11/12/2018 META ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 11/12/2018 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου


27/08/2014
Δημιουργία Μηχανογραφικού Συστήματος Καταγραφής Αποτελεσμάτων των δοκιμασιών προσόντων και συμπεριφοράς των υποψηφίων οδηγών, εξεταστών και εκπαιδευτών
Υπεγράφη απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κου Μιχάλη Παπαδόπουλου, σύμφωνα με την οποία δημιουργείται στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μηχανογραφικό Σύστημα Καταγραφής Αποτελεσμάτων των δοκιμασιών προσόντων και συμπεριφοράς των υποψηφίων οδηγών, εξεταστών και εκπαιδευτών.
08/08/2014
Σε κυκλοφορία το πρώτο τμήμα του νέου κλάδου του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα
Παραδόθηκε το πρωί σε κυκλοφορία, παρουσία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, το πρώτο τμήμα του νέου κλάδου του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα, μήκους 7 περίπου χλμ. από τον νέο, πλήρως ανακατασκευασμένο Ανισόπεδο Κόμβο Αρχαίας Κορίνθου μέχρι το Ζευγολατιό. Πρόκειται για το τμήμα, που μελλοντικά θα αποτελεί τον δεξιό κλάδο κυκλοφορίας του αυτοκινητόδρομου (προς Πάτρα) και θα λειτουργήσει προσωρινά με τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας (προς Πάτρα και προς Κόρινθο). Παράλληλα, σήμερα ξεκινά και η κατασκευή του αριστερού κλάδου (προς Αθήνα), η οποία θα διαρκέσει περίπου 10 μήνες.
Σε δηλώσεις του, ο υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, τόνισε: «Παραδίδουμε σήμερα το πρώτο ασφαλτοστρωμένο τμήμα της Ολυμπίας Οδού, της Κορίνθου – Πατρών, είναι τα πρώτα 7 χλμ. από τα 120. Επτά χιλιόμετρα, που είναι έτοιμα να παραδοθούν στους οδηγούς, σε ένα δρόμο, που συνεργάζονται για να κατασκευαστεί πάρα πολλοί: ιδιωτικές εταιρείες, τεχνικές κατασκευαστικές εταιρείες μεταξύ τους, το δημόσιο, η ΕΤΕπ, περίπου 35 τράπεζες και έχουμε ένα αποτέλεσμα. Είναι το αποτέλεσμα, που θέλει η σύγχρονη Ελλάδα. Ένα αποτέλεσμα, στο οποίο συμμετέχουν χιλιάδες εργαζόμενοι κι ένα αποτέλεσμα, που οδηγεί στο σπάσιμο της απομόνωσης της Περιφερειακής Ελλάδας. Για πρώτη φορά, σε ενάμιση περίπου χρόνο από σήμερα και λιγότερο, τα 120 χλμ. Κορίνθου – Πατρών θα είναι μόλις 1 ώρα δρόμος. Θα είναι ένας σύγχρονος δρόμος και ασφαλής».
02/07/2014
Επίσκεψη υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ Μ. Χρυσοχοϊδη στην Κεφαλονιά 01/07/2014
Την Κεφαλονιά επισκέφθηκε την Τρίτη 1 Ιουλίου 2014, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, για να επιθεωρήσει την πρόοδο των εργασιών στο λιμάνι Ληξουρίου και το οδικό δίκτυο του νησιού.
Στο λιμάνι Ληξουρίου, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση των εργασιών αποκατάστασης των ζημιών εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος. Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει η δεύτερη φάση με τη δημοπράτηση του έργου που αφορά στα δυτικά κρηπιδώματα και τον υπήνεμο μώλο στο Λιμάνι Ληξουρίου και στο αγκυροβόλιο τουριστικών σκαφών στα Λεγατάτα, προϋπολογισμού 3,7 εκατ. ευρώ. Η συνολική διάρκεια του έργου είναι 9 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, που εκτιμάται περί το τέλος Ιουλίου.
20/06/2014
Σε κυκλοφορία από το πρωί της Παρασκευής 20 Ιουνίου 2014 η ηλεκτροκίνηση του τμήματος του Προαστιακού Σιδηρόδρομου «Οινόη – Χαλκίδα».
Αποδόθηκε σε κυκλοφορία το πρωί της Παρασκευής 20 Ιουνίου 2014, παρουσία του υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ Μ. Χρυσοχοΐδη  η ηλεκτροκίνηση του τμήματος του Προαστιακού Σιδηρόδρομου «Οινόη – Χαλκίδα». Ο υπουργός επιβιβάστηκε στη διερχόμενη από το σταθμό «Αυλίδα» αμαξοστοιχία και συνταξίδεψε με τους επιβάτες του προαστιακού ως τη Χαλκίδα.
«Είναι η πρώτη άφιξη τρένου του προαστιακού με ηλεκτροκίνηση στη Χαλκίδα. Είναι μια νέα εξέλιξη πολύ σημαντική, διότι έχουμε ένα τρένο, που είναι λιγότερο ρυπαρό  περιβαλλοντικά, πιο φθηνό ως προς την κίνησή του, γρηγορότερο και ασφαλέστερο. Γι’ αυτό λοιπόν βρίσκομαι εδώ σήμερα, ούτως ώστε να πάρουμε τους πρώτους επιβάτες από Χαλκίδα προς Αθήνα. Ελπίζω σε λίγους μήνες να είναι έτοιμο και το τμήμα από την Οινόη μέχρι την Αθήνα και έτσι να έχουμε έναν σύγχρονο προαστιακό, ο οποίος ενώνει το μητροπολιτικό κέντρο με όλη την περιφέρεια. Σε λίγο από την Οινόη μέχρι το αεροδρόμιο θα είναι περίπου 35-40 λεπτά με ηλεκτροκίνητο προαστιακό, για να μπορούμε να εξυπηρετούμε τους συμπολίτες μας», τόνισε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ και συμπλήρωσε: «Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον φορέα δηλαδή που κινεί τα τρένα, αυτή τη στιγμή το κόστος της μεταφοράς, το κόστος της λειτουργίας των τρένων  είναι 50% λιγότερο. Καταλαβαίνετε, ότι έχει γίνει μια μεγάλη εξοικονόμηση την οποία να είστε βέβαιοι, ότι σε λίγο θα επιστρέψουμε στους συμπολίτες μας».
20/06/2014
Εν εξελίξει έργα στην Περιφέρεια της Ηπείρου επισκέφθηκε την Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014 ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
Σε σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο Πέρδικας, με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρου Καχριμάνη, βουλευτών και εκπροσώπων των τοπικών αρχών εξετάστηκε η πορεία εκτέλεσης έργων ζωτικής σημασίας για την Περιφέρεια Ηπείρου, όπως η επέκταση του αεροδρομίου Ιωαννίνων, ο νέος λιμένας Ηγουμενίτσας, η βελτίωση τμημάτων της Εθνικής Οδού Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας και εγγειοβελτιωτικά έργα Άρτας.
Ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ κατά την επιθεώρηση του εργοταξίου Πέρδικας ενημερώθηκε για την εξέλιξη των έργων σε υπό κατασκευή τμήματα της Ιόνιας Οδού. Κατά μήκος του έργου (196 χλμ.) έχουν ήδη εγκατασταθεί και βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία 5 κεντρικά εργοτάξια  (Εύηνος, Αμβρακία, Συκούλα, Γυμνότοπος και Πέρδικα) ενώ βρίσκονται σε φάση προετοιμασίας και εγκατάστασης συμπληρωτικές εργοταξιακές εγκαταστάσεις σε άλλες 6 θέσεις. Σήμερα, στο έργο απασχολούνται 1700 εργαζόμενοι. Ο συνολικός αριθμός των επιχειρήσεων που θα αναμιχθούν άμεσα στην κατασκευή του έργου ανέρχεται στους 300 και πολλαπλάσιος θα είναι ο αριθμός των έμμεσα εμπλεκομένων επιχειρήσεων και τοπικών συνεργείων.
16/06/2014
Nέα στρατηγική του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας
Τη νέα στρατηγική του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας που περιλαμβάνει και σημαντική μείωση του εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών από 1η Σεπτεμβρίου 2014, παρουσίασαν τη Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014, σε συνέντευξη τύπου ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΑΣΑ Γρηγόρης Δημητριάδης.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη νέα τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί από την 1η Σεπτεμβρίου 2014, καθιερώνεται μία κάρτα απεριόριστων διαδρομών για όλα τα μέσα με μηνιαίο κόστος 30 ευρώ. Η κάρτα αυτή αντικαθιστά τις ήδη υπάρχουσες: τη μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα (τρέχουσα τιμή 45 ευρώ) και τη μηνιαία κάρτα για λεωφορεία/τρόλεϊ/τραμ (τρέχουσα τιμή 20 ευρώ). Επομένως, με ένα ευρώ την μέρα οι πολίτες της Αθήνας θα μπορούν να μετακινούνται σε ολόκληρη την πόλη.
Επίσης, καθιερώνεται ένας τύπος εισιτηρίου για όλα τα μέσα με 1,20 ευρώ και χρονική διάρκεια 70 λεπτά. Το εισιτήριο αυτό αντικαθιστά το εισιτήριο για όλα τα μέσα με 1,40 ευρώ και διάρκεια 90 λεπτά και το εισιτήριο μονής διαδρομής για λεωφορεία/τρόλεϊ/τραμ με 1,20 ευρώ.
06/06/2014
Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών Στο Λουξεμβούργο, 05/06/2014
Στο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της Ε.Ε. που συνεδρίασε στο Λουξεμβούργο την Πέμπτη, 05 Ιουνίου 2014, προήδρευσε ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης xρυσοχοΐδης και τη xώρα μας εκπροσώπησε ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιxάλης Παπαδόπουλος. Διαβάστε περισσότερα...
02/06/2014
Στη Βουλή το σχέδιο νόμου των Υπουργείων Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την Εφοδιαστική (Logistics)
Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο νόμου των Υπουργείων Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την Εφοδιαστική (Logistics). Το νομοσχέδιο εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής για την ανάπτυξη του κλάδου των Logistics και περιλαμβάνει ρυθμίσεις για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και τον εκσυγχρονισμό του συστήματος μεταφορών και Logistics, την άρση των εμποδίων εισόδου και την ενίσχυση του ανταγωνισμού στην Εφοδιαστική με σκοπό την ανάδειξη της Ελλάδας σε διαμετακομιστικό κόμβο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Για το νομοσχέδιο προηγήθηκε σημαντική δουλειά, για περίπου ενάμισι χρόνο, από την μόνιμη επιτροπή Logistics με τη συμμετοχή εκπροσώπων του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, υπό τον πρόεδρο της Επιτροπής Θανάση Ζηλιασκόπουλο. Το νομοσχέδιο βασίστηκε επίσης, σε συνεργασία με ειδική ομάδα της Παγκόσμιας Τράπεζας.
21/05/2014
Διάθεση, για χρήση μέχρι 31/12/2014, δεκατεσσάρων κινητών μονάδων ελέγχου καυσαερίων, κυριότητας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σε Περιφερειακές Ενότητες της Χώρας
Υπεγράφη από τον Υφυπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο, απόφαση για τη διάθεση για χρήση μέχρι την 31/12/2014, δεκατεσσάρων (14) κινητών μονάδων τεχνικού ελέγχου οχημάτων, κυριότητας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στις εξής δεκατρείς (13) Περιφερειακές Ενότητες της Χώρας:
16/05/2014
Παροχή έκπτωσης επί της τιμής των εισιτηρίων στα ΛΔΧ των Υπεραστικών Λεωφορείων για τη μετακίνηση των αντιπροσώπων της δικαστικής αρχής, των εφόρων δικαστικών αντιπροσώπων και των εκλογέων κατά τις εκλογές της 18ης και 25ης Μαΐου 2014
Με το από 30/04/2014 έγγραφο του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κου Μιχάλη Παπαδόπουλου, ενόψει της διενέργειας των αυτοδιοικητικών εκλογών της 18ης, των επαναληπτικών τους όπου αυτό απαιτηθεί και των ευρωεκλογών της 25ης Μαΐου 2014, ζητήθηκε από όλα τα υπεραστικά ΚΤΕΛ της χώρας να χορηγήσουν τη μέγιστη δυνατή έκπτωση (25%) επί της τιμής του κανονικού εισιτηρίου προς διευκόλυνση της μετάβασης των εκλογέων στις περιφέρειες όπου αυτοί είναι εγγεγραμμένοι στο πλαίσιο της άσκησης του εκλογικού δικαιώματος, καθώς και της μετακίνησης των αντιπροσώπων των δικαστικών αρχών και εφόρων δικαστικών αντιπροσώπων.
« Προηγούμενα 10
Σελίδες : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] Επόμενα 10 »

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο