06/11/2017 Ύλη συμπληρωματικής επιμόρφωσης ελεγκτικού προσωπικού ΚΤΕΟ για το έτος 2017
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
image

Δελτία Τύπου


24/03/2010
Θερινή ώρα από την Κυριακή 28 Μαρτίου
Τα ξημερώματα της ερχόμενης Κυριακής 28ης Μαρτίου 2010, θα εφαρμοστεί και στη χώρα μας το μέτρο της θερινής ώρας. Στις 03.00 το πρωί της Κυριακής, οι δείκτες των ρολογιών θα πρέπει να μετακινηθούν μία ώρα μπροστά, δηλ. στις 04.00. Το μέτρο αυτό, που θα ισχύσει μέχρι την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου (31/10/2010), εφαρμόζεται σε όλα τα κράτη-μέλη της Ε.Ε σύμφωνα με την οδηγία 2000/84/ΕΚ (άρθρο 4) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Ιανoυαρίου 2001.
23/03/2010
Απάντηση Μαγκριώτη στη ΝΔ και τον Μ. Χαλκίδη
Απάντηση Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη στον υπεύθυνο τομέα πολιτικής ευθύνης δημοσίων έργων της Ν.Δ. κ. Μ. Χαλκίδη: Χαίρομαι που μετά από ένα χρόνο περίπου, για πρώτη φορά η ΝΔ κάνει αναφορά στην υποθαλάσσια αρτηρία Θεσσαλονίκης. Της θυμίζω όμως ότι το 2007 στη Βουλή, είχαμε θέσει όλα αυτά τα προβλήματα τα οποία παγίδευσαν το έργο και υποχρεώνουν τον έλληνα φορολογούμενο πολίτη να πληρώνει εκατομμύρια ευρώ πρόστιμο στον παραχωρησιούχο. Τότε, ο κ.Σουφλιάς δήλωνε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και  το έργο ξεκινά άμεσα να κατασκευάζεται.
22/03/2010
Χρηματοδότηση 40 έργων του ΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα από το ΠΔΕ 2010
Η χρηματοδότηση 40 έργων του ΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2010, συνολικού προϋπολογισμού 344,69 εκατ. ευρώ, προωθείται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα.
Ειδικότερα, μεταξύ άλλων, εγκρίθηκε:
•    η χρηματοδότηση για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, στο τμήμα Τρεις Γέφυρες-Πειραιάς (92 εκατ. ευρώ),
•    η κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη (80 εκατ. ευρώ για την κατασκευή και 61,9 εκατ. ευρώ για την Α’ φάση των απαλλοτριώσεων), ...
20/03/2010
Απάντηση στο πρόεδρο της ΝΔ
Απάντηση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη, σχετικά με τις αναφορές του Προέδρου της Ν.Δ. για τα έργα της Θεσσαλονίκης κατά την ομιλία του στο Προσυνέδριο της Θεσσαλονίκης:
Ο κ. Σαμαράς δυστυχώς υιοθέτησε τον απολογισμό των κυβερνητικών αξιωματούχων της απελθούσας Κυβέρνησης και στον τομέα των Δημοσίων Έργων. ...
19/03/2010
Απάντηση στον τέως Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ
Σχετικά με τα όσα αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο τέως Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
α. Το ΠΑΣΟΚ ψήφισε τις συμβάσεις παραχώρησης γιατί πιστεύει στα έργα αυτά και μάλιστα τα είχε προετοιμάσει σε μεγάλο βαθμό. Εάν μάλιστα η απελθούσα κυβέρνηση και ο τέως Υπουργός συνέχιζαν τον προγραμματισμό του ΠΑΣΟΚ, θα έπρεπε οι εργασίες στον αυτοκινητόδρομο Ράχες-Μαλιακός-Κλειδί Ημαθίας, να έχουν ξεκινήσει το 2005 και όχι το 2009. ...
18/03/2010
Απάντηση για συμπληρωματική σύμβαση Τεμπών
Παραβιάζουν ανοιχτές πόρτες, δημοσιεύματα και ραδιοφωνικές αναφορές σχετικά με τη συμπληρωματική σύμβαση που υπεγράφη στις 28 Αυγούστου 2009 από τον πρώην Υπουργό Γ. Σουφλιά για πρόσθετα έργα στις σήραγγες των Τεμπών.
Κατ’ επανάληψη η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έχει δημοσίως αναφερθεί στη χαριστική αυτή σύμβαση, ύψους περίπου 170 εκατομμυρίων ευρώ, λίγο πριν την ανακοίνωση εθνικών εκλογών.
18/03/2010
Επιστολή προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού
Επιστολή προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού Δημήτρη Κυριτσάκη, απέστειλε σήμερα ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης με αφορμή επί μέρους ανακοινώσεις διακοπής αεροπορικών δρομολογίων κυρίως σε νησιωτικούς προορισμούς, των δύο εταιρειών, Aegean Airlines και Olympic Air που έχουν ανακοινώσει την πρόθεση τους να συγχωνευτούν. Συγκεκριμένα στην επιστολή του προς τον Πρόεδρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ο Υφυπουργός, αναφέρει τα εξής :
17/03/2010
Απάντηση στη ΝΔ για ΟΣΕ
Το πιο σύντομο ανέκδοτο είναι να μιλά η Ν.Δ. για την πολιτική της στο σιδηρόδρομο και ειδικά για τον ΟΣΕ. Επειδή λοιπόν δεν είμαστε χώρα λωτοφάγων, θυμίζουμε ότι:

-    Ενώ η Ν.Δ. παρέλαβε έτοιμο πρόγραμμα την περίοδο 2001-2005 για την αναγέννηση του ελληνικού Σιδηροδρόμου, ύψους 5,5 δισ. ευρώ, ικανό να ολοκληρώσει την ΠΑΘΕ, «κατόρθωσε» στα 5 χρόνια της θητείας της να απεντάξει πόρους πάνω από 700 εκατ. ευρώ, παραπέμποντας στο άδηλο μέλλον τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του.
17/03/2010
Ανταπάντηση στη Ν.Δ. για το έργο οδικής σύνδεσης Αμβρακία-Άκτιο
Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Ν.Δ., εάν διαβάσει προσεκτικά την ανακοίνωσή του θα καταλάβει γιατί κάναμε έξι μήνες να υπογράψουμε τη σύμβαση στην οποία αναφέρεται. Την πρακτική την οποία προσπαθεί να χρεώσει στην Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, εφήρμοσε η Κυβέρνηση της Ν.Δ. γι’ αυτό και επί ενάμιση χρόνο μετά την ανάληψη της εξουσίας τον Μάρτιο του 2004, με διάφορα προσχήματα είτε ακύρωνε δημοπρασίες, είτε δεν δημοπρατούσε νέα έργα μελετητικά ώριμα. Να μην κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια.
16/03/2010
Απάντηση στη ΝΔ για Αμβρακία-Άκτιο
Ο κ. Σαμαράς κάθε μέρα δηλώνει πως δεν απολογείται για κανέναν και για τίποτα και κάθε μέρα το κόμμα του παίρνει στην πλάτη τα επιτεύγματα της απελθούσας Κυβέρνησης.

Το έργο της οδικής σύνδεσης Αμβρακίας – Ακτίου είχε βασικά προβλήματα:
* Δεν ήταν μελετητικά ώριμο, αφού την ίδια στιγμή που δημοπρατούνταν η κατασκευή του έργου δημοπρατούνταν και η οριστική μελέτη εφαρμογής
* Δεν προβλεπόταν η σύνδεση του οδικού άξονα με την Ιόνια Οδό
* Δεν είχαν προετοιμαστεί και υπογραφεί οι Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις για τις απαλλοτριώσεις
* Δεν είχε διασφαλισμένη την χρηματοδότηση, αφού ο κ. Σουφλιάς δεν είχε κάνει την ανακατανομή των κοινοτικών πόρων που απαιτούνταν για το έργο αυτό, προκειμένου να μην διαμαρτυρηθεί πιθανότατα κάποια άλλη περιοχή της χώρας, απ’ όπου θα έπρεπε να απενταχθεί κάποιο έργο ανάλογου κόστους.
« Προηγούμενα 10
Σελίδες : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] Επόμενα 10 »

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας