23/10/2018 Λήξη θερινής ώρας | 23/10/2018 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΠΙΛΕΓΕΝΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΥΜΕ (Δ/ΝΣΗ Δ1 ΕΩς Δ/ΝΣΗ Δ6)
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



25/01/2018

Συνέντευξη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο ραδιοφωνικό σταθμό «Αlpha 98.9» και τη δημοσιογράφο κ. Γιάννα Παπαδάκου

Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Πάμε να μιλήσουμε μ’ έναν Υπουργό αυτής της κυβέρνησης. Δεν είναι ο τομέας του, αλλά θα του ζητήσουμε λεπτομέρειες και την άποψή του. Είναι ο κ. Χρήστος Σπίρτζης, ο Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών. Θέλω να σας ρωτήσω κ. Σπίρτζη αν βλέπετε κι εσείς φως στο τούνελ όπως αρκετοί, κυρίως με το βήμα που έκανε ο κ. Ζάεφ, το είχε λίγο προαναγγείλει βέβαια εδώ στον ALPHA, να μετονομάσει το αεροδρόμιο της πρωτεύουσας των Σκοπίων, από «Αλέξανδρος» σε κάτι άλλο τέλος πάντων, θα δούμε πώς θα τ’ ονομάσει, αλλά αυτό δε μας αφορά, εφ’ όσον δεν περιέχει κάτι σχετικό. Τί γνώμη έχετε εσείς, είναι ένα βήμα αυτό, θα μπορέσει;
Και δεύτερον, θα ενημερωθεί η αξιωματική αντιπολίτευση; Γιατί υπάρχουν γκρίνιες κι από κει. Τί λέτε;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Καλησπέρα κατ’ αρχάς. Θεωρώ ότι είναι ένα βήμα που δείχνει τη διάθεση που υπάρχει αυτή τη στιγμή από την κυβέρνηση της ΠΓΔΜ, να βρούμε μια λύση. Και θεωρώ, ότι όταν γίνεται και είναι αναγνωρισμένο κι απ’ τις δύο πλευρές, ότι πρέπει να γίνουν τέτοια βήματα για να κλείσουν πληγές, να πάμε σε μια άλλη εποχή, σε μια άλλη συνεργασία οι δύο χώρες, είναι μερικές τέτοιες πράξεις που μπορεί να είναι σημειολογίας, αλλά δείχνουν και την κατεύθυνση που κινείται η κάθε χώρα, ο κάθε λαός και πιστεύω, ότι είναι πολύ σημαντικό για την οικοδόμηση της αμοιβαίας εμπιστοσύνης που πρέπει να έχουν.
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Τώρα βέβαια θα δούμε, υιοθετεί η κυβέρνηση αυτό το erga omnes απ’ ό,τι ακούσαμε από τον κ. Τσίπρα, δηλαδή έναντι όλων αυτή η ονομασία και θέλω να σας ρωτήσω εάν η λύση αυτή προσκρούει και στο συναίσθημα του κόσμου και από δω, και εκεί βέβαια διότι εκεί ξέρετε, είχαν συνεχώς αλυτρωτικά μηνύματα από τους ηγέτες τους, μόνο ο κ. Ζάεφ λέει τώρα αυτά που λέει, γιατί πριν είχαμε τον κ. Γκρουέφσκι, είχαμε διαφόρους οι οποίοι τους εκπαίδευαν σε μια κατεύθυνση, το λαό, να έχει την αίσθηση ότι είναι Μακεδόνες, ξέρετε..
Λοιπόν, τώρα δεν υπάρχουν αυτά. Κι ήθελα να σας πω, μια λύση προσκρούει στο συναίσθημα το εδώ και το εκεί περισσότερο, γιατί είδαμε και το συλλαλητήριο είχε μεγάλη προσέλευση, έτσι δεν είναι;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Τα συναισθήματα έχουν να κάνουν με τις δεύτερες σκέψεις που καλλιεργούνται από κάθε πλευρά και με το ποιες είναι οι κυρίαρχες πολιτικές δυνάμεις που τις διαμορφώνουν. Αν λοιπόν στη χώρα μας επικρατούσαν οι ακραίες δυνάμεις που θέλουν μία σύγκρουση, μία εθνικιστική αν θέλετε λογική και κατεύθυνση στη σχέση μας με τους γείτονες, προφανώς θα πάμε σε άλλες εποχές και σε άλλες λογικές.
Προφανώς όταν έχεις αλυτρωτικές κατευθύνσεις και ακραίες φωνές, που τις είχαμε τόσα χρόνια από την πλευρά των Σκοπίων, θ’ αναπτυχθούν και άμυνες. Από τη δική μας πλευρά υπάρχουν οι εθνικές γραμμές, οι εθνικές θέσεις και προφανώς αυτές τηρούνται. Όταν θέλεις να επιλύσεις και να πας σε μια άλλη λογική, θα πάει σε άλλη λογική η πλευρά των Σκοπίων και οι φωνές που όλα αυτά τα χρόνια καλλιεργούσαν μια άλλη λογική, επιθετική λογική σε σχέση με τη χώρα μας κι αν πάμε κι εμείς σε μια άλλη λογική που την είχαμε πάντα όμως την άλλη λογική.
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Ξέρετε όμως, ενώ εδώ επί 25 χρόνια υπάρχουν ψύχραιμες φωνές, για να είμαστε ειλικρινείς κι απ’ όλες τις κυβερνήσεις, στην Ελλάδα ας πούμε υπάρχει μια ψυχραιμία σε σχέση με το ’91, βλέπουμε ότι 25 χρόνια μετά που δεν κινείται το θέμα, που υπάρχει αυτή η αδράνεια, στη Θεσσαλονίκη είχαμε αυτή τη μεγάλη συμμετοχή και θέλω να σας ρωτήσω, εσείς το περιμένατε να υπάρχει τόσο μεγάλη συμμετοχή εκεί;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ναι, θα υπήρχε μεγάλη συμμετοχή όταν συγκεκριμένες δυνάμεις και κατά τη γνώμη μου ετερόκλητες κιόλας, συμμετείχαν σ’ ένα συλλαλητήριο το οποίο αν θέλετε την άποψή μου, με τον τρόπο που έγινε από τους διοργανωτές, με τις ομιλίες που έγιναν, με το στίγμα που έδωσε, δε δίνει την εικόνα της Ελλάδας του 2018. Δίνει μια άλλη εικόνα, σκοτεινή εικόνα, που δεν είναι και τιμή μας.
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Απλώς σ’ αυτό το συλλαλητήριο συμμετείχε και ένα μέρος των συγκυβερνώντων σας. Όχι όλοι, είναι αλήθεια, λίγοι, ελάχιστοι Βουλευτές, κάποιοι άλλοι είπαν «όχι, δεν πιστεύω στα συλλαλητήρια, έχουμε μια θέση αλλά δεν πιστεύουμε», ο κ. Καμμένος δεν πήγε βέβαια, αυτό θα ήταν μεγάλο θέμα, αλλά υπήρχε Βουλευτής που είπε «να πάτε», ο κ. Κατσίκης ας πούμε.
Και θέλω να σας ρωτήσω εάν αυτή η διαφοροποίηση και εντός κυβέρνησης, αν έχουν δίκιο αυτοί οι άνθρωποι. Για τους ΑΝΕΛ μιλάω τώρα.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Επειδή όλοι μας συζητάμε με Ευρωβουλευτές των ΑΝΕΛ και Ευρωβουλευτές άλλων κομμάτων που πήγαν στο συλλαλητήριο, αν κάνετε κι εσείς μια συζήτηση μαζί τους και στη συνέχεια ακούσετε την ομιλία ή τις ομιλίες που ακούστηκαν απ’ αυτούς που ήταν στην εξέδρα, θα δείτε ότι δεν υπάρχει η παραμικρή ταύτιση και στις απόψεις και στις ιδέες που έχουν.
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Λέτε ότι δεν υπάρχει σχέση.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Καμία.
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Και δεν ταυτίζονται. Απλώς το λέω γιατί υπάρχει κι ένα συλλαλητήριο στην Αθήνα τώρα, το επόμενο.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ναι, εντάξει. Εγώ αυτό που λέω είναι πάρα πολύ απλό. Για να πεις ότι θα πάμε σε μια λογική άλλης μέρας γενικότερα για τα Βαλκάνια, ότι έχουμε οικονομικές παραγωγικές σχέσεις, σταθεροποιείται η περιοχή, προχωράμε τη συνεργασία και παίζει η χώρα μας έναν πολύ σημαντικό και κρίσιμο ρόλο στην ενδοχώρα των Βαλκανίων, αυτό σημαίνει ότι αναβαθμιζόμαστε γεωπολιτικά, αναβαθμιζόμαστε στις συνδυασμένες μεταφορές, στις παραγωγικές μας δομές, στα λιμάνια μας, σταματάει η μισή Βόρεια Ελλάδα να είναι ακριτική περιοχή και είναι πλέον η αρχή της ενδοχώρας των Βαλκανίων.
Αυτά δεν είναι απλά πράγματα. Και σίγουρα δε λύνονται ούτε με ακροδεξιές λογικές και ρητορικές, ούτε με υποχωρήσεις εθνικές. Αυτά λύνονται όταν έχουμε μια σταθερή γραμμή, και την έχουμε, όταν έχουμε διάθεση συνεννόησης και επίλυσης των όποιων διαφορών υπάρχουν με γειτονικές χώρες, όταν επεκτείνουμε τις συνεργασίες μας, όταν μπορούμε να έχουμε αμοιβαία εμπιστοσύνη με τις γειτονικές χώρες και τους γειτονικούς λαούς και είναι το αμοιβαίο συμφέρον.
Τώρα, αν επικρατήσουν οι λογικές του να γίνεται σε κάθε χώρα ένα συλλαλητήριο ενάντια στην άλλη, που θα κινητοποιούνται ένα μέρος του κλήρου της κάθε χώρας, ένα μέρος των πρώην στρατιωτικών της κάθε χώρας, με διάφορες θα έλεγα γραφικές εικόνες, με άλογα, με παραδοσιακές φορεσιές πολεμικών στιγμών και με πολλά άλλα που είδαμε στο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης, αν αυτό το βλέπαμε κ. Παπαδάκου στην Τουρκία για παράδειγμα να γίνεται ή στα Σκόπια να γίνεται, καταλαβαίνετε όλοι ποια θα ήταν η δική μας εικόνα..
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Κατάλαβα. Να ρωτήσω, μια και είπατε για κλήρο, έχει συζητηθεί πολύ ότι ο κ. Τσίπρας πήγε και γευμάτισε με τον Αρχιεπίσκοπο ή εν πάση περιπτώσει τον συνάντησε αρκετή ώρα υποθέτω, με ατζέντα, μη γελιόμαστε ποια θα ήταν η ατζέντα, ενώ δεν έχει δει καθόλου τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, πρέπει να ενημερώσετε; Γιατί το ρωτάνε αυτό, αν θέλετε αυτό είναι και μια λογική, μια κριτική που σας γίνεται από την αντιπολίτευση. Δε θα έπρεπε να έχει ενημερώσει ίσως πριν πάει στο Νταβός;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι βέβαια.
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Όχι λέτε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Προφανώς όχι. Δεν έχει αλλάξει η θέση της χώρας, είναι συγκεκριμένη, δεν υπήρχε κάτι χειροπιαστό που θα μπορούσε να ενημερώσει για τις θέσεις των Σκοπίων ή μια άλλου είδους εξέλιξη. Μετά την έναρξη των συνομιλιών, όταν θα υπάρχει κάτι, μπορεί να γίνει μια διαδικασία σαν κι αυτή που ξέρουμε όλοι από το παρελθόν και να ενημερωθούν οι πάντες.
Από κει και πέρα όμως υπάρχει ένα θέμα. Γιατί τις προηγούμενες μέρες ακούσαμε ότι είναι αργά. Για ποιό πράγμα είναι αργά;
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Δεν έχει κάποια δέσμευση η χώρα. Αντίθετα, υπάρχει μια δέσμευση από τον κ. Ζάεφ για το αεροδρόμιο, θα έλεγα ότι δεν υπάρχει δέσμευση τουλάχιστον απ’ αυτά που ξέρουμε, δεν ξέρω τί ειπώθηκε βέβαια μεταξύ τους.. 
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Επομένως μάλλον πάλι στο επίπεδο της μικροπολιτικής και της θολούρας κινείται η τριχοτομημένη αντιπολίτευση όσον αφορά το ποια είναι η θέση της και μιλάω κυρίως για την αξιωματική αντιπολίτευση, έτσι για να δημιουργήσει εντυπώσεις, θόρυβο ή να έχει κάποια οφέλη στη δική της λογική, αν θα έχει, και στην ακροδεξιά πτέρυγα που έχει επικρατήσει στη Νέα Δημοκρατία, παρά οτιδήποτε άλλο.
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Για πάμε τώρα στα δικά σας που λίγο τα αδικήσαμε.. .
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Είπατε όμως κάτι για τον Αρχιεπίσκοπο. Ο Αρχιεπίσκοπος είναι μια φωτισμένη προσωπικότητα…
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Το είπα σε σχέση με την ενημέρωση.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι, εγώ το λέω σε σχέση με στιγμές που ζήσαμε στα προηγούμενα χρόνια, που σέβεται ποιος είναι ο ρόλος της Εκκλησίας και τον τιμά και ποιος είναι ο ρόλος της πολιτείας…
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Και της πολιτείας, είναι βέβαιο. Το έχει ξεκαθαρίσει ο συγκεκριμένος.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Δεν έγινε συνάντηση με τον Πρωθυπουργό γι’ αυτό το θέμα, ούτε γευματίζει πρώτη φορά ο Πρωθυπουργός με τον Αρχιεπίσκοπο.
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Εντάξει, η συγκυρία όμως ήταν τέτοια που μας δημιουργεί τέτοιους συνειρμούς. Και γι’ αυτό να γινόταν δεν είναι κακό. Και γι’ αυτό να είχε γίνει η συνάντηση, έχουν καλή σχέση οι δυο τους, διατυπώθηκε μια άποψη από τον Αρχιεπίσκοπο, γιατί όχι;
Να ρωτήσω τώρα κάτι άλλο, για τα δικά σας. Για πείτε μας πάλι αυτό το θέμα των διοδίων στον Άγιο Στέφανο και στη Βαρυμπόμπη που έχει λίγο αναστατώσει τους κατοίκους της περιοχής…
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ξέρετε γιατί γελάω; Γελάω γιατί σε κάθε δράση που προχωράμε, αντί να υπάρχει ενημέρωση για τους πολίτες για το τί πραγματικά θα γίνει, υπάρχει παραπληροφόρηση για το τί ακριβώς δε θα γίνει.
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Διόδια θα μπουν κ. Υπουργέ;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι, δε θα μπουν μετωπικοί και πλευρικοί σταθμοί ούτε στη Βαρυμπόμπη ούτε στον Άγιο Στέφανο. Αυτό που θα γίνει θα είναι να μπει το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων και θα έχει ως συνέπεια να ξηλωθούν οι μετωπικοί και οι πλευρικοί σταθμοί και στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους που υπάρχουν. 
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Παρ’ ό,τι υπήρχε πρόβλεψη να μπουν διόδια κι από παλιά.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Υπήρχε πρόβλεψη να μπουν διόδια από τις συμβάσεις που κληρονομήσαμε, και αυτός ήταν ο λόγος που εγκρίθηκαν περιβαλλοντικά και δημιουργήθηκε αυτή η στρέβλωση στην ενημέρωση των πολιτών, για να περάσουμε στη φάση λειτουργίας των αυτοκινητοδρόμων. Δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, αλλά είναι καλό να δούμε τί έχει συμφωνηθεί και τί θα γίνει με τους αυτοκινητοδρόμους στο σύνολο της χώρας.
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Για πείτε μας.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Το ότι δηλαδή θα λειτουργήσει ένα σύγχρονο σύστημα και δε θα σταματάμε κάθε 30-40 χιλιόμετρα με άμεση συνέπεια στην οδική ασφάλεια και στο κόστος συντήρησης των αυτοκινητοδρόμων, το ότι δεν επιτρέπεται ήδη, και θα μπορούμε να το επιτηρήσουμε πολύ στενά και αξιόπιστα, να μην περνάνε τα βαριά οχήματα μέσα από τους οικισμούς και το παράπλευρο δίκτυο, το ότι η κίνηση αυτή θα φέρει μεγάλη μείωση στη χρέωση των αναλογικών διοδίων…
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Πότε θα γίνει αυτό; Για δώσετε μας ένα χρονοδιάγραμμα.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Εμείς έχουμε ξεκινήσει, έχει βγει ο διαγωνισμός, είναι στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Στη συνέχεια, από την ημέρα που θα δημοπρατηθεί, εκτιμούμε, ότι μέσα σε ένα χρόνο από την ημέρα που θα έχουμε ανάδοχο θα μπορεί να λειτουργήσει το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα, πρώτα στην Εγνατία Οδό που είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος και ταυτόχρονα να εγκαθίσταται σε όλους τους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους, στις πέντε παραχωρήσεις που έχουμε.
Πιστεύω ότι τα πολλαπλά οφέλη που θα υπάρξουν απ’ αυτή τη μεγάλη πραγματικά δομή για τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας, για την επιτήρηση των βαρέων και επαγγελματικών οχημάτων, είναι πολύ μεγάλη και τα οφέλη θα είναι άμεσα.
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Μας πήρε ο χρόνος σήμερα περισσότερο για το Μακεδονικό, αλλά αυτή είναι η επικαιρότητα κι ένα θέμα μεγάλο, εθνικό. Έχει προκαλέσει αρκετές συζητήσεις αυτή η φράση σας, ότι ένα μέρος των αιτημάτων του κινήματος «Δεν πληρώνω» ότι ήταν σωστό.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Γιατί δεν ήταν σωστό κα Παπαδάκου; Κατ’ αρχάς είχαμε ένα κίνημα πριν το «Δεν πληρώνω» που ήταν το κίνημα ότι «πληρώνουμε πάρα πολύ περισσότερα απ’ αυτό που πρέπει». Το πριμοδοτούσε ο παλαιοκομματισμός και οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Άρα, να δούμε τις συμβάσεις των δημοσίων έργων που υπήρχαν, για να δούμε πώς γεννήθηκε το κίνημα «Δεν πληρώνω», να δούμε αν υπήρχαν κοινωνικές προβλέψεις όπως υπάρχουν στη νομοθεσία, κοινωνικοί δείκτες…
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Για εκπτώσεις λέτε και τέτοια..
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι μόνο για εκπτώσεις, αλλά και το πώς διαμορφώνεται η τιμή των διοδίων. Δηλαδή υπάρχουν εργαλεία, αν σήμερα πηγαίναμε να κάνουμε τους διαγωνισμούς για τις παραχωρήσεις είναι βέβαιο ότι η τιμή του διοδίου θα ήταν πολύ μικρότερη, γιατί έχεις το εργαλείο να επεκτείνεις το χρόνο της παραχώρησης και να κρατήσεις σταθερή ή μειωμένη την τιμή της χρέωσης…
Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΟΥ: Αναφερόσασταν λοιπόν στο υπέρογκο κόστος και τις φουσκωμένες συμβάσεις, τις υπερτιμολογημένες συμβάσεις περισσότερο παρά στη λογική του να μην πληρώνουν βέβαια οι πολίτες τα διόδια.
Κύριε Υπουργέ, εδώ θα είμαστε να τα πούμε, θα έχουμε τη χαρά και το Σάββατο το βράδυ να σας φιλοξενήσουμε στην εκπομπή Check Point. Ευχαριστώ πολύ που ήσαστε μαζί μας.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Κι εγώ ευχαριστώ.
 


'Αλλα νέα σε αυτή την κατηγορία
23/10/2018 Ξεκινούν άμεσα οι εργασίες στο νότιο τμήμα, Λαμία – Ξυνιάδα, του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος (Ε65) - Ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή την χρηματοδότηση του έργου μετά από επιτυχείς διαβουλεύσεις με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - Επισπεύδονται οι διαπραγματεύσεις με την ΕΤΕπ για την χρηματοδότηση του βόρειου τμήματος Γρεβενών – Εγνατίας
23/10/2018 Η παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του «Kontra channel» με το δημοσιογράφο κ. Γιώργο Μελιγγώνη
23/10/2018 Παρέμβαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, με θέμα ημερήσιας διάταξης τη συνέχιση της επεξεργασίας και εξέτασης του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της εταιρείας "ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ", της εταιρείας "ΘΡΙΑΣΙΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ", της εταιρείας "ΕΤΒΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" και της εταιρείας "ΓΚΟΛΝΤΑΙΡ ΚΑΡΓΚΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ LOGISTICS ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ", για την "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ" και άλλες διατάξεις.»
22/10/2018 Ο χαιρετισμός του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη με τίτλο «Προοπτικές Αναστήλωσης της Ιστορικής Γέφυρας Κοράκου» που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Ευρωπαϊκός Έτος Πολιτιστικής Κληρονομιάς –Γέφυρα Κοράκου-Κοιλάδα Αχελώου» η οποία διοργανώθηκε με τη στήριξη της Προοδευτικής Συμμαχίας Σοσιαλιστών και Δημοκρατών S&D του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στην κοιλάδα του Αχελώου.
19/10/2018 Παρέμβαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, με θέμα ημερήσιας διάταξης την επεξεργασία και εξέταση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της εταιρείας "ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ", της εταιρείας "ΘΡΙΑΣΙΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ", της εταιρείας "ΕΤΒΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" και της εταιρείας "ΓΚΟΛΝΤΑΙΡ ΚΑΡΓΚΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ LOGISTICS ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ", για την "ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ "και άλλες διατάξεις»
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας