11/12/2018 META ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 11/12/2018 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



06/08/2015

Συνέντευξη Αναπληρωτή Υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Χρήστου Σπίρτζη στο ραδιόφωνο του ALPHA

Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων  κ. Χρήστος Σπίρτζης παραχώρησε σήμερα συνέντευξη στο ραδιόφωνο του ΑLPHA, στη διάρκεια της οποίας αναφέρθηκε στις δυνατότητες συνεργασίας της χώρας μας στον τομέα των μεταφορών με την Αίγυπτο,  με αφορμή τα εγκαίνια της νέας διώρυγας του Σουέζ, καθώς συμμετέχει στην αποστολή της αντιπροσωπείας που μετέβη σήμερα μαζί με τον πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα, προκειμένου να παραστεί στην τελετή των εγκαινίων.  Ο κ. Σπίρτζης, σχολίασε επίσης την τρέχουσα πολιτική  επικαιρότητα, ενώ μίλησε και για θέματα της αρμοδιότητάς του.

Ολόκληρη η συνέντευξη έχει ως εξής:

Δημοσιογράφος: Να καλημερίσουμε ευθείς αμέσως τον κ. Χ. Σπίρτζη είναι ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο οποίος θα βρεθεί σε αυτή την επίσκεψη (στο Σουέζ), θα συνοδεύσει τον Πρωθυπουργό, σε αυτή την επίσκεψη, στην διώρυγα του Σουέζ. Καλή σας ημέρα, κύριε Υπουργέ. 

Υπουργός: Καλημέρα σας. Καλημέρα και στους ακροατές σας. 
Δημοσιογράφος: Μιλάμε για ένα μεγάλο έργο, να ξεκινήσουμε από αυτά τα εύκολα. Εκεί θα βρεθεί και ο Πρωθυπουργός, ο οποίος θα έχει και σημαντικές συναντήσεις. Έτσι δεν είναι; 

Υπουργός: Ναι και προφανώς ο λόγος της επίσκεψης είναι να συνεχίσουμε τη συνεργασία, που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό με την Αίγυπτο και με άλλες χώρες, με την ευκαιρία των εγκαινίων της νέα διώρυγας, οπότε αυτός είναι και ο λόγος της επίσκεψης μας. 

Δημοσιογράφος: Σε ποιους τομείς επικεντρώνεται αυτή η συνεργασία κύριε Υπουργέ; 

Υπουργός: Καταρχάς στις μεταφορές θα έχουμε μια πάρα πολύ μεγάλη αύξηση της ναυσιπλοΐας από την περιοχή μας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν οι αναγκαίες υποδομές και να  συνεργάζονται από τη διώρυγα του Σουέζ, με το λιμάνι του Πειραιά. Όπως επίσης πρέπει πάρα πολύ γρήγορα να ολοκληρώσουμε τα έργα του σιδηροδρόμου, για να μπορούν να έχουν πρόσβαση αρκετές εταιρείες, ώστε  στη συνέχεια με τα πλοία, να γίνεται η μεταφορά των προϊόντων στην υπόλοιπη Ευρώπη. Με την ευκαιρία όμως εκτός από τις μεταφορές, έχουμε να συνεργαστούμε και στις υποδομές και στις θαλάσσιες μεταφορές. Άρα είναι επ’ ευκαιρία αυτού του έργου, ένας μεγάλος τομέας που μπορούν να συνεργαστούν και οι δύο χώρες και ο κρατικός με τον ιδιωτικό τομέα. 

Δημοσιογράφος: Το θέμα είναι κατά πόσο γρήγορα αυτές οι υποδομές, θα αναπτυχθούν στο εσωτερικό μας για να μπορέσουν να υποστηρίξουν όλες αυτές τις συνέργειες. 

Υπουργός: Νομίζω ότι είμαστε σε πάρα πολύ καλό επίπεδο και στις εγκαταστάσεις στο λιμάνι του Πειραιά. Με τον σιδηρόδρομο έχουμε τις γνωστές καθυστερήσεις. Ολοκληρώνεται όμως στην επόμενη προγραμματική περίοδο, όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα, μέχρι την Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια ο κάθετος άξονας προς την Βουλγαρία. Προγραμματίζουμε να ωριμάσει το έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας και μια σειρά άλλων παρεμβάσεων, σύνδεση με το λιμάνι της Πάτρα και προεκτάσεις σε τοπικές γραμμές, του προαστιακού, που χρειάζεται να γίνει κοινή δέσμευση….

Δημοσιογράφος: Υπάρχουν ακόμη καθυστερήσεις, σε σχέση με τον σιδηρόδρομο; 

Υπουργός: Υπάρχουν οι γνωστές καθυστερήσεις των έργων, των δημόσιων έργων, οι οποίες προκαλούνται από το γενικότερο θεσμικό πλαίσιο, που έχουμε για τον τρόπο, που κάνουμε τα έργα στη χώρα μας. Αυτό είναι ένα από τα μεγάλα στοιχήματα, που έχουμε να δώσουμε, μιας και όταν περνάμε την εποχή που περνάμε, σε εποχές πολύ μεγάλης κρίσης και όταν έχουμε ένα πολύ μεγάλο αναπτυξιακό πρόγραμμα και χρηματοδότηση από το ΣΕΣ, από το νέο ΈΣΠΑ είναι ένα μεγάλο στοίχημα, στην επόμενη τριετία – τετραετία να έχουμε γρήγορα την εκπόνηση και μελετών, για να ωριμάσουν τα έργα, αλλά και την εκτέλεση έργων. Γιατί έχουμε πολύ μεγάλα έσοδα από τα έργα στον κεντρικό προϋπολογισμό. Άρα μπορούμε να περάσουμε την κρίση με μικρότερη ένταση και να βρούμε ισοδύναμα μέτρα μέσα από τις υποδομές και να αποφύγουμε άλλες δυσάρεστες καταστάσεις, ιδιωτικοποιήσεις, μείωση των αποδοχών συγκεκριμένων τμημάτων του ελληνικού πληθυσμού ή σε άλλες κοινωνικές περικοπές, που μπορούν να αποφευχθούν. 

Δημοσιογράφος: Σε σχέση με την ολοκλήρωση αυτών των έργων και των υποδομών, βλέπετε ότι είναι εφικτή η υλοποίηση τους σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια; 

Υπουργός: Βεβαίως, είναι θέματα τα οποία τα συζητάμε δεκαετίες. Νωρίτερα, δεν υπήρχε αν θέλετε η πολιτική βούληση να πάμε σε ένα άλλου είδους θεσμικό πλαίσιο παραγωγής και δημόσιων και ιδιωτικών έργων και ήταν πολιτική επιλογή να μην πάμε σε ένα τέτοιο πλαίσιο. 

Δημοσιογράφος: Σήμερα πάντως ο Πρωθυπουργός, θα έχει συνάντηση εκεί στο πλαίσιο και με αφορμή τα εγκαίνια, στη διώρυγα του Σουέζ και με τον Γάλλο Πρόεδρο, τον κ. Φ. Ολλάντ και ενώ εδώ φαίνεται ότι έχει ολοκληρωθεί ή πάει να ολοκληρωθεί η πρώτη φάση των διαπραγματεύσεων με τους εταίρους. Υπάρχει ένας τόνος αισιοδοξίας στην Κυβέρνηση, ότι θα καταφέρουμε να έχουμε συμφωνία πριν από τις 20 Αυγούστου. Η δική σας αίσθηση ποια είναι; 
Υπουργός: Αυτός είναι ο στόχος που έχουμε, γιατί και η κυβέρνηση και ο ελληνικός λαός πρέπει να ξέρει πάρα πολύ σύντομα τι δεσμεύσεις έχουμε, τι σχέδιο έχουμε, για την επόμενη τριετία και να δοθεί ένα οριστικό τέλος σε αυτό το μαρτύριο, που ζούμε, τα τελευταία έξι χρόνια. και να εκμεταλλευτούμε  τα θετικά μέτρα που έχει αυτή η συμφωνία

Δημοσιογράφος: Το θέμα είναι κύριε Υπουργέ ποια κυβέρνηση θα εφαρμόσει αυτή τη συμφωνία, δεδομένου ότι το πολιτικό τοπίο είναι ρευστό και όλοι πλέον μιλάμε για εκλογές το Φθινόπωρο. Ακούγονται διάφορες ημερομηνίες. Εσείς τι λέτε; Θα τις αποφύγουμε; 

Υπουργός: Πιστεύω ότι θα γίνει μια προσπάθεια ομοιογενοποίησης των δυνάμεων που στηρίζουν την Κυβέρνηση. Σε περίπτωση, που αυτό δεν είναι κατορθωτό, προφανώς, η λύση είναι προσφυγή στις κάλπες. Εκτιμώ και αυτό δείχνει ο ελληνικός λαός, ότι έχει βάλλει πραγματικά πίσω το παλιό πολιτικό σύστημα και τους όρους που λειτουργούσε. Επομένως είναι σχεδόν βέβαιος, ότι κι εκλογές να γίνουν τον Σεπτέμβριο, αυτός θα υλοποιήσει αυτό το σχέδιο για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και την έξοδο από την κρίση και για άλλους όρους διαφάνειας που θα λειτουργήσει η ελληνική κοινωνία και η χώρα μας, θα είναι η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα. 

Δημοσιογράφος: Όταν λέτε ομοιογενοποίηση των δυνάμεων που στηρίζουν την Κυβέρνηση, εννοείται των δυνάμεων στην συμπολίτευση; 

Υπουργός: Ακριβώς…

Δημοσιογράφος: Την κυβέρνηση αυτή την στιγμή την στηρίζουν, έχουμε αυτό το παράδοξο στην χώρα μας, να την στηρίζουν και δυνάμεις από την αντιπολίτευση. 

Υπουργός: Την Κυβέρνηση δεν την στηρίζουν δυνάμεις από την αντιπολίτευση, γιατί υπάρχει χάσμα και στις απόψεις τι πρέπει να κάνουμε ….

Δημοσιογράφος: Η αντιπολίτευση όμως ψηφίζει τα προαπαιτούμενα, αυτό εννοώ. 

Υπουργός: Η αντιπολίτευση στηρίζει τη συμφωνία σε μια δύσκολη στιγμή για να μην έχουμε εθνικές περιπέτειες, για να μην πάμε σε λογικές και λύσεις που πραγματικά δεν συμφέρουν ούτε τον ελληνικό λαό, ούτε την ελληνική οικονομία. Αυτό πραγματικά τιμά, μετά απ’ όλα αυτά που έχουμε ζήσει τις τελευταίες δεκαετίες τον ελληνικό πολιτικό κόσμο και πιστεύω ότι είναι ένα από τα μεγάλα βήματα που έχει κάνει ο Αλέξης Τσίπρας στην ελληνικό πολιτική ζωή. Αν θυμηθείτε πριν από λίγους μήνες που είχαμε αλλαγή της Κυβέρνησης, δεν γινόταν ούτε παραλαβή από τον προηγούμενο Πρωθυπουργό …έχει αλλάξει αυτό. Έχουμε πάει σε μια άλλη εποχή, σε μια νέα εποχή, με άλλες συνήθειες και με άλλος ήθος…

Δημοσιογράφος: Κατ’ ανάγκη, αλλά εν πάση περιπτώσει. Η ομοιογενοποίηση όμως κύριε Υπουργέ φαίνεται να είναι δύσκολη, καθώς η Αριστερή Πλατφόρμα, ο κ. Λαφαζάνης, δείχνουν πως δεν είναι διατεθειμένοι, να στηρίξουν τελικά αυτή την συμφωνία. 

Υπουργός: Ναι αν συνεχίσουν να μην είναι διατεθειμένοι βουλευτές, που προέρχονται από δυνάμεις που στηρίζουν την Κυβέρνηση. Η Κυβέρνηση δεν έχει κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Άρα θα πάμε σε εκλογές. Είναι πολύ απλά τα πράγματα. 

Δημοσιογράφος: Με διασπασμένο το ΣΥΡΙΖΑ; 

Υπουργός: Με διαιρεμένο, δεν νομίζω ότι είναι προϋπόθεση η διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ, για  να πάμε σε εκλογές. 

Δημοσιογράφος: Απλώς δεν ξέρουμε πως θα είναι το επόμενο τοπίο και τι θα βγάλει η κάλπη μετά κύριε Υπουργέ, αν ενδεχομένως υπάρξει διάσπαση. 

Υπουργός: Προφανώς δεν  ξέρουμε πως θα είναι το επόμενο τοπίο, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με το ΣΥΡΙΖΑ. Έχει να κάνει με όλες τις πολιτικές δυνάμεις, που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην χώρα. Όταν έχουμε τόσο ραγδαίες αλλαγές στα ήθη και τα προβλήματα, που έχουν αντιμετωπίσει ο πολιτικός κόσμος και ο ελληνικός λαός, είναι προφανές, ότι αυτό θα γεννήσει ένα νέο πολιτικό τοπίο στη χώρα μας και για αυτό θα υπάρξουν αλλαγές σε όλο το πολιτικό σκηνικό και όλο το εύρος των κομμάτων που υπάρχουν. Αυτό είναι το λογικό. 

Δημοσιογράφος: Το Μάιο είχατε προαναγγείλει πως θα προχωρήσετε σε μείωση της τιμής των διοδίων, εφόσον επιτευχθεί η επέκταση του χρόνου παραχώρησης των αυτοκινητόδρομων. Σε αυτό το πεδίο τι έχουμε; Που είμαστε; 

Υπουργός: Το Μάιο είχα προαναγγείλει ότι η Κυβέρνηση επεξεργάζεται ένα σχέδιο, που περιελάβανε και αυτό που λέτε και πολλά άλλα σημεία και θα πάει στη διαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους

Γιατί να το πω για άλλη μια φορά. Η χώρα είναι δεμένη, πολύ άσχημα, με τις συμβάσεις που έχουν προβλεφθεί. Δεν έχουμε πολλά περιθώρια για να προχωρήσουμε σε μονομερείς ενέργειες και να βάλουμε τον ελληνικό λαό να πληρώνει εκατομμύρια ευρώ και δισεκατομμύρια σε ρήτρες μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα. 

Δημοσιογράφος: έχουμε κάποια εξέλιξη σε αυτό το μέτωπο; 

Υπουργός: βεβαίως έχουμε. Οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται και για κάποια έργα και για κάποιες παραχωρήσεις ολοκληρώνονται κιόλας. Οπότε πολύ σύντομα πιστεύω ότι θα καταλήξουμε και στη συνέχεια μένει να ξεκινήσουμε τις διαπραγματεύσεις για να πάρουμε έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή  και από τις ιδιωτικές τράπεζες, που χρηματοδοτούν το έργο.



'Αλλα νέα σε αυτή την κατηγορία
12/12/2018 Επίσκεψη Γ.Γ. Υποδομών και Μεταφορών σε Εργοτάξια της ΕΡΓΟΣΕ και στην Αχαΐα
10/12/2018 Καθορίστηκαν με Απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη οι προθεσμίες και οι διαδικασίες χορήγησης της στεγαστικής συνδρομής για την ανακατασκευή, αυτοστέγαση, αποπεράτωση και επισκευή των πληγέντων κτιρίων από τις πυρκαγιές της 23ης και 24ης Ιουλίου 2018
10/12/2018 Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο ραδιοφωνικό σταθμό «Alpha 98,9» και τη δημοσιογράφο κ. Γιάννα Παπαδάκου
09/12/2018 Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στον τηλεοπτικό σταθμό «Open» και την εκπομπή «Τώρα ό, τι συμβαίνει» με τη δημοσιογράφο κ. Φαίη Μαυραγάνη
07/12/2018 Σημεία από την παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha και την εκπομπή «Apha Ρεπορτάζ» με τους δημοσιογράφους κ. Ράνια Τζίμα και κ. Σπύρο Λάμπρου.
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο