24/04/2018 Διοργάνωση 2ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών « Οι προκλήσεις της επόμενης ημέρας»στις 15 και 16 Μαΐου 2018
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Οδηγός του Πολίτη Θέματα Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων Θέματα Ελληνικών Ταχυδρομείων Κέντρο πληροφόρησης & εξυπηρέτησης πελατών
ATH.ENA CARD
image

Κέντρο πληροφόρησης & εξυπηρέτησης πελατών


>  Γενικά   


   
 
Γενικά
Για τον ÷ειρισμό των θεμάτων που έ÷ουν σ÷έση με την πληροφόρηση του κοινού και την εξυπηρέτηση των πελατών του ΕΛΤΑ, λειτουργεί στην ¸δρα της Επι÷είρησης Κέντρο Πληροφόρησης & Εξυπηρέτησης Πελατών.
Το κοινό μπορεί να πάρει πληροφορίες για όλα τα θέματα που έ÷ουν σ÷έση με την Τα÷υδρομική του εξυπηρέτηση, όπως:
● Σημεία εξυπηρέτησης
● ¿ρες λειτουργίας Καταστημάτων
● Παρε÷όμενες Υπηρεσίες - Προϊόντα
● Τιμολόγιο
● Θέματα Τα÷υδρομικού Κώδικα
● Ειδικές Υπηρεσίες/διευκολύνσεις
● Υπο÷ρεώσεις του ΕΛΤΑ προς τον Καταναλωτή
Επίσης, το Κέντρο υποδέ÷εται παράπονα πελατών και σε συνεργασία με τις καθύλην αρμόδιες Δ/νσεις
Α. Μεριμνά για την επίλυση των προβλημάτων.
Β. Ενημερώνει τους πελάτες για την υπόθεσή τους.
Τηλεφωνικό Κέντρο(÷ωρίς ÷ρέωση): 800 11 82000
Ωράριο Λειτουργίας: Καθημερινά - εκτός Σαββάτου & Κυριακής 08.00-14.30
 
 

 

  Αρ÷ή Σελίδας

Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας