22/04/2019 ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ «Καθορισμός ημερομηνίας διεξαγωγής θεωρητικών γραπτών εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ και συγκρότηση των τριμελών επιτροπών αυτών» | 08/03/2019 ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΜΠΕ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 08/01/2019 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα
ATH.ENA CARD
image


08/07/2014
Προμήθεια 500 αδειών χρήσης για τη 2ετή ανανέωση του λογισμικού ESET ENDPOINT SECURITY
Η Διεύθυνση Προμηθειών, Υποδομών & Διαχ. Υλικού, για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών του Υπουργείου, θα προβεί στη σύναψη σύμβασης για την προμήθεια πεντακοσίων (500) αδειών χρήσης για τη διετή ανανέωση του λογισμικού ESET ENDPOINT SECURITY, το οποίο χρησιμοποιείται για προστασία των ηλεκτρονικών συστημάτων από επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού.
08/07/2014
Ομιλία Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου σχετικά με την εξέλιξη της αποκατάστασης των βλαβών από τον σεισμό της 26ης Ιανουαρίου στην Κεφαλονιά
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, είναι μεγάλη χαρά και τιμή που παρευρίσκομαι σήμερα με τους συνεργάτες μου στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, για να κάνουμε, μια κατά το δυνατόν, ουσιαστικότερη συνεδρίαση και συζήτηση γύρω από τα ζητήματα που προέκυψαν μετά το σεισμό της 26ης Ιανουαρίου 2014 στην Κεφαλονιά. Ένας σεισμός τον οποίο ακολούθησαν εκατοντάδες μετασεισμοί. Ο ένας εξ αυτών, 10 ημέρες περίπου αργότερα, ήταν πολύ ισχυρός με αποτέλεσμα να έχουμε πάρα πολλές υλικές ζημιές. Ευτυχώς, δεν θρηνήσαμε ανθρώπινα θύματα. Η Κεφαλονιά άντεξε, ήταν ισχυρή μετά το σεισμό του 1953 και μπόρεσε έτσι να προστατεύσει τους κατοίκους της.
Από την πρώτη στιγμή, που προέκυψε το πρόβλημα της κρίσης, υπήρξαν μια σειρά από δράσεις, οι οποίες είχαν σαν στόχο να αντιμετωπίσουν τα πρώτα ζητήματα διαχείρισης της κρίσης. Αναφέρομαι καταρχήν, στην ενημέρωση του πληθυσμού, στην πρώτη στέγαση κάποιων ανθρώπων, που είχαν μείνει χωρίς στέγη, στη σίτιση, στην ιατρική περίθαλψη και μια σειρά από ζητήματα, τα οποία προέκυψαν εκείνο το διάστημα με μια πρωτοφανή κινητοποίηση του κρατικού μηχανισμού, ο οποίος από το στρατό μέχρι την πολιτική προστασία και από την πυροσβεστική υπηρεσία και την αστυνομία, τα σώματα ασφαλείας μέχρι τις υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας προσέτρεξαν για να καλύψουν τις ανάγκες των ανθρώπων.
02/07/2014
Ομιλία υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ Μιχάλη Χρυσοχοΐδη σε ημερίδα, με θέμα «Ηλεκτροκίνηση: Νέα Τεχνολογία & Επιχειρηματικές Ευκαιρίες» 01/07/2014
Είναι μεγάλη τιμή και χαρά, που βρίσκομαι και εγώ εδώ ανάμεσά σας. Δεν είναι πολυπληθής η συνάντηση, αλλά εκτιμώ, ότι είναι πάρα πολύ σημαντική για ένα ζήτημα, για το οποίο το επόμενο χρονικό διάστημα θα ανοίξει πολύ μεγάλη συζήτηση.
Θα ήθελα να σας πω, ότι η ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα, στο βαθμό μάλιστα που η φόρτιση γίνεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, φαίνεται μια πραγματικά  εξαιρετική ιδέα. Πρωτίστως, για τους προφανείς περιβαλλοντολογικούς λόγους αποφυγής της ρύπανσης. Η Ελλάδα με τις μεγάλες πληθυσμιακές αστικές συσσωρεύσεις, έχει να ωφεληθεί πολλαπλά, αν κάπως φανταστικά μπορούσαμε να δούμε την Αθήνα με ηλεκτρικές μετακινήσεις.
Σημαντικές τεχνολογικές βελτιώσεις χρειάζονται, πολλές μέριμνες χρειάζονται από την πλευρά της πολιτείας για υποδομές, για να αρχίσει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, να αποτελεί μια πραγματική εναλλακτική λύση, ούτως ώστε να μειώσουμε τη ρύπανση, αλλά και την κατανάλωση τεραστίων ποσοτήτων πετρελαίου, που εισάγουμε πολύ ακριβά στη χώρα μας.
02/07/2014
Επίσκεψη υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ Μ. Χρυσοχοϊδη στην Κεφαλονιά 01/07/2014
Την Κεφαλονιά επισκέφθηκε την Τρίτη 1 Ιουλίου 2014, ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, για να επιθεωρήσει την πρόοδο των εργασιών στο λιμάνι Ληξουρίου και το οδικό δίκτυο του νησιού.
Στο λιμάνι Ληξουρίου, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση των εργασιών αποκατάστασης των ζημιών εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος. Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει η δεύτερη φάση με τη δημοπράτηση του έργου που αφορά στα δυτικά κρηπιδώματα και τον υπήνεμο μώλο στο Λιμάνι Ληξουρίου και στο αγκυροβόλιο τουριστικών σκαφών στα Λεγατάτα, προϋπολογισμού 3,7 εκατ. ευρώ. Η συνολική διάρκεια του έργου είναι 9 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, που εκτιμάται περί το τέλος Ιουλίου.
27/06/2014
Αποτέλεσματα προκήρυξης για την πλήρωση δεκαέξι (16) θέσεων Επιθεωρητών – Ελεγκτών του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών (Σ.Ε.Ε.) του Υπουργείου Μεταφορών
Κοινοποίηση των αποτελεσμάτων, της από 16-12-2013 Προκήρυξης – Πρόσκλησης του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων για τη πλήρωση δεκαέξι (16) θέσεων Επιθεωρητών – Ελεγκτών του Σώματος Επιθεωρητών – Ελεγκτών (Σ.Ε.Ε.) του Υπουργείου
25/06/2014
Προμήθεια ηλεκτρονικού εξοπλισμού για την υλοποίηση του έργου «ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ»
Η Διεύθυνση Προμηθειών, Υποδομών & Διαχ. Υλικού του Υπ.Υ.Με.Δι., στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Ενοποιημένη πλατφόρμα συστημάτων ασφάλειας, πληροφόρησης και προσβασιμότητας για έξυπνες και συνδυασμένες θαλάσσιες μεταφορές, ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ», του προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας «Ελλάδα- Κύπρος 2007-2013», θα προβεί στη σύναψη σύμβασης για την προμήθεια του κάτωθι ηλεκτρονικού εξοπλισμού, σύμφωνα με τις συνημμένες τεχνικές προδιαγραφές: 
1.    3 GPS trackers,
2.    3 Οθονών επικοινωνίας,
3.   12 Προγραμμάτων Mobile Internet,
4.    3 Συστημάτων έξυπνης επικοινωνίας και
5.    3 Αυτόνομων Εξυπηρετητών,

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν την προσφορά τους σε κλειστό φάκελο, μέχρι την Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014 και ώρα 14:00, στο κεντρικό πρωτόκολλο του Υπουργείου (Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε, Παπάγου).

20/06/2014
Σε κυκλοφορία από το πρωί της Παρασκευής 20 Ιουνίου 2014 η ηλεκτροκίνηση του τμήματος του Προαστιακού Σιδηρόδρομου «Οινόη – Χαλκίδα».
Αποδόθηκε σε κυκλοφορία το πρωί της Παρασκευής 20 Ιουνίου 2014, παρουσία του υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ Μ. Χρυσοχοΐδη  η ηλεκτροκίνηση του τμήματος του Προαστιακού Σιδηρόδρομου «Οινόη – Χαλκίδα». Ο υπουργός επιβιβάστηκε στη διερχόμενη από το σταθμό «Αυλίδα» αμαξοστοιχία και συνταξίδεψε με τους επιβάτες του προαστιακού ως τη Χαλκίδα.
«Είναι η πρώτη άφιξη τρένου του προαστιακού με ηλεκτροκίνηση στη Χαλκίδα. Είναι μια νέα εξέλιξη πολύ σημαντική, διότι έχουμε ένα τρένο, που είναι λιγότερο ρυπαρό  περιβαλλοντικά, πιο φθηνό ως προς την κίνησή του, γρηγορότερο και ασφαλέστερο. Γι’ αυτό λοιπόν βρίσκομαι εδώ σήμερα, ούτως ώστε να πάρουμε τους πρώτους επιβάτες από Χαλκίδα προς Αθήνα. Ελπίζω σε λίγους μήνες να είναι έτοιμο και το τμήμα από την Οινόη μέχρι την Αθήνα και έτσι να έχουμε έναν σύγχρονο προαστιακό, ο οποίος ενώνει το μητροπολιτικό κέντρο με όλη την περιφέρεια. Σε λίγο από την Οινόη μέχρι το αεροδρόμιο θα είναι περίπου 35-40 λεπτά με ηλεκτροκίνητο προαστιακό, για να μπορούμε να εξυπηρετούμε τους συμπολίτες μας», τόνισε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ και συμπλήρωσε: «Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τον φορέα δηλαδή που κινεί τα τρένα, αυτή τη στιγμή το κόστος της μεταφοράς, το κόστος της λειτουργίας των τρένων  είναι 50% λιγότερο. Καταλαβαίνετε, ότι έχει γίνει μια μεγάλη εξοικονόμηση την οποία να είστε βέβαιοι, ότι σε λίγο θα επιστρέψουμε στους συμπολίτες μας».
20/06/2014
Εν εξελίξει έργα στην Περιφέρεια της Ηπείρου επισκέφθηκε την Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014 ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Χρυσοχοΐδης
Σε σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε στο εργοτάξιο Πέρδικας, με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρου Καχριμάνη, βουλευτών και εκπροσώπων των τοπικών αρχών εξετάστηκε η πορεία εκτέλεσης έργων ζωτικής σημασίας για την Περιφέρεια Ηπείρου, όπως η επέκταση του αεροδρομίου Ιωαννίνων, ο νέος λιμένας Ηγουμενίτσας, η βελτίωση τμημάτων της Εθνικής Οδού Ηγουμενίτσας – Πρέβεζας και εγγειοβελτιωτικά έργα Άρτας.
Ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ κατά την επιθεώρηση του εργοταξίου Πέρδικας ενημερώθηκε για την εξέλιξη των έργων σε υπό κατασκευή τμήματα της Ιόνιας Οδού. Κατά μήκος του έργου (196 χλμ.) έχουν ήδη εγκατασταθεί και βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία 5 κεντρικά εργοτάξια  (Εύηνος, Αμβρακία, Συκούλα, Γυμνότοπος και Πέρδικα) ενώ βρίσκονται σε φάση προετοιμασίας και εγκατάστασης συμπληρωτικές εργοταξιακές εγκαταστάσεις σε άλλες 6 θέσεις. Σήμερα, στο έργο απασχολούνται 1700 εργαζόμενοι. Ο συνολικός αριθμός των επιχειρήσεων που θα αναμιχθούν άμεσα στην κατασκευή του έργου ανέρχεται στους 300 και πολλαπλάσιος θα είναι ο αριθμός των έμμεσα εμπλεκομένων επιχειρήσεων και τοπικών συνεργείων.
19/06/2014
Ανάκληση οχημάτων NISSAN, μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO ΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22)
19/06/2014
Ανάκληση οχημάτων VOLVO, μοντέλα C30, S40 & V50
« Προηγούμενα 10
Σελίδες : [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74] [75] [76] [77] [78] [79] [80] [81] [82] [83] [84] [85] [86] [87] [88] [89] [90] [91] [92] [93] [94] [95] [96] [97] [98] [99] [100] [101] [102] [103] [104] [105] [106] [107] [108] [109] [110] [111] [112] [113] [114] [115] [116] [117] [118] [119] [120] [121] [122] [123] [124] [125] [126] [127] [128] [129] [130] [131] [132] [133] [134] [135] [136] [137] [138] [139] [140] [141] [142] [143] [144] [145] [146] [147] [148] [149] [150] [151] [152] [153] [154] [155] [156] [157] [158] [159] [160] [161] [162] [163] [164] [165] [166] [167] [168] [169] [170] [171] [172] [173] [174] [175] [176] [177] [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185] [186] [187] [188] [189] [190] [191] [192] [193] [194] [195] [196] [197] [198] [199] [200] [201] [202] [203] [204] [205] [206] [207] [208] [209] [210] [211] [212] [213] [214] [215] [216] [217] [218] [219] [220] [221] [222] [223] [224] [225] [226] [227] [228] [229] [230] [231] [232] [233] [234] [235] [236] [237] [238] [239] [240] [241] [242] [243] [244] [245] [246] [247] [248] [249] [250] [251] [252] [253] [254] [255] [256] [257] [258] [259] [260] [261] [262] [263] [264] [265] [266] [267] [268] [269] [270] [271] [272] [273] [274] [275] [276] [277] [278] [279] [280] [281] [282] [283] [284] [285] [286] [287] [288] [289] [290] [291] [292] [293] [294] [295] [296] [297] [298] [299] [300] [301] [302] [303] [304] [305] [306] [307] [308] [309] [310] [311] [312] [313] [314] [315] [316] [317] [318] [319] [320] [321] [322] [323] [324] [325] [326] [327] [328] [329] [330] [331] [332] [333] [334] [335] [336] [337] [338] [339] [340] [341] [342] [343] [344] [345] [346] [347] [348] [349] [350] [351] [352] [353] [354] [355] [356] [357] [358] [359] [360] [361] [362] [363] [364] [365] [366] [367] [368] [369] [370] [371] [372] [373] [374] [375] [376] [377] [378] [379] [380] [381] [382] [383] [384] [385] [386] [387] [388] [389] [390] [391] [392] [393] [394] [395] [396] [397] [398] [399] [400] [401] [402] [403] [404] [405] [406] [407] [408] [409] [410] [411] [412] [413] [414] [415] [416] [417] [418] [419] [420] [421] [422] [423] [424] [425] [426] [427] [428] [429] [430] [431] [432] [433] [434] [435] [436] [437] [438] [439] [440] [441] [442] [443] [444] [445] [446] [447] [448] [449] [450] [451] [452] [453] [454] [455] [456] [457] [458] [459] [460] [461] [462] [463] [464] [465] [466] [467] [468] [469] [470] [471] [472] [473] [474] [475] [476] [477] [478] [479] [480] [481] [482] [483] [484] [485] [486] [487] [488] [489] [490] [491] [492] [493] [494] [495] [496] [497] [498] [499] [500] [501] [502] [503] [504] [505] [506] [507] [508] [509] [510] [511] [512] [513] [514] [515] [516] [517] [518] [519] [520] [521] [522] [523] [524] [525] [526] [527] [528] [529] [530] [531] [532] [533] [534] [535] [536] [537] [538] [539] [540] [541] [542] [543] [544] [545] [546] [547] [548] [549] [550] [551] [552] [553] [554] [555] [556] [557] [558] [559] [560] [561] [562] [563] [564] [565] [566] [567] [568] [569] [570] [571] [572] [573] [574] [575] [576] [577] [578] [579] [580] [581] [582] [583] [584] [585] [586] [587] [588] [589] [590] [591] [592] [593] [594] [595] [596] [597] [598] [599] [600] [601] [602] [603] [604] [605] [606] [607] [608] [609] [610] [611] [612] [613] [614] [615] [616] [617] [618] [619] [620] [621] [622] [623] [624] [625] [626] [627] [628] [629] [630] [631] [632] [633] [634] [635] [636] [637] [638] [639] [640] [641] [642] [643] Επόμενα 10 »

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο
Οδηγίες προς τους πολίτες ενόψει των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων