22/04/2019 ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ «Καθορισμός ημερομηνίας διεξαγωγής θεωρητικών γραπτών εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ και συγκρότηση των τριμελών επιτροπών αυτών» | 08/03/2019 ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΜΠΕ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 08/01/2019 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα
ATH.ENA CARD
image


24/03/2014
Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου:«ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ»
Με το σχέδιο νόμου που θέτει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε διαβούλευση, επιχειρείται η αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου που διέπει τους τομείς των Μεταφορών, των Τηλεπικοινωνιών και των Δημοσίων Έργων, με σκοπό την προσαρμογή του στις εξελίξεις του ευρωπαϊκού ενωσιακού δικαίου και στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς. Η Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο είναι ήδη ανοικτή και θα παραμείνει μέχρι τις 7 Απριλίου 2014
21/03/2014
Απάντηση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΔΗΜΑΡ, Ν. Τσουκαλά
Ίσως θα ήταν πιο χρήσιμο ο κύριος συνάδελφος να υπέβαλε αυτή την ερώτηση στον Υπουργό Ναυτιλίας προκειμένου να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα σε ότι αφορά τη λιμενική πολιτική της χώρας, για την οποία είναι υπεύθυνη η Γενική Γραμματεία Λιμένων και, εν πάση περιπτώσει, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, το οποίο θα συντάξει τη στρατηγική ανάπτυξης του εθνικού λιμενικού συστήματος. Αυτό με πληροφορούν από το Υπουργείο Ναυτιλίας.
21/03/2014
Απάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στην επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Αρκαδίας της Νέας Δημοκρατίας Ανδρέα Λυκουρέντζου
Το Υπουργείο Υποδομών επιχειρεί μία πολύ μεγάλη προσπάθεια, προκειμένου να οργανώσει –σε άλλες περιπτώσεις να ολοκληρώσει και σε άλλες να ξεκινήσει- τις πολύ σημαντικές υποδομές της χώρας, οι οποίες είναι αναγκαίες για την περαιτέρω ανάπτυξή της, ιδιαίτερα τώρα, που μετά την κρίση, μπορεί η χώρα στη νέα διεθνή πραγματικότητα, όπως διαμορφώνεται, να παίξει ένα ρόλο.
Αυτό όμως, φαίνεται, ότι ενοχλεί κάποιους, κύριε Πρόεδρε, οι οποίοι προφανώς έχουν μάθει την άσκηση της πολιτικής και της δημοσιογραφίας με έναν διαφορετικό τρόπο, ο οποίος δεν αρμόζει στην έντιμη διαχείριση των πόρων του ελληνικού λαού. Γι’ αυτό και ενοχλούνται. Ενοχλεί η δουλειά που φέρνει αποτέλεσμα. Ενοχλούν οι συμβάσεις που υπογράφηκαν, τα έργα που προχωρούν, η προάσπιση των συμφερόντων του Δημοσίου. Έτσι λοιπόν, ορισμένες φυλλάδες της διαπλοκής και τα συστήματα της μιζέριας βγάζουν βρώμικα πρωτοσέλιδα. Να τους καμαρώνουν και να τους χαίρονται αυτοί που τους πληρώνουν.
20/03/2014
Επιμορφωτικό σεμινάριο ΥΠΟΜΕΔΙ για μαθητές Γυμνασίου σχετικά με την οδική ασφάλεια, την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο και την ασφαλή χρήση ασύρματων συσκευών
Την έναρξη του επιμορφωτικού σεμιναρίου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για μαθητές Γυμνασίου σχετικά με την οδική ασφάλεια, την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο και την ασφαλή χρήση ασύρματων συσκευών πραγματοποίησε ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014, στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου
20/03/2014
Δήλωση υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ Μ. Χρυσοχοΐδη σε ερώτηση δημοσιογράφου για τις εξελίξεις στο Μετρό Θεσσαλονίκης
Εξελίξεις δεν υπάρχουν. Υπάρχουν προσχήματα και μάλιστα προκλητικά. Υπάρχουν δυστυχώς πάρα πολλοί παράγοντες που δεν θέλουν αυτό το έργο. Καλώ όλους τους εμπλεκομένους, να επιδείξουν τον καλύτερο εαυτό τους.  Γιατί αυτή τη στιγμή ο καθένας, για λόγους εγωιστικούς, για λόγους οικονομικούς, δείχνει έναν κακό εαυτό.
19/03/2014
Επιμορφωτικό σεμινάριο για μαθητές Γυμνασίου με θέμα την οδική ασφάλεια
Το Τμήμα Οδικής Ασφάλειας και Συντονισμού της Δ/νσης Οδικής Κυκλοφορίας, της Γενικής Διεύθυνσης Οδικής Ασφάλειας, σε συνεργασία με την Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, διοργάνωσαν στις 19/3/2014 στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου, επιμορφωτικό σεμινάριο για μαθητές Γυμνασίου με θέμα την οδική ασφάλεια, την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο και την ασφαλή χρήση ασύρματων συσκευών. Την εκδήλωση χαιρέτησε ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Παπαδόπουλος.
19/03/2014
Ομιλία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στο Διεθνές Συνέδριο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εξαγωγέων με θέμα: «Η εξωστρέφεια ως στρατηγική επιλογή: όραμα και πραγματικότητα»
Πριν 30 περίπου χρόνια η Ελλάδα έδινε μαθήματα εξωστρέφειας. Το 25% του ΑΕΠ της Ελλάδας ήταν εξαγωγές και το 25% της Αυστρίας η οποία τότε δεν είχε μπει ακόμη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ήταν εξαγωγές. Σήμερα η Αυστρία έχει 45% του ΑΕΠ εξαγωγές. Αυτό που χάθηκε ήταν κατά τη γνώμη μου, όχι απλά το οικονομικό κριτήριο, χάθηκε το αξιακό κριτήριο και αναδείχθηκε ένα νέο κριτήριο της κατανάλωσης και της ψεύτικης ευμάρειας. Αυτό είναι το κεντρικό ζήτημα το οποίο πρέπει να αναδείξουμε.
19/03/2014
Απάντηση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του Κ.Κ.Ε. Ν. Μωραΐτη
Συμμερίζομαι όλα όσα ανέφερε ο κύριος συνάδελφος προηγουμένως. Θα μπορούσα να προσθέσω πολλά ακόμη. Έχω προσωπική εμπειρία και ως πολίτης-οδηγός και ως υπουργός γιατί επισκέφθηκα επανειλημμένα την περιοχή τον τελευταίο καιρό. Πρέπει να πω ότι αυτή η κατάσταση είναι πάρα πολύ άσχημη, πολύ αρνητική. Αφορά κατ’ αρχήν την οδική ασφάλεια του δρόμου Αντιρρίου-Ιωαννίνων και Αμφιλοχίας προς Άκτιο.
Πέρα από τις περιγραφές που έκανε ο κύριος συνάδελφος –και συμφωνώ μαζί του- θέλω να πω ότι αυτή τη στιγμή γίνεται μία μεγάλη παρέμβαση στην περιοχή. Καταρχήν κατασκευάζεται ο δρόμος Αντιρρίου-Ιωαννίνων, η Ιονία Οδός. Έχουν στηθεί όλα τα εργοτάξια. Είμαι βέβαιος ότι στους επόμενους δύο με τρεις μήνες θα υπάρχει πλήρης εξέλιξη των έργων. Ήδη αυτή τη στιγμή όλα τα εργοτάξια δουλεύουν με πάρα πολύ μεγάλη ένταση. Αυξάνεται συνεχώς η απασχόληση στην κατασκευή του δρόμου.
18/03/2014
Ομιλία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στη Βουλή, κατά τη Διάσκεψη των Προέδρων των Επιτροπών Παραγωγής, Εμπορίου και Θαλάσσιων Υποθέσεων
Θα ήθελα να σας κάνω κοινωνούς της πολιτικής μας με λίγα λόγια. Η γεωγραφική θέση της χώρας, στο νοτιανατολικό άκρο της Ευρώπης, δημιουργεί προϋποθέσεις και συνθήκες, ούτως ώστε από την μια πλευρά να συνδέσουμε την βόρεια Ευρώπη με την νότια και την ανατολική Ευρώπη και από την άλλη να συνδέσουμε την Ευρώπη με τα σημεία εκείνα του πλανήτη, τα οποία αυτήν την στιγμή γνωρίζουν πολύ μεγάλη ανάπτυξη. Αναφέρομαι κυρίως στην Ασία, στην  Άπω Ανατολή, στην Ανατολική Ευρώπη, όπου αυτήν την στιγμή συντελούνται τεράστιες αλλαγές στον χώρο της οικονομίας και όχι μόνον. Η Ελλάδα και η γύρω περιοχή αποτελούν ακόμα ένα μεγάλο πέρασμα για τα δίκτυα της παράνομης μετανάστευσης προς την Ευρώπη και αυτό είναι επίσης ένα ζήτημα, το οποίο η Ευρώπη αντιμετωπίζει με τρόπο όχι πάντα αποτελεσματικό και όχι πάντα σύμφωνα με τα ανθρώπινα δικαιώματα
18/03/2014
Πρώτη φάση του έργου κατασκευής της πεζογέφυρας «Γελαδάκη», επί της Λεωφόρου Μεσογείων, στο Σταυρό Αγίας Παρασκευής
Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σας ενημερώνει ότι έως τις 10 Αυγούστου 2014 θα εκτελείται η πρώτη φάση του έργου κατασκευής της πεζογέφυρας «Γελαδάκη», επί της Λεωφόρου Μεσογείων, στο Σταυρό Αγίας Παρασκευής.
Για τον σκοπό των παραπάνω εργασιών, η κυκλοφορία των οχημάτων, σε μήκος 300 μέτρων, επί της Λεωφόρου Μεσογείων, περιορίζεται σε δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, μια υπέργεια και μία υπόγεια. Παράλληλα, τίθενται σε εφαρμογή μια σειρά άλλων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, οι οποίες θα ισχύσουν καθ’ όλη την διάρκεια εκτέλεσης της πρώτης φάσης του έργου.
« Προηγούμενα 10
Σελίδες : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348] [349] [350] [351] [352] [353] [354] [355] [356] [357] [358] [359] [360] [361] [362] [363] [364] [365] [366] [367] [368] [369] [370] [371] [372] [373] [374] [375] [376] [377] [378] [379] [380] [381] [382] [383] [384] [385] [386] [387] [388] [389] [390] [391] [392] [393] [394] [395] [396] [397] [398] [399] [400] [401] [402] [403] [404] [405] [406] [407] [408] [409] [410] [411] [412] [413] [414] [415] [416] [417] [418] [419] [420] [421] [422] [423] [424] [425] [426] [427] [428] [429] [430] [431] [432] [433] [434] [435] [436] [437] [438] [439] [440] [441] [442] [443] [444] [445] [446] [447] [448] [449] [450] [451] [452] [453] [454] [455] [456] [457] [458] [459] [460] [461] [462] [463] [464] [465] [466] [467] [468] [469] [470] [471] [472] [473] [474] [475] [476] [477] [478] [479] [480] [481] [482] [483] [484] [485] [486] [487] [488] [489] [490] [491] [492] [493] [494] [495] [496] [497] [498] [499] [500] [501] [502] [503] [504] [505] [506] [507] [508] [509] [510] [511] [512] [513] [514] [515] [516] [517] [518] [519] [520] [521] [522] [523] [524] [525] [526] [527] [528] [529] [530] [531] [532] [533] [534] [535] [536] [537] [538] [539] [540] [541] [542] [543] [544] [545] [546] [547] [548] [549] [550] [551] [552] [553] [554] [555] [556] [557] [558] [559] [560] [561] [562] [563] [564] [565] [566] [567] [568] [569] [570] [571] [572] [573] [574] [575] [576] [577] [578] [579] [580] [581] [582] [583] [584] [585] [586] [587] [588] [589] [590] [591] [592] [593] [594] [595] [596] [597] [598] [599] [600] [601] [602] [603] [604] [605] [606] [607] [608] [609] [610] [611] [612] [613] [614] [615] [616] [617] [618] [619] [620] [621] [622] [623] [624] [625] [626] [627] [628] [629] [630] [631] [632] [633] [634] [635] [636] [637] [638] [639] [640] [641] [642] [643] [644] Επόμενα 10 »

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο
Οδηγίες προς τους πολίτες ενόψει των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων