22/04/2019 ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ «Καθορισμός ημερομηνίας διεξαγωγής θεωρητικών γραπτών εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ και συγκρότηση των τριμελών επιτροπών αυτών» | 08/03/2019 ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΜΠΕ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 08/01/2019 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Ομιλίες
ATH.ENA CARD
image

Ομιλίες


19/03/2014
Ομιλία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στο Διεθνές Συνέδριο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων με θέμα: «Η εξωστρέφεια ως στρατηγική επιλογή: όραμα και πραγματικότητα»
Πριν 30 περίπου χρόνια η Ελλάδα έδινε μαθήματα εξωστρέφειας. Το 25% του ΑΕΠ της Ελλάδας ήταν εξαγωγές και το 25% της Αυστρίας η οποία τότε δεν είχε μπει ακόμη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ήταν εξαγωγές. Σήμερα η Αυστρία έχει 45% του ΑΕΠ εξαγωγές. Αυτό που χάθηκε ήταν κατά τη γνώμη μου, όχι απλά το οικονομικό κριτήριο, χάθηκε το αξιακό κριτήριο και αναδείχθηκε ένα νέο κριτήριο της κατανάλωσης και της ψεύτικης ευμάρειας. Αυτό είναι το κεντρικό ζήτημα το οποίο πρέπει να αναδείξουμε.
18/03/2014
Ομιλία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στη Βουλή, κατά τη Διάσκεψη των Προέδρων των Επιτροπών Παραγωγής, Εμπορίου και Θαλάσσιων Υποθέσεων
Θα ήθελα να σας κάνω κοινωνούς της πολιτικής μας με λίγα λόγια. Η γεωγραφική θέση της χώρας, στο νοτιανατολικό άκρο της Ευρώπης, δημιουργεί προϋποθέσεις και συνθήκες, ούτως ώστε από την μια πλευρά να συνδέσουμε την βόρεια Ευρώπη με την νότια και την ανατολική Ευρώπη και από την άλλη να συνδέσουμε την Ευρώπη με τα σημεία εκείνα του πλανήτη, τα οποία αυτήν την στιγμή γνωρίζουν πολύ μεγάλη ανάπτυξη. Αναφέρομαι κυρίως στην Ασία, στην  Άπω Ανατολή, στην Ανατολική Ευρώπη, όπου αυτήν την στιγμή συντελούνται τεράστιες αλλαγές στον χώρο της οικονομίας και όχι μόνον. Η Ελλάδα και η γύρω περιοχή αποτελούν ακόμα ένα μεγάλο πέρασμα για τα δίκτυα της παράνομης μετανάστευσης προς την Ευρώπη και αυτό είναι επίσης ένα ζήτημα, το οποίο η Ευρώπη αντιμετωπίζει με τρόπο όχι πάντα αποτελεσματικό και όχι πάντα σύμφωνα με τα ανθρώπινα δικαιώματα
28/02/2014
Απάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στην επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Επικρατείας της Δημοκρατικής Αριστεράς, Σ. Λυκούδη, σχετικά με την αύξηση στις τιμές των διοδίων.
Έχω και πάλι την ευκαιρία να διευκρινίσω στην Εθνική Αντιπροσωπεία ζητήματα που σχετίζονται με την κατασκευή των δρόμων και τις τιμές των διοδίων. Χαίρομαι ιδιαίτερα που αυτή τη φορά, συνομιλώντας με τον κ. Λυκούδη, τίμησε την ερώτησή του με πολύ συγκεκριμένα επιχειρήματα. Θα κάνω κι εγώ ακριβώς το ίδιο. Ξεκίνησε με μία δική μου αναφορά από τα Πρακτικά της Βουλής το Δεκέμβριο του 2013. Θα μπορούσα να την επαναλάβω και τώρα -και χαίρομαι που την επανέλαβε- διότι συνέβη αυτό ακριβώς το οποίο έγινε στη συνέχεια. Δεν ακουμπήσαμε τα διόδια. Τα διόδια προσδιορίστηκαν με τις συμβάσεις του 2007, ούτε αυξήθηκαν ούτε μειώθηκαν. Είχαν προσδιοριστεί στα 4 περίπου λεπτά το χιλιόμετρο χωρίς ΦΠΑ -περίπου 6,5 λεπτά και κάτι παραπάνω- και από τότε δεν έχει αλλάξει τίποτα.
28/02/2014
Απάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στην επίκαιρη ερώτηση της Βουλευτού Λακωνίας της Νέας Δημοκρατίας Φ. Πατριανάκου, σχετικά με την πορεία των μεγάλων έργων στη Λακωνία.
Ευχαριστώ τη συνάδελφο για την πρωτοβουλία που πήρε να αναφερθεί σε ένα σημαντικό ζήτημα που αφορά την ανάπτυξη της Πελοποννήσου και ειδικότερα του Νομού Λακωνίας. Είναι ένας νομός με τεράστιες παραγωγικές και μεταποιητικές δυνατότητες και φυσικά με μεγάλες προοπτικές σε ό,τι αφορά την τουριστική ανάπτυξη. Προσωπικά πιστεύω ότι ο Νομός Λακωνίας είναι από εκείνους τους νομούς που είναι εξαιρετικά παραγωγικοί με υψηλής ποιότητας προϊόντα.
26/02/2014
Απάντηση του υπουργού Μ. Χρυσοχοΐδη σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή κ. Κωνσταντινίδη σχετικά με την αντισεισμική προστασία της Θεσσαλονίκης, Βουλή, 24/02/2014
Είναι εξαιρετικά θετικό το γεγονός ότι ο συνάδελφος κ. Κωνσταντινίδης μου απευθύνει μια ερώτηση, ως αρμόδιο Υπουργό, η οποία πραγματικά αναφέρεται στη λογική του προλαμβάνειν και στο να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα έγκαιρα, πριν εκδηλωθούν, παρά αφού εκδηλώνονται. Επίσης, η Κεφαλονιά μας θύμισε ότι ζούμε σε μια χώρα η οποία περικλείει το 70% της σεισμικής ενέργειας της Ευρώπης και οφείλουμε διαρκώς να είμαστε άγρυπνοι και να έχουμε μηχανισμούς ετοιμοπόλεμους και αξιόμαχους, για να αντιμετωπίσουμε όλα τα προβλήματα που εμφανίζονται καθημερινά.
Ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας, ο ΟΑΣΠ, είναι ο αρμόδιος φορέας για την εφαρμογή και το σχεδιασμό της αντισεισμικής πολιτικής στην Ελλάδα. Σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών θέτει άξονες, προτεραιότητες, δράσεις, για να υλοποιηθεί αυτή η πολιτική σε όλα τα επίπεδα.
25/02/2014
Χαιρετισμός Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου στα εγκαίνια του Ελληνικού περιπτέρου στην Παγκόσμια Έκθεση Κινητής Τηλεφωνίας στη Βαρκελώνη
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση βρίσκομαι σήμερα εδώ μαζί σας στα εγκαίνια της δεύτερης οργανωμένης ελληνικής παρουσίας στην μεγαλύτερη εκδήλωση του χώρου των τηλεπικοινωνιών του κόσμου.
Η παρουσία σας εδώ αποδεικνύει ότι έχουμε τις δυνατότητες να είμαστε παρόντες ως χώρα, ως επιχειρήσεις, και ως κλάδος στον πλέον ανταγωνιστικό τομέα της παγκόσμιας ψηφιακής τεχνολογίας.
21/02/2014
Σημεία Ομιλίας Υφυπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Μ. Παπαδόπουλου στην Εκδήλωση Shift2Rail
Με μεγάλη χαρά βρίσκομαι στην έναρξη της συνάντησης για την ανάπτυξη του ευρωπαϊκού προγράμματος Shift2rail το οποίο φιλοδοξεί να φέρει τον ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο στον 21ο αιώνα. Η συνάντηση αυτή πραγματοποιείται σε μια ιδιαίτερα επίκαιρη περίοδο. Μια περίοδο όπου η ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλη την Ευρώπη.
Τα αδιέξοδα στα οποία έχει οδηγήσει η μονομερής και υπέρμετρη ανάπτυξη των οδικών μεταφορών είναι πλέον αισθητά στους πολίτες αλλά και στους εμπλεκόμενους φορείς. Από την άλλη πλευρά, ο πρωταρχικός στόχος της δημιουργίας εσωτερικής αγοράς σιδηροδρόμων και της επίτευξης ενός αποδοτικότερου κλάδου που θα ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες δεν έχει επιτευχθεί τουλάχιστον όχι στο βαθμό που θέλαμε.
09/01/2014
Ομιλία Υπουργού Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στην Ολομέλεια της Βουλής για το νομοσχέδιο «Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων και άλλες διατάξεις»
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, πριν μπω στην ουσία των διατάξεων του νομοσχεδίου θα ήθελα να αναφερθώ και εγώ σε δύο θέματα που τρέχουν αυτή την ώρα στην επικαιρότητα. Το ένα αφορά τα 25 ευρώ για την είσοδο στα νοσοκομεία. Θα ήθελα να πω στους συναδέλφους που έθιξαν το θέμα ότι αποτελεί αρετή στην πολιτική η δυνατότητά μας να εξετάζουμε, να επανεξετάζουμε και να αξιολογούμε τις αποφάσεις τις οποίες λαμβάνουμε και να βελτιώνουμε την πολιτική μας κάθε μέρα όλο και περισσότερο.
Κατ’ αυτή την έννοια αυτό που έγινε είναι απολύτως θετικό. Ικανοποιεί το αίσθημα των πολιτών και ικανοποιεί –νομίζω- μια ιδιαίτερα ευαίσθητη πλευρά της πολιτικής που είναι η δημόσια υγεία, η υγεία των Ελλήνων πολιτών, σε μια εξαιρετικά δύσκολη στιγμή. Υπό αυτό το πρίσμα αντιμετωπίζω –εγώ τουλάχιστον- αυτό το ζήτημα.
19/12/2013
Δευτερολογία του Υπουργού στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου για το νομοσχέδιο «Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων και άλλες διατάξεις»
Ξεκινώντας από το ζήτημα της Αρχής Συντονισμού Πτήσεων, επαναλαμβάνω ότι δεν πρωτοτυπούμε, αλλά κάνουμε μια ρύθμιση και είναι χρήσιμο να είμαστε εναρμονισμένοι με την ευρωπαϊκή πραγματικότητα. Διότι το ζήτημα των πτήσεων συνολικά και της χρήσης του ελληνικού εναέριου χώρου αποτελεί ουσιαστικά εθνική περιουσία και πρέπει να την προστατεύσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με τον αντικειμενικότερο τρόπο στα μάτια των τρίτων, ώστε να ασκούμε μια πολιτική χρήσης του εναέριου χώρου και των αεροδρομίων μας, που να είναι επ’ ωφελεία του εθνικού και του δημόσιου συμφέροντος.
Δεύτερον, θα ήθελα να τονίσω ότι το άρθρο 16, στο οποίο αναφερθήκατε όλοι σας και σωστά, είναι μια πρώτη δική μου αγωνία. Είναι η τρίτη φορά που επιχειρώ να φέρω το άρθρο αυτό. Υπάρχουν μια σειρά από ζητήματα ερμηνείας στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και αυτό που θα κάνω είναι να φέρω μια τροπολογία, η οποία θα λύνει το πρόβλημα σε συνεννόηση με το Γενικό Λογιστήριο ώστε να επιλύσουμε ένα ζήτημα που έχει να κάνει με κάτι στοιχειώδες, τη λειτουργία των εταιρειών του ΟΣΕ.
11/12/2013
Ομιλία του Υπουργού κου Μ.Χρυσοχοΐδη στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τις τροποποιημένες συμβάσεις παραχώρησης των οδικών αξόνων.
Ομιλία του Υπουργού κου Μ.Χρυσοχοΐδη, Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τις τροποποιημένες συμβάσεις παραχώρησης των οδικών αξόνων.
« Προηγούμενα 10
Σελίδες : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] Επόμενα 10 »

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο
Οδηγίες προς τους πολίτες ενόψει των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων