Πολίτη δεν είναι αρμόδιος :
● αν έχουν περάσει περισσότεροι από 6 μήνες από τότε που ο πολίτης πληροφορήθηκε την παράνομη πράξη ή παράλειψη της δημόσιας διοίκησης που τον αφορά
● για την παροχή πληροφοριών και νομικών συμβουλών
Δεν είναι επίσης αρμόδιος :
για ιδιωτικές διαφορές
● για υποθέσεις που αναφέρονται στην υπηρεσιακή κατάσταση του προσωπικού των δημοσίων υπηρεσιών, στην εθνική άμυνα και ασφάλεια, στην εξωτερική πολιτική και τις διεθνείς σχέσεις της χώρας, στην κρατική ασφάλεια
● για υποθέσεις που εκκρεμούν ενώπιον των δικαστηρίων
● για πράξεις των δικαστικών αρχών, του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, των ανεξάρτητων αρχών, των θρησκευτικών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου
● για πράξεις Υπουργών και Υφυπουργών, ως προς τη διαχείριση της πολιτικής λειτουργίας
4. Με τις διατάξεις του Π.Δ 273/99 ρυθμίζονται τα θέματα οργάνωσης και λειτουργίας του «Συνηγόρου του Πολίτη».
Η διαδικασία προσφυγής στο «Συνήγορο του Πολίτη» είναι απλή: Κάθε άμεσα ενδιαφερόμενος υποβάλλει μία αναφορά στην οποία περιγράφει περιληπτικά το θέμα που τον απασχολεί καθώς και την εμπλεκόμενη υπηρεσία - φορέα. ή, σε περιπτώσεις παραβίασης δικαιωμάτων του παιδιού, τον εμπλεκόμενο ιδιώτη. Ενημερώνει χρονικά για τις ενέργειες που έχουν προηγηθεί και το αποτέλεσμά τους και συνυποβάλλει κάθε διαθέσιμο στοιχείο που μπορεί να βοηθήσει στη διερεύνηση του θέματός του.
Η αναφορά είτε υποβάλλεται αυτοπροσώπως είτε αποστέλλεται ταχυδρομικά ή με φαξ. Αφού ελεγχθεί η αρμοδιότητα της Αρχής, ανάλογα με το θέμα της αναφοράς, χρεώνεται σε έναν από τους Κύκλους δραστηριότητας και τη διερεύνηση του θέματος αναλαμβάνει ειδικός επιστήμονας ο οποίος ενημερώνει άμεσα με επιστολή του τον ενδιαφερόμενο για τον αριθμό πρωτοκόλλου της αναφοράς καθώς και το όνομα και τα στοιχεία επικοινωνίας του. Με την ανάθεση της υπόθεσης, ο ειδικός επιστήμονας επικοινωνεί και συνεργάζεται τόσο με τους ενδιαφερόμενους πολίτες όσο και με τους αρμόδιους φορείς και εφόσον το κρίνει σκόπιμο, επισκέπτεται την εμπλεκόμενη υπηρεσία και μελετά επιτόπου την υπόθεση. Ο Συνήγορος του Πολίτη μπορεί να ζητά από τις δημόσιες υπηρεσίες κάθε πληροφορία, έγγραφο ή άλλο χρήσιμο για την υπόθεση στοιχείο, να εξετάζει πρόσωπα, να ενεργεί αυτοψία και να παραγγέλλει πραγματογνωμοσύνη.
Μετά το πέρας της έρευνας, συντάσσεται πόρισμα το οποίο περιλαμβάνει περιγραφή της υπόθεσης, τα στοιχεία που έχουν υποβληθεί ή έχουν ληφθεί υπόψη, ενέργειες που έγιναν και οι διαπιστώσεις του ειδικού επιστήμονα. Το πόρισμα περιλαμβάνει, επίσης, τις απόψεις της αρμόδιας υπηρεσίας καθώς και τις προτάσεις του Συνηγόρου του Πολίτη για τους τρόπους αντιμετώπισης και επίλυσης του προβλήματος. Ο «Συνήγορος του Πολίτη» μπορεί να επιληφθεί αυτεπάγγελτα υπόθεσης που εμπίπτει στις αρμοδιότητές του και έχει προκαλέσει το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της κοινής γνώμης.
5. Ο «Συνήγορος του Πολίτη» συντάσσει κάθε χρόνο έκθεση όπου επιχειρείται ένας συνολικός απολογισμός των δραστηριοτήτων της Αρχής, παρουσιάζει τις σημαντικότερες υποθέσεις με τις οποίες ασχολήθηκε και διατυπώνει προτάσεις για τη βελτίωση των δημοσίων υπηρεσιών και τις αναγκαίες νομοθετικές ή κανονιστικές ρυθμίσεις. Η έκθεση του Συνηγόρου του Πολίτη υποβάλλεται τον Μάρτιο κάθε έτους στον Πρόεδρο της Βουλής. Ανάλογα όμως με την περίπτωση, το αποτέλεσμα μιάς έρευνας μπορεί να συμπεριληφθεί και σε ειδική έκθεση που υποβάλλεται στον Πρωθυπουργό και στον Πρόεδρο της Βουλής και κοινοποιείται στον καθ΄ ύλην αρμόδιο Υπουργό.
Για την εξυπηρέτηση των πολιτών που επιθυμούν να συμβουλευθούν τον Συνήγορο του Πολίτη, λειτουργεί Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών το οποίο δέχεται το κοινό τις εργάσιμες ημέρες από 08.30 έως 14.00. Μέλη του επιστημονικού προσωπικού, παρέχουν πληροφορίες στους πολίτες και δέχονται αναφορές για θέματα που τους απασχολούν, αρμοδιότητας της Αρχής. Πληροφορίες στους πολίτες δίνονται, επίσης, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, τις ίδιες ημέρες και ώρες. Λειτουργεί ακόμη τηλεφωνική γραμμή 801 11 25000 (με χρέωση μίας αστικής μονάδας ανά κλήση), που παρέχει όλο το 24ωρο πληροφορίες για τις αρμοδιότητες της Αρχής και τον τρόπο υποβολής αναφοράς.

Στοιχεία επικοινωνίας του Συνηγόρου του Πολίτη

Διεύθυνση : Χατζηγιάννη Μέξη αριθ. 5, ΤΚ 115 28 Αθήνα
Τηλέφωνα: 210- 7289600
Τηλεφωνική γραμμή αριθ. 801 11 25000 (με χρέωση μίας αστικής μονάδας ανά κλήση, όλο το 24ωρο)
ΦΑΞ : 210-7292129
Ηλεκτρονική διεύθυνση: sp@synigoros.gr
Στο διαδίκτυο : http://www.synigoros.gr 
.
 Ενώσεις Καταναλωτών
·       Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
Θεσσαλονίκης (ΚΕΠΚΑ):
Τσιμισκή 54, 546 23 Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310 269449
Fax: 2310 242211
·       Σύλλογος Καταναλωτών Σύρου:
Πλ. Λαϊκής Κυριαρχίας 1, Ερμούπολη, 841 00 Σύρος
Τηλ.: 22810 88279, (κιν. 0977 503709)
Fax: 22810 86661
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝ.ΚΑ.)
Κρήτης:
Νεοζηλανδών Μαχητών 14,
731 33 Χανιά
Τηλ.: 28210 43144
Fax: 28210 43144
·       Ένωση Καταναλωτών Ηρακλείου
Κρήτης:
Μιλάτου 1 και Αγ. Τίτου,
712 00 Ηράκλειο
Τηλ.: 2810 313547, (κιν. 0977 465144)
Fax: 2810 542650
·       Πατραϊκή Ένωση Καταναλωτών:
Κορίνθου 213, 262 21 Πάτρα
Τηλ.: 2610 651093, 434226, 094 439547
Fax: 0610 272481, 451256
·       Ένωση Καταναλωτών Βόλου και
Θεσσαλίας:
Γ. Καριάλη 97 Κουταρέλια,
383 33 Βόλος
Τηλ. και Fax: 24210 26595, 0972 741139
·       Ένωση Καταναλωτών "Η ποιότητα της
Ζωής" (ΕΚΠΟΙΖΩ):
Βαλτετσίου 43-45, 106 81 Αθήνα
Τηλ.: 210 3304444
Fax: 210 3300591
·       Ένωση Καταναλωτών Καβάλας:
Ευγενίου Ιορδανού 32, Καβάλα
Τηλ. και Fax: 2510 223000
·       Σύλλογος για τα Δικαιώματα του
Καταναλωτή και του Πολίτη:
Κολοκοτρώνη 70,
185 31 Πειραιάς
Τηλ. και Fax: 210 4226879
(κιν. 0977 297833)
·       Ένωση Πολιτών Γενικός Οργανισμός
Καταναλωτών Ελλάδας:
Αλκυόνης 9, 175 61 Παλαιό Φάληρο
Τηλ.: 210 9829152
Fax: 210 9825096
·       Ένωση Προστασίας Καταναλωτών
Έβρου (ΕΠΚΕ): Τ.Θ. 172,
Θερμοπυλών 21α,
681 00 Αλεξανδρούπολη
Τηλ. και Fax: 25510 23206
(κιν. 0944 639599)
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών Θεσσαλίας:
Ανθίμου Γαζή 31, 263 31 Λάρισα
Τηλ.: 2410 538080
Fax: 2410 534904
·       Ένωση Καταναλωτών Καρδίτσας:
Κολοκοτρώνη 11, 431 00 Καρδίτσα
Τηλ.: 24410 26005
Fax: 24410 26005
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών Μακεδονίας:
Μοναστηρίου 17, 546 27 Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310 535263,   4ψήφιο 1721
Fax: 2310 238061, 535263
·       Ένωση Καταναλωτών Λέσβου:
Καβέτσου και Ξενοφώντος 2,
811 00 Μυτιλήνη
Τηλ. και Fax: 22510 25738
·       Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας:
Ηρώων Πολυτεχνείου 73,
185 36 Πειραιάς
Τηλ.: 210 4510527
Fax: 210 4227212
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών Κέρκυρας:
Εμπορικό κέντρο Αλεπού,
491 00 Κέρκυρα
Τηλ.: 26610 81020/81021, 210 3250213 0972 23280
Fax: 26610 81022
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών Δωδεκανήσου:
Μητροπόλεως 13, 853 00 Κως
Τηλ.: 22420 48610
Fax: 22420 21388
·       Ένωση Καταναλωτών - Νέο ΙΝ.ΚΑ.:
Ακαδημίας 7, 106 71 Αθήνα
Τηλ.: 210 3632443
Fax: 210 3633976
·       Πανελλήνια Ένωση Καταναλωτών:
Αμαλιάδος 4-6, 115 23 Αθήνα
Τηλ. και Fax: 210 6465979
·       Ένωση για τα δικαιώματα των Πολιτών:
Λυκαβηττού 18, 106 73 Αθήνα
Τηλ.: 210 3600410
Fax: 210 3600411
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών Ιωαννίνων:
Θ. Πασχίδη 52, 454 45 Ιωάννινα
Τηλ.: 26510 65178
Fax: 26510 65178
·       Ένωση Καταναλωτών Νομού Αττικής:
25ης Μαρτίου 4, Ταύρος
Τηλ.: 210 8231817
·       Ένωση Καταναλωτών Νέας Ιωνίας
Μαγνησίας:
Κ. Καρτάλη 150,
382 21 Νέα Ιωνία Βόλου
Τηλ. και Fax: 24210 32389
·       Σύλλογος Προστασίας Τηλεθεατών:
Ακαδημίας 37, 106 72 Αθήνα
Τηλ.: 210 3618849
Fax: 210 3619822
·       Ένωση Καταναλωτών Νομού
Αιτωλοακαρνανίας:
Τσαλδάρη 48, 301 00 Αγρίνιο
Τηλ. 26410 26957
Fax: 26410 24444
·       Σύλλογος Προστασίας Καταναλωτών
Έδεσσας:
Ίωνος Δραγούμη 2, 582 00 Έδεσσα
Τηλ.: 23810 37305, (κιν. 0977 694186)
Fax: 23810 29966
·       Ένωση Προστασίας Καταναλωτών
Σερρών:
Περιστέρη Κωστοπούλου 12, 691 22
Σέρρες
Τηλ.: 23210 20007, 35411,
(κιν. 0946 926151)
Fax: 23210 35410
·       Ένωση Καταναλωτών Ροδόπης:
Πεζόδρομος Αντωνίου Παπαδήμα 14,
691 00 Κομοτηνή
Τηλ. και Fax: 25310 20011
·       Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
Δυτικής Ελλάδος:
Εμπορικό Κέντρο Πλατεία Γεωργίου Α΄ & Ρήγα Φεραίου 93, Πάτρα
Τηλ.: 2610 622655
Fax: 2610 272425
·       Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
Αθηνών:
Αιόλου 100, 105 51 Αθήνα
Τηλ. και Fax: 210 3239370,
(κιν. 0945 427603)
(Παράρτημα του ΚΕΚΠΑ
Θεσσαλονίκης)
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών Ρόδου:
Καναδά 33, 851 00 Ρόδος
Τηλ.: 22410 23749, 63290
Fax: 22410 23787
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών Φωκίδας:
Λιανουλοπούλου 3, 331 00 Άμφισσα
Τηλ. και Fax: 22650 28352
(κιν. 0932 950083)
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών Ξάνθης:
Φιλελλήνων 22, 671 00 Ξάνθη
Τηλ. και Fax: 25410 72203
(κιν. 0937 234236)
·       Ένωση Καταναλωτών Μεσσηνίας
(ΕΚΜΕ):
Κανάρη 86, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ. και Fax: 27210 93317, 85367,
0722 24050
·       Ένωση Καταναλωτών Δυτικής Αθήνας -
Πειραιά & Νήσων:
Κανάρη 6, 123 51 Αγία Βάρβαρα
Τηλ.: 210 5446460
Fax: 210 5690341
·       Ένωση Καταναλωτών Κεφαλονιάς και
Ιθάκης (ΕΝ.ΚΑ.ΚΙ.):
Κρατικός Αερολιμένας Κεφαλονιάς,
281 00
Τηλ.: 26710 41510, 28549
(κιν. 0932 968889)
Fax: 26710 42110
·       Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση
ΕΚΑΤΟ:
Δημοκρίτου 10, 543 52 Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310 857007, 8668007
(κιν. 0944 502222)
Fax: 2310 867456
·       Ένωση Καταναλωτών Καλλιθέας:
Φιλαρέτου 60, Καλλιθέα
Τηλ.: 210 9588930
Fax: 210 9577044
·       Ένωση Προστασίας Καταναλωτών
«ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ»:
Αλόννησος
Παράρτημα: Πατριάρχου Ιωακείμ 4,
546 22 Θεσσαλονίκη
Τηλ.: 2310 241655
Τηλ. και Fax: 2310 220918
·       Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση
Πελοποννήσου ΕΚΑΤΟ:
Πηλέως 17, 204 00 Ξυλόκαστρο
Τηλ. και Fax: 27430 22265
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών Πιερίας
ΙΝ.ΚΑ. ΠΙΕΡΙΑΣ:
28ης Οκτωβρίου 40, 601 00 Κατερίνη
Τηλ.: 23510 92660 (κιν. 0973 740290)
Fax: 23510 92659
·       ΚΕΠΚΑ Πρεβέζης:
Υδραγωγείο Πρέβεζας, 481 00 Πρέβεζα
Τηλ.: 26820 22832
Fax: 26820 61385
·       Ένωση Καταναλωτών Νομού Δράμας:
Πλατεία Ελευθερίας 19, 661 00 Δράμα
Τηλ. και Fax: 25210 35775
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών Αρκαδίας:
Τέρμα Φάνα, 221 00 Τρίπολη
Τηλ.: 2710 226127 (κιν. 0974 100014)
Fax: 2710 237577
·       Ένωση Προστασίας Καταναλωτών
Χαλκιδικής (Πολύγυρος):
Χάλκης 19,
551 32 Καλαμαριά Θεσσαλονίκης
Τηλ.: 2310 451133 (κιν. 0946 330611)
Τηλ. και Fax: 2310 451115
·       Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
Χαλκιδικής (Νέα Μουδανιά):
Εθνικής Αντιστάσεως 45,
632 00 Χαλκιδική
Τηλ.: 23730 24447 (κιν. 0977 468667)
Fax: 23730 65271
·       Ινστιτούτο Καταναλωτών Άρτας:
Μακρυγιάννη 15, 471 00 Άρτα
Τηλ.: 26810 76959 (κιν. 0977 917566)
Fax: 26810 72220
·       Ένωση Καταναλωτών Γρεβενών:
Γ. Μπουσίου 1, 511 00 Γρεβενά
Τηλ. και Fax: 24620 25480
·       Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση
Γρεβενών:
Μ. Αλεξάνδρου 37, 511 00 Γρεβενά
Τηλ.: 24620 23491
Fax: 24620 28741
·       Iνστιτούτο Καταναλωτών Λακωνίας:
Μενελάου 24, 231 00 Σπάρτη
·       Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
Φλώρινας:
Τ. Θ. 77, Φλώρινα
Τηλ.: 23850 28326
Fax: 23850 46793
·       Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση
Φλώρινας:
(Ε.ΚΑΤ.Ο) Μ. Αλεξάνδρου 112, Φλώρινα
Τηλ. και Fax: 23850 29989
·       ΙΝ.ΚΑ. Κορινθίας:
Κοραή 15, 201 00, Κόρινθος
Τηλ.: 27410 72386
Fax: 27410 75040, 31785
·       ΙΝ.ΚΑ. Αργολίδος:
Δημοκρατίας 13, 212 00, Πυργέλα Άργος
Τηλ.: 27510 61114
Fax: 27510 21881
·       Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
Νάουσας:
Δημαρχίας 30, κτίριο ΔΗΚΕΝΑ, 592 00, Νάουσα
Τηλ.: 23320 52152
Fax: 23320 52153
·       Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών
Κοζάνης:
Ειρήνης 10, Γραφείο Ευρωένωση,
501 00, Κοζάνη
Τηλ.: 24610 27180
Fax: 24610 27181
 

.
 
 
Εκτύπωση

Valid XHTML 1.0 Transitional Valid XHTML 1.0 Transitional