11/12/2018 META ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 11/12/2018 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου


06/03/2014
Κατάληψη στο Υπουργείο Μεταφορών
Στις 05-03-2014, στο Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων έγινε μιας άλλης μορφής κατάληψη από τις συνηθισμένες.
400 μαθητές των πρώτων τάξεων Δημοτικών Σχολείων της Περιφέρειας Αττικής, εισέβαλαν στο αμφιθέατρο του Υπουργείου και παρακολουθήσαν την εκδήλωση με θέμα «Παιδί και Οδική Ασφάλεια» που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας και της ευρύτερης επικοινωνιακής πολιτικής, για την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής και οδικής ασφάλειας.
Το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων προβάλλει ως πρώτη προτεραιότητά του την Ανάπτυξη Παιδείας Οδικής Ασφάλειας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην προετοιμασία των παιδιών ως υπεύθυνων αυριανών οδηγών αλλά και στην αφύπνιση της συνείδησης των ενηλίκων πολιτών για την ασφαλή συνύπαρξη πεζών και οχημάτων.
24/02/2014
Nέες διαδικασίες για την υποβολή αιτήσεων για την έκδοση ψηφιακών καρτών ταχογράφου
Με απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων ορίσθηκαν νέες διαδικασίες για την υποβολή αιτήσεων για την έκδοση ψηφιακών καρτών για την λειτουργία του ταχογράφου. Οι νέες διαδικασίες υποβολής των αιτήσεων θα γίνονται πλέον ηλεκτρονικά , με αποτέλεσμα να περιοριστούν σημαντικά οι χρόνοι αναμονής από την υποβολή της αίτησης έως την εκτύπωση της κάρτας.
21/02/2014
Εκδήλωση για το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό πρόγραμμα έρευνας και καινοτομίας Shift2Rail
Ειδική εκδήλωση για το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό πρόγραμμα έρευνας και καινοτομίας Shift2Rail διοργάνωσε το ΥΠΟΜΕΔΙ σε συνεργασία με τις εταιρείες που στηρίζουν το πρόγραμμα στην Αθήνα στις 19 Φεβρουαρίου 2014, στο πλαίσιο της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ. Η πρωτοπόρος πρωτοβουλία Shift2Rail αποτελεί την κοινή προσπάθεια όλων των εμπλεκόμενων φορέων στην ευρωπαϊκή σιδηροδρομική βιομηχανία για επενδύσεις σε έρευνα και τεχνολογία.
18/02/2014
Πλήρης επαναλειτουργία του αεροδρομίου της Κεφαλλονιάς

Την πλήρη επαναλειτουργία του αεροδρομίου Κεφαλονιάς, την έναρξη από σήμερα υποβολής αιτήσεων των πολιτών για την επιδότηση ενοικίου ή συγκατοίκησης σε δύο γραφεία της ΥΑΣ στο νησί, καθώς και τη λειτουργία περίπου του 70% των σχολείων ανακοίνωσε από την Κεφαλονιά ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοΐδης. Σε ευρεία σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε το πρωί στο Κέντρο Επιχειρήσεων, που έχει στηθεί στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων υπό τον Μ. Χρυσοχοΐδη, συμμετείχαν ο υφυπουργός Εργασίας Β. Κεγκέρογλου, ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων Στ. Σιμόπουλος, ο Αντιπεριφερειάρχης Κεφαλληνίας και Ιθάκης κ. Κουρής, ο Δήμαρχος Κεφαλληνίας κ. Παρίσης, η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ κα Θεοπεφτάτου, ο Γενικός Διευθυντής Συγκοινωνιακών Έργων Δ. Μακρής, εκπρόσωποι των Κτιριακών Υποδομών Α.Ε., ΥΑΣ, ΟΑΣΠ και Διεύθυνσης Μελετών Έργων Οδοποιίας ΓΓΔΕ, καθώς και εκπρόσωποι των Τοπικών Αρχών.
17/02/2014
Απάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοϊδη
Απάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοϊδη σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτού Η. Παναγιώταρου, σχετικά με τις νέες αυξήσεις στα διόδια
11/02/2014
Επίσκεψη αποτίμησης στην Κεφαλλονιά του Υπουργού Υποδομών
Την Κεφαλονιά επισκέφτηκε στις 10/2 ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοΐδης, συνοδευόμενος από υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΠΟΜΕΔΙ, σε μια προσπάθεια αποτίμησης της μέχρι τώρα κατάστασης και περαιτέρω συντονισμού και προγραμματισμού των δράσεων για το αμέσως προσεχές διάστημα.
10/02/2014
Υπογραφή αποφάσεων που απαιτούνται για την εφαρμογή των διατάξεων που αφορούν στα Φορτηγά Δημόσιας Χρήσης Αυτοκίνητα
Από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων ανακοινώθηκε ότι μετά την ψήφιση του νόμου της Αρχής Συντονισμού Πτήσεων και άλλες διατάξεις, υπογράφηκαν από τον Υφυπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο,  όλες οι αποφάσεις που απαιτούνται για την εφαρμογή των διατάξεων που αφορούν στα Φορτηγά Δημόσιας Χρήσης Αυτοκίνητα.
Συγκεκριμένα:
07/02/2014
Συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής
Σε ευρεία σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014 υπό τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Χρυσοχοΐδη και με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, συζητήθηκε το θέμα της συντήρησης της σιδηροδρομικής υποδομής, το οποίο και αναδείχθηκε ως ζήτημα ύψιστης προτεραιότητας για το Υπουργείο.
07/02/2014
Μέτρα αποκατάστασης πληγέντων-δηλώσεις Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
«Θέλω να σας πω ότι η Κεφαλονιά αποδείχθηκε πολύ ισχυρή, άντεξε. Τα κτίρια της άντεξαν σε ένα σεισμό ο οποίος ήταν πολύ πάνω από την αρχικά σχεδιασμένη δυνατότητα και αντοχή των κτιρίων και αυτό είναι αξιοθαύμαστο. Η προηγούμενη εμπειρία της Κεφαλονιάς μετά τον καταστροφικό σεισμό εκείνης της εποχής, οδήγησε σε θωράκιση του νησιού. Σήμερα πρέπει να επαναλάβουμε το ίδιο θωρακίζοντας ακόμα περισσότερο το νησί. Την καταστροφή πρέπει να την αντιμετωπίσουμε ως μια ευκαιρία, για να δημιουργήσουμε νέες υποδομές, να δημιουργήσουμε τη “Νέα Κεφαλονιά”.
07/02/2014
Απάντηση Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, σε Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή της Δημοκρατικής Αριστεράς Θ. Ψύρρα σχετικά με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που «παγώνει» ξανά την εκτροπή του Αχελώου
Είναι ευτυχές και θετικό  το γεγονός ότι ο συνάδελφος ο κ. Ψύρρας υπέβαλε αυτήν την ερώτηση για ένα ακανθώδες ζήτημα που έχει απασχολήσει την πολιτική και οικονομική ζωή της χώρας για τρεις δεκαετίες. Ευρισκόμεθα ενώπιον μιας νέας πραγματικότητας, μιας απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας, της υπ’ αριθμό 26/2014, η οποία ακυρώνει το ν. 3481/2006, με τον οποίο εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι του επίμαχου έργου της εκτροπής του Αχελώου.
Επισημαίνεται ότι εκείνη την εποχή το σκεπτικό του νόμου ήταν ότι η εκτροπή έπρεπε να συνεχιστεί. Διότι η τότε απόφαση για τη διαχείριση των υδάτων προέβλεπε μεταβατική περίοδο μέχρι το 2009 για την έγκριση των σχεδίων διαχείρισης των υδατικών διαμερισμάτων της χώρας. Είχε εκπονηθεί σχέδιο διαχείρισης από το Υπουργείο Ανάπτυξης στο οποίο προβλεπόταν η υλοποίηση έργων «μερικής εκτροπής». Είχαν υλοποιηθεί έργα για την εκτροπή του Αχελώου συνολικού ύψους τότε -το 2006- 500 εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία δεν απέδιδαν τίποτε -όπως και σήμερα- ως αχρησιμοποίητα. Από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ είχε εκπονηθεί το σχέδιο διαχείρισης των λεκανών απορροής του ποταμού Αχελώου, αλλά και του Πηνειού.
« Προηγούμενα 10
Σελίδες : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] Επόμενα 10 »

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο