22/04/2019 ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ «Καθορισμός ημερομηνίας διεξαγωγής θεωρητικών γραπτών εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ και συγκρότηση των τριμελών επιτροπών αυτών» | 08/03/2019 ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΜΠΕ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 08/01/2019 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



21/11/2016

Συνέντευξη υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά» και τους δημοσιογράφους κ. Ελένη Καλογεροπούλου και κ. Ανδρέα Παπαδόπουλο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Καλό μεσημέρι κ. Σπίρτζη, τι κάνετε.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Καλό σας μεσημέρι.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι γίνεται με αυτό το ταγκό που ακούμε;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ακριβώς αυτό που ρωτάει ο Ανδρέας, το χορεύετε ή δεν το χορεύετε;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και θέλει και δύο.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι δεν χορεύω.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι γίνεται, για διευκρινίστε μας, γιατί ξέρετε έχει υπάρξει σενάρια και φιλολογία.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να πούμε για να καταλάβει και ο κόσμος. Υπήρξαν εν πάση περιπτώσει κάποια δημοσιεύματα ότι εσείς συναντηθήκατε με τον κ. Λαλιώτη προκειμένου να υπάρξει μια στήριξη από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ σε διάφορα νομοθετήματα, τα οποία θα έρθουν το επόμενο χρονικό διάστημα στη Βουλή. Αυτό πυροδότησε μια μεγάλη συζήτηση, σας έφερε να χορεύετε ταγκό στο Σύνταγμα με  τον κ. Λαλιώτη, απάντησε ο κ. Λαλιώτης ότι δεν χορεύει ταγκό, για πείτε μας τελικά έγινε αυτή η συνάντηση;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Να τα πιάσουμε ένα - ένα. επειδή ξεπερνάτε πολύ απλά, γρήγορα και ανώδυνα το θέμα του δημοσιεύματος …
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι, πείτε μας.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Το δημοσίευμα έγινε από συγκεκριμένο Μέσο και από συγκεκριμένο δημοσιογράφο.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το προπροηγούμενο Σάββατο στα «ΝΕΑ» και αναφέρεστε στον κ. Παπαχρήστου για όσους δεν το έχουν διαβάσει ή δεν το γνωρίζουν.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ακριβώς. Ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος έχει αναγνωριστεί από όλους μας ότι είναι ένας έγκριτος δημοσιογράφος, όσο έγκριτα είναι και τα δημοσιεύματά του που αναγκάζεται στη συνέχεια να ανακαλεί και να κάνει διαψεύσεις.
Πιστεύω ότι είναι ένα ακόμη πυροτέχνημα του συγκεκριμένου δημοσιογράφου που εξυπηρετεί άλλα πράγματα από αυτά που οφείλει να εξυπηρετεί κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον η δημοσιογραφία.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Σπίρτζη τι εννοείτε «εξυπηρετεί»; Δηλαδή τι πιστεύετε ότι κρύβεται πίσω από ένα τέτοιο δημοσίευμα;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Δεν έχει νόημα να συζητήσουμε δημόσια τι πιστεύω πίσω από το δημοσίευμα τι κρύβεται. Αυτό που εγώ μπορώ να πω και το είπα αρκετές φορές είναι ότι τον κ. Λαλιώτη τον γνωρίζω πάρα πολλά χρόνια. Βρεθήκαμε τυχαία σε ένα εστιατόριο, συνομιλήσαμε ένα τέταρτο περίπου με είκοσι λεπτά. Τελεία, αυτό. Όλα τα υπόλοιπα που γράφονται στο δημοσίευμα και αναφέρονται είναι ταινία επιστημονικής φαντασίας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Λέτε ότι δεν υπάρχει κάποια προσέγγιση με το ΠΑΣΟΚ ή τη Δημοκρατική Συμπαράταξη.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ποιον εξυπηρετεί αυτό το δημοσίευμα; Δηλαδή ο κ. Βενιζέλος ο οποίος έχει πρόβλημα με το Κόμμα του, εξυπηρετείται από ένα τέτοιο δημοσίευμα;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Θα ρωτήσετε τα όργανα της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και τα εσωτερικά του ΠΑΣΟΚ δεν νομίζω ότι έχω λόγο σε αυτά.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ωραία, να το δούμε λίγο διαφορετικά επί της αρχής. Υπάρχει ένα θέμα επί της αρχής. Στο Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ στην εναρκτήρια ομιλία ο κ. Τσίπρας είπε ουκ ολίγα για τα ανοίγματα που πρέπει να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ στο χώρο της Σοσιαλδημοκρατίας, της Κεντροαριστεράς εγχώριας και ευρωπαϊκής. Κατά τη δική σας άποψη κ. Υπουργέ αυτό φαντάζομαι ότι εννοεί ως προνομιακό ή δυνητικό συνομιλητή το ΠΑΣΟΚ. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος άλλος.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Υπάρχει ένας ευρύτερος προοδευτικός χώρος κυρίως στις δυνάμεις που υπάρχουν στην κοινωνία στους πολίτες, που είναι πραγματικά στοίχημα, αυτός ο χώρος να μπορεί να εκφραστεί ενιαία, με συγκεκριμένη κατεύθυνση για να βγάλει τη χώρα και από τα κοινωνικά αδιέξοδα που έχουν δημιουργηθεί και από τα πολιτικά αδιέξοδα που μπορεί να δημιουργηθούν.
Θεωρώ όμως ότι αυτός είναι ένας στόχος πολλών χρόνων τώρα, υπάρχουν διαχρονικά οι ηγέτες και σήμερα που μπορούν να τραβήξουν  αυτή την κατεύθυνση. Ο Αλέξης Τσίπρας είναι ένας από αυτούς, παλαιότερα ήταν ο Ανδρέας Παπανδρέου και πιο παλιά άλλοι και αυτό εκφράζεται …
Και για να γίνει αυτό, για να υλοποιηθεί αυτό θέλει πάρα πολύ δουλειά, θέλει να ξεπεράσουμε τις αγκυλώσεις και τους δογματισμούς πάρα πολύ σε όλους τους χώρους, να γιατρευτούν πιθανές πληγές που υπάρχουν από το παρελθόν και να υπάρχει και τραπέζι διαλόγου.
Αυτό όμως είναι άλλο θέμα, μια θεσμική συζήτηση πολιτικών χώρων που μπορούν να βρουν ένα ελάχιστο πεδίο συνεννόησης, από την παραπολιτική και σίγουρα αυτό δεν γίνεται ούτε σε εστιατόρια ούτε σε καφετέριες, ούτε επ’ ευκαιρία της συνάντησης δυο πολιτικών, που εγώ τουλάχιστον με το ΠΑΣΟΚ δεν μου πέφτει ούτε λόγος.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ωραία. Εμένα παρ’ όλα αυτά κ. Σπίρτζη μου δημιουργεί εντύπωση το γεγονός ότι ένας άλλος Υπουργός προερχόμενος από το ΠΑΣΟΚ ο κ. Κουρουμπλής σήμερα μάλιστα μίλησε για συμπόρευση ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ προκειμένου να δημιουργηθεί μια μεγάλη προοδευτική Παράταξη.
Σας το λέω αυτό γιατί. Γιατί είστε δύο Υπουργοί οι οποίοι προέρχεστε από το χώρο του ΠΑΣΟΚ. Είναι τυχαίο δηλαδή ότι και ο κ. Κουρουμπλής εμφανίζεται τη συγκεκριμένη στιγμή να ζητάει να υπάρξει συμπόρευση; Εγώ φεύγω από το αν έγινε η συνάντηση ή δεν έγινε, ακούσαμε την απάντησή σας με τον κ. Λαλιώτη, φεύγω, το αφήνουμε στην μπάντα αυτό. Μιλάμε τώρα σε πολιτικό επίπεδο, εσείς πως βλέπετε αυτό το θέμα, τη συμπόρευση.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Θα σας πω, όχι μόνο με το χώρο του ΠΑΣΟΚ και συγκεκριμένα με ένα κομμάτι από το χώρο του ΠΑΣΟΚ, γιατί υπάρχουν και κομμάτια στο χώρο του ΠΑΣΟΚ που ούτε συμπόρευση αυτοί θέλουν, αλλά βλέπουμε και υπηρετούν τη συμπόρευση με της δυνάμεις της συντήρησης, της Νέας Δημοκρατίας και με όσους δημιουργούν τέλος πάντων πολύ αρνητικούς συνειρμούς από το παρελθόν στο όνομα του κ. Μητσοτάκη.
Άρα προφανώς είναι ζητούμενο και η άποψή μου είναι ότι πρέπει να υπάρχουν ευρείες συγκλίσεις και στο Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ το διακύβευμα ήταν η διεύρυνση και η συμπόρευση με δυνάμεις που μπορεί να υπάρξει συμπόρευση, άρα προφανώς το βλέπω θετικά.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πάντως στον ανασχηματισμό δεν επιβεβαιώθηκε, δεν αποτυπώθηκε αυτό. Αντιθέτως όπως ξέρετε πολύ καλά πρόσωπα που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ έμειναν εκτός, ο κ. Μπόλαρης και η κα Τζάκρη, οι αρμοδιότητες του κ. Κουρουμπλή ψαλιδίστηκαν. Δηλαδή δεν αποτυπώθηκε η διεύρυνση και ούτε μπήκαν και πρόσωπα από άλλους χώρους.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Με συγχωρείτε, αυτό είναι μια ανάλυση να μου επιτρέψετε που δεν είναι ορθή. Είναι άλλος ο ρόλος που μπορεί να παίξει ένα στέλεχος όταν μετέχει σε ένα κυβερνητικό σχήμα και είναι άλλος ο ρόλος ενός πολιτικού στελέχους για συγκλίσεις που πρέπει να γίνουν. Δεν εξαρτάται με ποιος συμμετέχει στην Κυβέρνηση ή όχι. Άλλωστε, εκτός από τους δυο εκλεκτούς συντρόφους και συναδέλφους που αναφέρατε, υπάρχουν και πολλοί άλλοι που προέρχονται από το χώρο του παλιού Συνασπισμού, που δεν είναι στη νέα Κυβέρνηση. Τι σημαίνει αυτό;
Δε νομίζω ότι μπορεί να βγάλει εύκολα κανείς συμπεράσματα από το ποιος συμμετέχει σε μια Κυβέρνηση και ποιος όχι. Είναι τελείως διαφορετικό και τεχνικό θέμα κατά την γνώμη μου. Και υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι και στελέχη στην Κυβέρνηση ανεξάρτητα από το που προέρχονται, καλό θα είναι να σταματήσουμε να λέμε από πού προέρχεται ο ένας ή ο άλλος. Αυτή τη στιγμή υπηρετούμε τον ίδιο σκοπό και κυβερνητικά και πολιτικά, που έχουμε συμπόρευση και πιστεύουμε όλοι και κυρίως ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και Πρωθυπουργός ότι πρέπει να υπάρχει ένα άνοιγμα, μια διεύρυνση και σε άλλες δυνάμεις προκειμένου να υπηρετήσουμε αυτό το στόχο και αυτό τον σκοπό.
Άλλωστε η συμμετοχή του Αλέξη Τσίπρα σε ευρωπαϊκά Φόρουμ δείχνει αυτή την κατεύθυνση και η κατεύθυνση που έχουν τα ευρωπαϊκά προοδευτικά Κόμματα είναι σε αυτή τη λογική.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα. Να πάμε λίγο στην καθημερινότητα κ. Σπίρτζη, διάβασα ότι μελετάτε τη μείωση των εισιτηρίων. Είναι μέσα στους σχεδιασμούς σας και πότε το βλέπετε να γίνει αυτό;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ακούστε υπήρχε λόγω της αύξησης του ΦΠΑ μια αρκετά μεγάλη επιβάρυνση στα μοναδιαία εισιτήρια γιατί στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών φροντίσαμε να τις κρατήσουμε στα ίδια επίπεδα τιμών.
Με την προσπάθεια που γίνεται στο χώρο των αστικών συγκοινωνιών, τη συνεχή προσπάθεια και με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου πιστεύουμε ότι θα έχουμε πολύ μεγαλύτερα και περισσότερα έσοδα και θα έχουμε επίσης πολύ μεγαλύτερα έσοδα γιατί έχουν σταματήσει, ή κάνουμε πολύ μεγάλη προσπάθεια στην Κυβέρνηση να σταματήσουμε φαινόμενα που χτυπούν εδώ και δεκαετίες τις αστικές συγκοινωνίες.
Και μιλάω είτε για κακές πρακτικές μέσα στους Οργανισμούς, πριν λίγους μήνες αποκαλύφθηκε μια συγκεκριμένη πρακτική συγκεκριμένων υπαλλήλων που έκλεβαν εισιτήρια και χρήματα, πριν λίγες μέρες είχαμε συλλήψεις από την Αστυνομία σε ένα εργοστάσιο, που από ό,τι έμαθα τύπωνε πλαστά εισιτήρια και δεν ήταν λίγα. Αυτά είναι  μεγάλες επιτυχίες κατά τη γνώμη μου, είναι εκατοντάδες τα εκατομμύρια που έχουν χαθεί από τις αστικές συγκοινωνίες και οφείλουμε να έχουμε ένα άλλου είδους σχεδιασμό.
Αν μειώσουμε όλα αυτά τα κακώς κείμενα στις αστικές συγκοινωνίες και με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα μπορέσουμε να έχουμε κι ένα πιο δίκαιο τύπο τιμολόγησης στους πολίτες. Δηλαδή δεν πιστεύουμε ότι πρέπει ένας πολίτης που  μετακινείται για δυο ή για τρεις στάσεις να πληρώνει τα ίδια με κάποιον που μετακινείται σε όλη την Αττική με το ίδιο εισιτήριο. Αυτό μπορεί να αλλάξει με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, αφού εφαρμοστεί στην αρχή για κάποιους μήνες και συλλέξουμε τα απαραίτητα στοιχεία, ώστε να διασφαλίσουμε δυο πράγματα:
Το ένα είναι η βιωσιμότητα των αστικών συγκοινωνιών και το δεύτερο είναι επίσης σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι οι κοινωνικές πολιτικές. Δηλαδή, έχει βγει στη δημοσιότητα και έχουμε μεγάλη εισιτηριοδιαφυγή, αυτό όμως που αποκαλύπτεται συνεχώς δεν είναι οι πολίτες που δεν κόβουν εισιτήριο για να το πούμε πιο απλά, αλλά είναι συγκεκριμένα κυκλώματα που διακινούν πλαστά εισιτήρια, συγκεκριμένα κυκλώματα που κλέβουν εισιτήρια και χρήματα μέσα από το χώρο των αστικών συγκοινωνιών, οπότε πρέπει να βρεθεί –και έχει βρεθεί- το σύστημα που όλα αυτά τα….
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ένα τελευταίο εγώ θέλω να σας ρωτήσω σε ό,τι αφορά την αξιολόγηση. Τι βλέπετε;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Να πούμε και κάτι ακόμη. Είναι πολύ σημαντικό να προβλέψουμε ως κοινωνία οι άνθρωποι που δεν μπορούν να βγάλουν εισιτήριο να μπορούν να μετακινηθούν. Οι κοινωνικές ομάδες των ανέργων που έχουμε προβλέψει ήδη …
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Φυσικά είναι πολύ σημαντικό.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Είναι πάρα πολύ σημαντικό. Και πιστεύω –και δεν το πιστεύω στον αέρα- ότι αν προχωρήσουμε άμεσα στις νέες διαδικασίες και χρησιμοποιήσουμε τις νέες τεχνολογίες για τις αστικές συγκοινωνίες, όπως το ηλεκτρονικό εισιτήριο, θα μπορέσουμε να κάνουμε …
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δηλαδή πότε πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει αυτό;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Στις αρχές του ’17.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είναι πολύ σημαντικό αυτό.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Στις αρχές του ’17 εφαρμόζεται το ηλεκτρονικό εισιτήριο, μέχρι τα τέλη του ’17 θα μπορέσει να αναδιαρθρωθεί τελείως το θέμα της τιμολόγησης, του κόστους των εισιτηρίων.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και οι ευπαθείς ομάδες δηλαδή, οικονομικά ευπαθείς ομάδες μας λέτε ότι δεν θα πληρώνουν.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Οι οικονομικά ευπαθείς ομάδες και σήμερα οι άνεργοι μπορούν να μετακινηθούν επιδεικνύοντας την κάρτα ανεργίας. Τα άτομα με ειδικές ανάγκες το ίδιο, όμως αυτό πρέπει να εξορθολογιστεί, πρέπει να είναι μετρήσιμο, πρέπει να ξέρουν τα αρμόδια Υπουργεία (το Παιδείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης ότι μετακινούνται τόσοι άνεργοι, μετακινούνται τόσα άτομα με ειδικές ανάγκες, τόσοι μαθητές…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όλα αυτά τα χρόνια ήταν μια διαπραγμάτευση στον αέρα που γινόταν και χωρίς να υπάρχει το ακριβές φυσικό αντικείμενο και είναι σημαντικά θέματα αυτά.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πρέπει να σας ευχαριστήσουμε.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να είστε καλά, ευχαριστούμε.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ευχαριστούμε πάρα πολύ καλό σας μεσημέρι κ. Σπίρτζη.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Εγώ ευχαριστώ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Γεια σας.

'Αλλα νέα σε αυτή την κατηγορία
24/04/2019 Οι δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη κατά την έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών του αυτοκινητοδρόμου Πατρών - Πύργου που πραγματοποιήθηκαν στα εργοτάξια του Αλισσού και της Βάρδας
24/04/2019 Ιστορική στιγμή για την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας, η έναρξη των κατασκευαστικών εργασιών του αυτοκινητόδρομου Πάτρα –Πύργος
23/04/2019 Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης παραδίδει αύριο το πρωί στην κυκλοφορία το τμήμα Άκτιο-Βόνιτσα του οδικού άξονα Άκτιο -Αμβρακία
22/04/2019 Επίσκεψη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην Ηλεία για την έναρξη των έργων στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος
22/04/2019 Επίσκεψη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην Ηλεία για την έναρξη των έργων στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο
Οδηγίες προς τους πολίτες ενόψει των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων