15/01/2018 Ημερίδα με θέμα: «Εισαγωγή της Θεματικής Ενότητας: Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια στα Δημοτικά σχολεία της Χώρας» και παρουσίαση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «E drive Academy»
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου


08/08/2016
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Η αλήθεια να λέγεται…(2)
Απάντηση στην ανακοίνωση που εξέδωσε το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας:

Θα συμφωνήσουμε με την αξιωματική αντιπολίτευση  για  τις τρεις αυτές λέξεις: δουλειές, δουλειές, δουλειές. Αλλά για όλους, όχι για λίγους.
Όσο για τις πομφόλυγες περί ιδεοληψιών και κρατισμού, κανείς πια δεν τις πιστεύει.  Γιατί πράγματι, η κατάσταση δεν...πήγαινε άλλο. Και η χώρα έχει πια άλλη κυβέρνηση και άλλη πολιτική για να την αντιμετωπίσει.
08/08/2016
Χορήγηση άδεια λειτουργίας υδατοδρομίου στο Λιμένα Γαϊου Παξών
Με σταθερά και αποφασιστικά βήματα ξεκινάει η δημιουργία του δικτύου υδατοδρομίων της χώρας, αρχής γενομένης με την άδεια λειτουργίας υδατοδρομίου στο Λιμένα Γαϊου Παξών, η οποία προωθείται από τα υπουργεία Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Προς αυτό το σκοπό, έχει ήδη υπογραφεί η σχετική απόφαση από τον υπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρήστο Σπίρτζη και εντός των επόμενων ημερών θα υπογραφεί κι από τον ΥΝΑΝΠ κ. Θοδωρή Δρίτσα.
08/08/2016
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ: Η αλήθεια να λέγεται…
Το νέο επικοινωνιακό αφήγημα που ανακάλυψε η ΝΔ και οι συνοδοιπόροι της αυτήν τη φορά  έχει τίτλο «Η Κυβέρνηση μπλοκάρει τις ιδιωτικοποιήσεις και φρενάρει  επενδύσεις».
Ως κεντρικό θέμα του νέου αφηγήματος της για σήμερα, η ΝΔ αναδεικνύει το νέο καινοτόμο σχέδιο νόμου για τα υδατοδρόμια  που τέθηκε από την περασμένη Παρασκευή σε δημόσια διαβούλευση. 
05/08/2016
Συνεντεύξεις Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ, κ. Χρήστου Σπίρτζη στην ΕΡΤ1 και τα «Παραπολιτικά FM»
Για όλους και για όλα, μίλησε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης, σε δύο συνεντεύξεις που παραχώρησε σήμερα, στην ΕΡΤ1 και το ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά fm.
Ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ, επανέλαβε, προσκομίζοντας και όλα τα επίσημα έγγραφα της επαναδιαπραγμάτευσης των οδικών αξόνων, ότι το ελληνικό δημόσιο ωφελήθηκε κατά  764.477.773 εκ ευρώ, απαντώντας με αυτόν τον τρόπο στις αιτιάσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης περί παραποίησης στοιχείων.
05/08/2016
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ Νο2
Κατά την προχθεσινή συνεδρίαση στην ολομέλεια της Βουλής παρατηρήθηκε έντονη κινητικότητα ανταλλαγής εγγράφων, μεταξύ των βουλευτών της Ν.Δ, της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και του Ποταμιού. Στη συνέχεια ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης κ. Β.Κεγκέρογλου, προχώρησε σε μία δήθεν αποκάλυψη δωράκι, που συζητείται σε Επιτροπή του υπουργείου Υποδομών την επόμενη μέρα.
Στη συνέχεια τη σκυτάλης της... έγκυρης ενημέρωσης και καταγγελίας πήραν κατά σειρά «σπουδαιότητας», ο ΣΚΑΙ,  η ΝΔ και η Δημοκρατική Συμπαράταξη με δελτία Τύπου και στελέχη του Ποταμιού.
Ως γνωστόν:
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ.
05/08/2016
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ
ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ 764.477.773 €
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ

Αυτά ωφελήθηκε το δημόσιο και ο ελληνικός λαός από την επαναδιαπραγμάτευση των 4 οδικών αξόνων (ΙΟΝΙΑ, ΟΛΥΜΠΙΑ,Ε65,ΜΟΡΕΑΣ) σε σχέση με τις αρχικές  απαιτήσεις κατασκευαστών και παραχωρησιούχων.
Αυτή είναι η αλήθεια, αυτό δημοσίευσε η Αυγή, αυτό αποκαλύψαμε στη Βουλή.
05/08/2016
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
  1. Αφήστε τους κουμπάρους και δείτε τους συνεταίρους που έχετε στα γραφεία σας.  Στα 3 από τα 8 έργα του Πάτρα – Πύργος, τη μεγαλύτερη έκπτωση έχει δώσει  ο συνεταίρος του ανθρώπου που είναι δεξί χέρι του προέδρου της ΝΔ Κ. Μητσοτάκη. Ο άνθρωπος που του έδωσε το πρώτο φιλί, μετά την εκλογή του ως προέδρου της ΝΔ.
  2. Τηλεφωνήστε στους αγαπημένους σας  καναλάρχες, για να σας ενημερώσουν για τις σχέσεις τους με τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες.
  3.  Επιστρατεύστε όλους του πρώην υπουργούς σας, από τον κ. Σουφλιά μέχρι τον κ. Χατζηδάκη, για να ενημερωθείτε.
  4. Συνεργαστείτε πιο διακριτικά με τους κκ Κεγκέρογλου, Αμυρά, Φωτήλα και άλλα στελέχη της νέας «κεντροαριστεράς» γιατί καρφώνεστε.
  5.  Συνεχίστε με το κλειστό κλαμπ των καναλαρχών, εκδοτών και τραπεζιτών σας, που για χρόνια ξεζουμίζει τον ελληνικό λαό, να δίνετε τη μάχη της σωτηρίας και της επιβίωσης της ιδιότυπης ολιγαρχίας που είχατε εγκαταστήσει στη χώρα, μέσω της πολιτικής και προσωπικής μας σπίλωσης.
04/08/2016
Συνεντεύξεις Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρήστου Σπίρτζη στους ραδιοφωνικούς σταθμούς «Στο Κόκκινο» και Real Fm
Για τις μεγάλες τομές που εισάγει το νέο νομοθετικό πλαίσιο στο καθεστώς ανάθεσης και εκτέλεσης των δημοσίων έργων και των παραχωρήσεων, μίλησε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης, στους ραδιοφωνικούς σταθμούς «Στο Κόκκινο» και Real Fm και τους δημοσιογράφους κ. Στάθη Σχοινά και κ. Κάτια Μακρή. Ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ υπογράμμισε, ότι η κυβέρνηση  βρέθηκε αντιμέτωπη  και ανέτρεψε ογκώδεις συμβάσεις υποτέλειας και παράδοσης άνευ όρων στους ισχυρούς των έργων, που είχε υπογράψει το παλαιό πολιτικό σύστημα, δένοντας χειροπόδαρα το δημόσιο. Εξήγησε, ότι η διαπραγμάτευση που έγινε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έναντι των απαιτήσεων των παραχωρησιούχων και των κατασκευαστών για τους τέσσερις αυτοκινητόδρομους, απέφερε εξοικονόμηση περίπου 800 εκατομμυρίων ευρώ για το ελληνικό Δημόσιο.
29/07/2016
Χαιρετισμός Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρήστου Σπίρτζη, στην τελετή εγκαινίων του νέου αεροδρομίου της Πάρου
Για εμάς τα έργα υποδομών δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση. Σε κανένα υπουργό, περιφερειάρχη ή δήμαρχο. Ανήκουν στους πολίτες που τα πληρώνουν και που τα χρησιμοποιούν.
Εμείς κρινόμαστε για την αποτελεσματικότητα, την ποιότητα, τη νομιμότητα και το κόστος των έργων  που πληρώνουν οι πολίτες.
20/07/2016
Συνέντευξη Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρήστου Σπίρτζη στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο»
«Η έρευνα στον ΟΑΣΘ έδειξε πράγματα που δεν γίνονταν νομότυπα» δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» Θεσσαλονίκης, ο Yπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης με αφορμή τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον οργανισμό για τις οποίες τόνισε ότι «το έχω ξαναζήσει αυτό στη Θεσσαλονίκη, ενώ οι εργαζόμενοι έχουν πρόβλημα με τον εργοδότη τους, διαμαρτύρονται στην ελληνική κυβέρνηση. Δε μπορεί να χρησιμοποιούνται οι εργαζόμενοι για πίεση στην κυβέρνηση. Τελείως τυχαία, το ίδιο γινόταν με το Μετρό».
« Προηγούμενα 10
Σελίδες : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] Επόμενα 10 »

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας