11/12/2018 META ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 11/12/2018 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



09/07/2018

Δήλωση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο Αθηναϊκό –Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων με αφορμή την 4η Τετραμερή Σύνοδο Κορυφής Ελλάδας-Βουλγαρίας-Ρουμανίας-Σερβίας

«Είναι πλέον προφανές ότι με τις πρωτοβουλίες του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, η χώρα μας διαδραματίζει ένα πρωταγωνιστικό ρόλο στην περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιανατολικής Ευρώπης. Ξεπερνάμε, όχι με λόγια, αλλά με συγκεκριμένες πολιτικές και συνεργασίες τις ψυχροπολεμικές λογικές και τα κατάλοιπα που άφησαν. Η χώρα μας παύει να είναι μια απομονωμένη χώρα στο άκρο της Ευρώπης. Μια χώρα που δεν συνδέεται με τις χώρες στα Βόρεια σύνορα της, που δεν έχει βαλκανική ενδοχώρα, που δεν αξιοποιεί την πλεονεκτική της θέση για κάθε είδους δίκτυα, που αφήνει να ερημώνουν από δραστηριότητες αλλά και από κατοίκους όλες οι περιοχές της Βόρειας Ελλάδας κοντά στα σύνορα. Αυτή η καταστροφική πολιτική ανατρέπεται στην πράξη. Το όραμα μας είναι η περιοχή μας να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά των χωρών της Κεντρικής Ευρώπης. Με συνδέσεις, σύγχρονα δίκτυα μεταφορών, ενέργειας και τηλεπικοινωνιών. Με καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών και μόνιμες παραγωγικές συνεργασίες. Στον τομέα των υποδομών και των συνδυασμένων μεταφορών, αυτή η πολιτική έχει αρχίσει και αποδίδει. Έχουν ολοκληρωθεί κάθετοι οδικοί άξονες, που έμεναν τελματωμένοι για χρόνια, όπως του Έβρου, της Ροδόπης και της Κρυσταλοπηγής στην Καστοριά. Ξεκινούν νέοι κάθετοι άξονες, στην Ξάνθη και στα Γιάννενα, με προφανή οφέλη. Η συμφωνία της Καβάλας, στις 6 Σεπτεμβρίου 2017, μεταξύ της χώρας μας και της Βουλγαρίας, για τη σιδηροδρομική σύνδεση των λιμανιών της Βορείου Ελλάδας, της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης, με τα λιμάνια της Βουλγαρίας, του Μπουργκάς και της Βάρνας στον Εύξεινο Πόντο και του Ρούσε στον Δούναβη, βρήκε την θερμή στήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και την αποδοχή διεθνών παραγόντων στο χώρο των μεταφορών.

 Στην τετραμερή σύνοδο της Θεσσαλονίκης, στις 4 Ιουλίου, διαπιστώθηκε η πολιτική βούληση για διεύρυνση της συμφωνίας με τη Βουλγαρία και τη δημιουργία ενός βαλκανικού δακτυλίου πολυτροπιικών συνδυασμένων μεταφορών, που θα επεκτείνει τη σιδηροδρομική γραμμή στα λιμάνια της Ρουμανίας, θα χρησιμοποιεί τις ποτάμιες συνδέσεις και τα λιμάνια του Δούναβη στη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και τη Σερβία και τη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκη- Σκόπια- Βελιγράδι- Κεντρική Ευρώπη.

Ήδη η σιδηροδρομική ηλεκτροδοτούμενη γραμμή Θεσσαλονίκη- Ειδομένη ολοκληρώνεται το φθινόπωρο. Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκεται επίσης η διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή Πειραιάς Θεσσαλονίκη. Τα δύο αυτά έργα αλλάζουν για τη χώρα μας οριστικά σελίδα τόσο στις επιβατικές μεταφορές όσο και στις εμπορευματικές μεταφορές.

 Στο Θριάσιο το κέντρο μεταφόρτωσης και οι σιδηροδρομικές υποδομές ολοκληρώθηκαν, ενώ ολοκληρώνεται ο διαγωνισμός του εμπορευματικού κέντρου, συνεχίζοντας την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στη χώρα μας, μετά την ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων. Η διαγωνιστική διαδικασία του εμπορευματικού κέντρου στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Η ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών υποδομών και η σύνδεση τους με το λιμάνι της Πάτρας και του Βόλου, με σύγχρονη ηλεκτροδοτούμενη γραμμή τα επόμενα χρόνια, αναβαθμίζει τη χώρα μας σε κεντρικό σημείο των διεθνών μεταφορών, με προφανή οικονομικά, παραγωγικά και γεωπολιτικά οφέλη.  Η υλοποίηση της συμφωνίας με τη Βουλγαρία και η διεύρυνση της με τη Ρουμανία, τη Σερβία και την ΠΓΔΜ μετατρέπουν την περιοχή μας σε μια περιοχή κόμβο παραγωγικών επενδύσεων και ολοκληρωμένων μεταφορικών δικτύων και υποδομών. Βγάζουν τις παρευξείνιες χώρες από το μονόδρομο των στενών του Βοσπόρου, με προφανή γεωπολιτικά πλεονεκτήματα.Μετατρέπουν τη χώρα μας, από μια χώρα απομονωμένη, στην αρχή και την απόληξη των Βαλκανίων και των παρευξείνιων χωρών. Στην τετραμερή σύνοδο επίσης αποφασίστηκαν θέματα συνεργασίας για τη διαλειτουργικότητα και την ενιαία λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων των οδικών και σιδηροδρομικών δικτύων, η συνεργασία και η μεταφορά τεχνογνωσίας, σχετικά με ευρωπαϊκούς κανονισμούς, οδηγίες, προδιαγραφές και διαδικασίες καθώς και την υλοποίηση ενός Βαλκανικού δικτύου υδατοδρομίων. Η χώρα έχει πλέον εθνικό στρατηγικό σχέδιο, έναν πρωθυπουργό, με εγνωσμένη διεθνή δράση και προοδευτικές πατριωτικές δυνάμεις που το υλοποιούν, με συνέπεια».

 

 



'Αλλα νέα σε αυτή την κατηγορία
14/12/2018 Δήλωση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη μετά τη σύσκεψη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για το φράγμα Χαβρία στη Χαλκιδική
14/12/2018 Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στη «ΔΕΛΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ» και το δημοσιογράφο κ. Αντώνη Τελόπουλο.
12/12/2018 Επίσκεψη Γ.Γ. Υποδομών και Μεταφορών σε Εργοτάξια της ΕΡΓΟΣΕ και στην Αχαΐα
10/12/2018 Καθορίστηκαν με Απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη οι προθεσμίες και οι διαδικασίες χορήγησης της στεγαστικής συνδρομής για την ανακατασκευή, αυτοστέγαση, αποπεράτωση και επισκευή των πληγέντων κτιρίων από τις πυρκαγιές της 23ης και 24ης Ιουλίου 2018
10/12/2018 Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο ραδιοφωνικό σταθμό «Alpha 98,9» και τη δημοσιογράφο κ. Γιάννα Παπαδάκου
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο