08/03/2019 ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΜΠΕ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 08/01/2019 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



16/06/2014

Nέα στρατηγική του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας

Αθήνα,  16 Ιουνίου 2014  

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τη νέα στρατηγική του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας που περιλαμβάνει και σημαντική μείωση του εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών από 1η Σεπτεμβρίου 2014, παρουσίασαν τη Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014, σε συνέντευξη τύπου ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΑΣΑ Γρηγόρης Δημητριάδης.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη νέα τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμοστεί από την 1η Σεπτεμβρίου 2014, καθιερώνεται μία κάρτα απεριόριστων διαδρομών για όλα τα μέσα με μηνιαίο κόστος 30 ευρώ. Η κάρτα αυτή αντικαθιστά τις ήδη υπάρχουσες: τη μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα (τρέχουσα τιμή 45 ευρώ) και τη μηνιαία κάρτα για λεωφορεία/τρόλεϊ/τραμ (τρέχουσα τιμή 20 ευρώ). Επομένως, με ένα ευρώ την μέρα οι πολίτες της Αθήνας θα μπορούν να μετακινούνται σε ολόκληρη την πόλη.
Επίσης, καθιερώνεται ένας τύπος εισιτηρίου για όλα τα μέσα με 1,20 ευρώ και χρονική διάρκεια 70 λεπτά. Το εισιτήριο αυτό αντικαθιστά το εισιτήριο για όλα τα μέσα με 1,40 ευρώ και διάρκεια 90 λεπτά και το εισιτήριο μονής διαδρομής για λεωφορεία/τρόλεϊ/τραμ με 1,20 ευρώ.
Ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, μεταξύ άλλων, τόνισε:
«Πήραμε μια βασική απόφαση στρατηγικής: Μια πόλη, ένα δίκτυο, ένας φορέας. Όχι 66 Δήμοι, αλλά μια πόλη. Όχι 4 μέσα, αλλά ένα δίκτυο. Όχι 3 εταιρείες αλλά ένας όμιλος. Για να εφαρμοστεί η πολιτική μας υπάρχουν τέσσερις βασικές αρχές: Συνεργασία, αλληλοσεβασμός, αποφάσεις, δουλειά.
Ο ΟΑΣΑ, η ΣΤΑΣΥ, η ΟΣΥ, οι Διοικήσεις και οι εργαζόμενοι, έχουν πλέον μια αποστολή: Να εξορθολογήσουν, να επεκτείνουν, να λειτουργήσουν σύγχρονα οικονομικά και αποτελεσματικά το δίκτυο κίνησης επιβατών στην πόλη. Να αντιλαμβάνονται ως περιοχή ανεύρεσης λύσεων την τομή των συμφερόντων του Δημοσίου, των επιβατών κι εργαζομένων. Οτιδήποτε έξω από αυτά τα όρια δεν μπορεί να θεωρείται λύση, δεν θεωρείται λύση, δεν εξετάζεται.»
Σχετικά με τη νέα τιμολογιακή πολιτική από τον Σεπτέμβριο, ο υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι απλουστεύεται, προσθέτοντας χαρακτηριστικά: «Ένα εισιτήριο, μια κάρτα, ένα δίκτυο. Με 1 ευρώ την ημέρα πας παντού, μετακινείσαι παντού στην πόλη όσες φορές θέλεις με όλα τα μέσα.
Αναλυτικότερα το νέο στρατηγικό σχέδιο του Ομίλου ΟΑΣΑ, συμπεριλαμβάνει:
Ο Όμιλος εκσυγχρονίζεται σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, εναρμονίζεται με τις καλύτερες διεθνείς πρακτικές και προωθεί την αστική κινητικότητα. Χτίζει μία νέα στρατηγική που στοχεύει στην ενοποίηση του δικτύου του, τον εξορθολογισμό των διαδικασιών του και τον εκσυγχρονισμό του δημόσιου συστήματος αστικών συγκοινωνιών. Το δίκτυο των λεωφορείων επανασχεδιάζεται προκειμένου να λειτουργήσει συμπληρωματικά στον κύριο κορμό του συστήματος, που είναι το δίκτυο του μετρό. Στο πλαίσιο αυτό διαμορφώνεται και η νέα τιμολογιακή πολιτική, η οποία συνδέεται άμεσα με την ευρύτερη αναδιοργάνωση,  ώστε να προωθηθεί ο συνδυασμός των μέσων σε ένα ενιαίο βιώσιμο δίκτυο.
Το διετές μεταρρυθμιστικό σχέδιο, που ξεκινάει από αυτή τη στιγμή, βελτιώνει τις αστικές μετακινήσεις στην Αθήνα. Διασφαλίζει τη βιωσιμότητα του συστήματος. Ωφελεί όλους τους πολίτες και τους επισκέπτες της πρωτεύουσας.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΑΣΑ, Γρηγόρης Δημητριάδης, ανέφερε:
«Ο Όμιλος ΟΑΣΑ αλλάζει την εταιρική του ταυτότητα και γίνεται Συγκοινωνίες Αθηνών με σύνθημα «Ένα δίκτυο. Μία πόλη». Τα οφέλη θα είναι ορατά στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων όχι μόνο ως επιβάτες, αλλά και ως πολίτες μιας πόλης με λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, λιγότερη κίνηση και πιο καθαρό περιβάλλον.»
Επιπλέον, ο στρατηγικός σχεδιασμός του Ομίλου ΟΑΣΑ περιλαμβάνει μία σειρά από καινοτόμες μεταρρυθμίσεις που βελτιώνουν την ποιότητα των υπηρεσιών και οι οποίες είναι σε εξέλιξη ή έχουν ήδη εφαρμοστεί.
Ενδεικτικά:
(i)    Η εφαρμογή Google trip planner διαθέσιμη στο διαδίκτυο (web, κινητά, ταμπλέτες) προσφέροντας στο επιβατικό κοινό πληροφορίες για τις καλύτερες διαθέσιμες διαδρομές μέσα από το δημόσιο δίκτυο μεταφορών,
(ii)    Το τουριστικό εισιτήριο που παρέχει απεριόριστες διαδρομές για τρεις μέρες, συμπεριλαμβανομένης και μίας διαδρομής με επιστροφή από/προς το αεροδρόμιο, και κοστίζει 20 ευρώ, ενώ θα παρέχονται και φυλλάδια/χάρτες στα αγγλικά,
(iii)    Η νέα εξπρές λεωφορειακή γραμμή (X80) που συνδέει την προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά με το κέντρο της πόλης και το μουσείο της Ακρόπολης ξεκίνησε τον περασμένο μήνα,
(iv)    Η τηλεφωνική γραμμή 11185 που έχει μετατραπεί στον μοναδικό τηλεφωνικό αριθμό που παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις διαδρομές, καταγράφει καταγγελίες και δέχεται παρατηρήσεις,
(v)    Οι νέοι τρόποι αγοράς εισιτηρίων με την εισαγωγή του συστήματος θερμικής (e-voucher)  μέσα στους επόμενους μήνες σε περίπου 5.000 σημεία πώλησης, καθώς και την αγορά εισιτηρίου μέσω κινητού τηλεφώνου (mobile ticketing),
(vi)    Η σταδιακή επέκταση των πρότυπων γραμμών, πρωτοβουλία που βραβεύτηκε πρόσφατα στο Συνέδριο Transport & Logistics Awards 2014,
(vii)    Εντός του Ιουνίου αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης ανάμεσα στον Όμιλο ΟΑΣΑ και τον ανάδοχο για το έργο ΣΔΙΤ της τηλεματικής,
(viii)    Για το έργο ΣΔΙΤ του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το Συμβούλιο της Επικρατείας με απόφασή του έδωσε το τελικό πράσινο φως για την υπογραφή σύμβασης μεταξύ του ΟΑΣΑ και του προσωρινού αναδόχου.
Επιπλέον, πολλές πρωτοβουλίες θα δρομολογηθούν ή θα ενισχυθούν προκειμένου να αντιμετωπιστεί η εισιτηριοδιαφυγή, όπως για παράδειγμα η πολιτική «επιβίβασης από την μπροστινή πόρτα», τα τουρνικέ σε λεωφορεία, και εκτεταμένοι έλεγχοι από το ενισχυμένο ενιαίο Σώμα ελεγκτών. Οι πρωτοβουλίες αυτές θωρακίζουν τη νέα τιμολογιακή πολιτική και ενισχύουν τη βιωσιμότητα του συστήματος δημόσιων συγκοινωνιών.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΟΜΕΔΙ Μ. ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ:
Κυρίες και κύριοι, στις 25 Ιουνίου του 2013, ένα χρόνο πριν, όταν αναλάβαμε στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και αρχίσαμε να ενημερωνόμαστε, μια μνημονιακή υποχρέωση ήταν η αύξηση του εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.
Σας το είχα ανακοινώσει και ήταν γνωστό σε όλους. Εκείνη την εποχή τα έσοδα του ΟΑΣΑ μειώνονταν γιατί τα οικονομικά του κόσμου ήταν πολύ στενά, δεν είχε δυνατότητες μετακίνησης. Κι εμείς έπρεπε να αυξήσουμε το εισιτήριο. Αλλιώς έπρεπε να βρούμε, όπως έλεγαν τότε, ισοδύναμες λύσεις. Που σημαίνει ισοδύναμες απολύσεις, ουσιαστικά, του προσωπικού.
Αυξήσεις δεν έγιναν, ούτε βεβαίως απολύσεις. Όχι γιατί είμαστε παλικάρια και βάλαμε τα στήθη μας μπροστά, αλλά γιατί προτείναμε πράγματα λογικά με τη συνεργασία των Διοικήσεων και των εργαζομένων. Προτείναμε αλλαγές αλλά και περιστείλαμε το κόστος. Κυρίως όμως, πήραμε μια απόφαση: Να αλλάξουμε τις συγκοινωνίες, να τις φέρουμε στον 21ο αιώνα.
Αντί για σύμβολα κακοδιαχείρισης με φοβισμένους και δυσφημισμένους εργαζομένους, να κάνουμε τις συγκοινωνίες παράδειγμα αλλαγής. Ένα χρόνο δουλεύουμε συστηματικά σε αυτό το πλάνο. Σήμερα θα σας ανακοινώσουμε τα πρώτα αποτελέσματα. Δεν έγιναν οι ανακοινώσεις το Μάιο για να μην κατηγορηθούμε για προεκλογικά τεχνάσματα. Δεν έγιναν αμέσως μετά τις εκλογές για να μη συνδεθούν με σενάρια ανασχηματισμού.
Προσπαθούμε στο Υπουργείο αυτό να κάνουμε πολιτική δουλεύοντας και όχι δηλώνοντας. Με τις ανακοινώσεις που κάνουμε σήμερα, δεν έχει τελειώσει το έργο, αντιθέτως τώρα αρχίζει. Αλλιώς, αν τελείωνε τώρα, δυστυχώς θα επανερχόμασταν πολύ γρήγορα στο ίδιο κακό σημείο. Αλλά θα συνεχίσουμε το έργο μας, από σήμερα που αρχίζουν τα πράγματα να κινούνται προς τα εμπρός, ακόμα πιο εντατικά.
Πρώτα λοιπόν κάναμε μια μεγάλη αλλαγή που ήταν αλλαγή της Διοίκησης του ΟΑΣΑ, παρ’ όλο που είχε επιτελέσει έργο σε ορισμένους τομείς. Καθιερώσαμε μια συστηματική στενή συνεργασία με τις Διοικήσεις της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ. Κυρίως χρειάστηκε να ξεκολλήσουν δυο βασικά έργα, η τηλεματική και το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Τώρα πλέον γνωρίζουμε πως σε ένα χρόνο οι πολίτες, οι επιβάτες, θα ξέρουν πότε ακριβώς θα περάσει το λεωφορείο. Σε δυο χρόνια το εισιτήριο θα είναι ηλεκτρονικό. Άρα θα ελέγχεται η εισιτηριοδιαφυγή και τα πλαστά αποτελεσματικότερα. Θα έχουμε ανοιχτά στοιχεία συγκοινωνιών που ενισχύουν τον τουρισμό της πόλης και πρωτίστως θα έχουμε δυνατότητες για περαιτέρω εξορθολογισμό του δικτύου.
Δεύτερον: Με τη νέα Διοίκηση του ΟΑΣΑ και τις Διοικήσεις της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ πήραμε μια βασική απόφαση στρατηγικής: Μια πόλη, ένα δίκτυο, ένας φορέας. Όχι 66 Δήμοι, αλλά μια πόλη. Όχι 4 μέσα, αλλά ένα δίκτυο. Όχι 3 εταιρείες αλλά ένας όμιλος.
Τρίτον: Για να εφαρμοστεί η πολιτική μας υπάρχουν 4 αρχές: Συνεργασία, αλληλοσεβασμός, αποφάσεις, δουλειά. Όσοι χωράνε σ’ αυτό το σχήμα έχουν θέση και μέλλον στην προσπάθεια. Οι υπόλοιποι ας προσφέρουν από άλλα πόστα. Η κεντρική απόφαση ήταν να στρέψουμε απόλυτα τις συγκοινωνίες σε αυτό το σχήμα, στο σχήμα ότι οι συγκοινωνίες είναι σημείο και φορέας εξυπηρέτησης των επιβατών.
Ούτε προτεραιότητα στα δημόσια έσοδα ούτε σε μικροσυμφέροντα. Πρώτα ο επιβάτης. Τον παραλογισμό της αύξησης του εισιτηρίου σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο για τους πολίτες, την είδαμε σαν πρόκληση, ως σύμπτωμα επικίνδυνα παρακμιακής αποξένωσης του κράτους και των φορέων του από την έννοια «εξυπηρέτηση», από τους ανθρώπους, από τους πολίτες και τους επιβάτες.
 Αλλάξαμε σκοπό. Ο ΟΑΣΑ, η ΣΤΑΣΥ, η ΟΣΥ, οι Διοικήσεις και οι εργαζόμενοι, έχουν πλέον μια αποστολή: Να εξορθολογήσουν, να επεκτείνουν, να λειτουργήσουν σύγχρονα οικονομικά και αποτελεσματικά το δίκτυο κίνησης επιβατών στην πόλη. Να αντιλαμβάνονται ως περιοχή ανεύρεσης λύσεων την τομή των συμφερόντων του Δημοσίου, των επιβατών κι εργαζομένων. Οτιδήποτε έξω από αυτά τα όρια δεν μπορεί να θεωρείται λύση, δεν θεωρείται λύση, δεν εξετάζεται.
Αρχική ενέργεια αυτής της πολιτικής: Δημιουργήσαμε από το Σεπτέμβριο 3 πρότυπες γραμμές, που αργότερα έγιναν 6 και τώρα είναι 9 σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Πρότυπες σημαίνει λεωφορεία στην ώρα τους, καθαρά, εκπαιδευμένοι οδηγοί, φυλλάδια ενημέρωσης και παραπόνων, επιδιόρθωση στάσεων.
Είδαμε την άμεση ανταπόκριση και του κόσμου, των επιβατών αλλά και των εργαζομένων. Μελετήσαμε και μάθαμε. Στη συνέχεια και με την ενθάρρυνση των συμπερασμάτων των προτύπων γραμμών, σχεδιάσαμε τις επεμβάσεις μας στο δίκτυο. Δε ζητάμε τίποτε από τους επιβάτες, κάνουμε εμείς την πρώτη κίνηση.
Όπως θα σας αναλύσει στη συνέχεια ο κ. Δημητριάδης, αλλάζει από το Σεπτέμβριο η τιμολογιακή πολιτική στα συγκοινωνιακά μέσα της Αθήνας. Απλουστεύεται. Ένα εισιτήριο, μια κάρτα, ένα δίκτυο. Με 1 ευρώ την ημέρα πας παντού, μετακινείσαι παντού στην πόλη όσες φορές θέλεις με όλα τα μέσα. Ξαναλέω, δεν κινείσαι απλώς, μετακινείσαι με 1 ευρώ.
Η μείωση δηλαδή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μέσα, μετρό, τρόλεϊ, τραμ, λεωφορεία, είναι από 45 ευρώ σε 30 ευρώ. Μείωση 15 ευρώ ή 33% ποσοστιαία. Κάθε άλλη κάρτα καταργείται.
Το απλό εισιτήριο μειώνεται από 1,40€ σε 1,20€ και η διάρκεια του από 90 λεπτά σε 70 λεπτά. Τολμάμε αυτή την κίνηση. Παίρνουμε το ρίσκο και την ευθύνη. Είναι περίπου 10 εκατομμύρια ετησίως μείωση εσόδων με τα σημερινά δεδομένα. Αλλά είναι πράξη κοινωνικής ευθύνης και πολιτικής αντίληψης. Θεωρούμε και περιμένουμε ότι η επιβατική κίνηση μετά τη μείωση θα αυξηθεί και η απώλεια εσόδων θα αντισταθμιστεί.
Κίνηση κοινωνικής ευθύνης, γιατί διευκολύνουμε τη χρήση ενός κοινωνικού αγαθού που είναι η μετακίνηση στην πόλη. Πολιτική αντίληψη γιατί εμείς κάνουμε το πρώτο βήμα. Όχι μόνο με τη μείωση της τιμής, αλλά με όλο το σχέδιο αλλαγών. Δεν ζητάμε, δίνουμε.
Το μετρό γίνεται η ραχοκοκαλιά της μετακίνησης. Είναι αναμφισβήτητα το καλύτερο μέσο που διαθέτουμε. Γύρω του και από τις επεκτάσεις, οργανώνεται το συγκοινωνιακό έργο όλων των υπολοίπων μέσων. Έτσι θα δουλέψει ο εξορθολογισμός του δικτύου. Το δίκτυο λοιπόν ενοποιείται. Ο ΟΑΣΑ αλλάζει το όνομά του και την εικόνα του σήμερα. Το κυριότερο είναι ότι σε βάθος διετίας, ο όμιλος θα αναδιοργανωθεί με τηλεματική στα λεωφορεία, με ηλεκτρονικό εισιτήριο παντού, με wi-fi δίκτυο σε σταθμούς, στάσεις και οχήματα, με νέες δομές που σχεδιάζουμε, κουβεντιάζουμε και θέλουμε να εφαρμόσουμε.
Όταν λέμε «αλλαγή και νέες δομές», αρκετοί σκέφτονται πόσες απολύσεις, τι προνόμια θα χαθούν, ποιοι θ’ αντιδράσουν και αρχίζουν οι φασαρίες, κατά τη γνώμη μου χωρίς νόημα και πολλές φορές έτσι ματαιώνουμε το μέλλον.
Εάν περισσεύουν ειδικότητες, θα μετακινηθούν. Δεν πετάμε ανθρώπους, δεν συμπληρώνουμε ποσοστά καμιάς οδηγίας. Όπου χρειαζόμαστε θα προσλάβουμε, όπως το κάνουμε ήδη τώρα με τους οδηγούς και τους τεχνικούς στη ΣΤΑΣΥ όπως επίσης και με την πρότασή μας στην ΟΣΥ. Θα αλλάξουμε όλοι μαζί, εξασφαλίζοντας πρωτίστως το κοινό συμφέρον και σεβόμενοι τα βασικά καλώς εννοούμενα συμφέροντα του καθενός.
Θα γίνει όλη αυτή η αλλαγή με τις αρχές που είπαμε: Συνεργασία, αλληλοσεβασμός, αποφάσεις, δουλειά. Οι μόνοι που δεν χωράνε, επαναλαμβάνω, είναι όσοι δεν συνεργάζονται. Όχι γιατί έτσι μας αρέσει, αλλά γιατί δίκτυο χωρίς συνεργασία, απλά δεν υπάρχει. Ούτε και αλλαγή υπάρχει, ποτέ και πουθενά.
Μέρος της πολιτικής είναι και η συνεργασία με τους πολίτες, όσο είναι επιβάτες. Μειώνουμε τις τιμές. Οι επιβάτες να σεβαστούν τη μείωση και να την προστατεύσουν. Και στη φθορά των στάσεων, των οχημάτων, των συρμών, των σταθμών και στην έκδοση εισιτηρίου. Τώρα έχουμε ακόμα περισσότερο την υποχρέωση των ελέγχων, για να προστατεύσουμε τη μείωση του εισιτηρίου και τη νέα πολιτική.
Οι έλεγχοι θ’ αλλάξουν. Γίνονται πιο συστηματικοί. Θα βλέπετε πιο συχνά τους ελεγκτές. Η εισιτηριοδιαφυγή θα περιοριστεί περαιτέρω. Από τώρα, από σήμερα, από αύριο. Στα λεωφορεία θα τοποθετηθούν τουρνικέ άμεσα. Η είσοδος θα επιτρέπεται μόνο από τη μπροστινή πόρτα, όπως σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Αυξάνονται επίσης τα σημεία πώλησης εισιτηρίων για να διευκολύνουμε τους επιβάτες και καθιερώνεται το θεσμικό εισιτήριο.
Θέλω στο σημείο αυτό, κλείνοντας, να ευχαριστήσω τον Πρωθυπουργό ο οποίος ενίσχυσε αυτή την κατεύθυνση και μας βοήθησε έμπρακτα. Ήθελε σήμερα να είναι εδώ, αλλά δεν είναι, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων. Επίσης, ο Διευθυντής του Οικονομικού Γραφείου, ο κ. Παπασταύρου, ο οποίος είχε σημαντική συμβολή στις συζητήσεις και στις διαπραγματεύσεις που έγιναν με τους εκπροσώπους των δανειστών μας.
Θέλω να συγχαρώ για μια ακόμη φορά, τους εργαζομένους του ΟΑΣΑ, τους εργαζομένους στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, τους περίπου 8.500, γιατί με δικές τους προσπάθειες δίνουν τη δυνατότητα να μειώσουμε το εισιτήριο και να αλλάξουμε τις συγκοινωνίες.
Οι Διοικήσεις της ΣΤΑΣΥ, ο κ. Παπαθανάσης, της ΟΣΥ, ο κ. Οικονόμου, έχουν ανταποκριθεί με συνέπεια στις προσπάθειες που κάνουμε για τη μεγάλη αυτή αλλαγή. Επιτελούν σημαντικό, διοικητικό και συγκοινωνιακό έργο με πραγματικά περιορισμένους υλικούς και ανθρώπινους πόρους.
Συγχαίρω επίσης τη νέα Διοίκηση του ΟΑΣΑ, τον κ. Δημητριάδη και το Διοικητικό Συμβούλιο, γιατί οδήγησε όλο αυτό το σχέδιο της αλλαγής με οξυδέρκεια, με προσήλωση και ιδιαίτερη επιδεξιότητα.
Οι συγκοινωνίες θα αλλάξουν. Θα φέρουν αύξηση της μετακίνησης στην πρωτεύουσα, με τα Μαζικά Μέσα Μεταφοράς. Η αστική κινητικότητα είναι επένδυση και είναι ευλογία. Σημαίνει ζωντάνια, εξωστρέφεια, απασχόληση, σημαίνει τουρισμό, μειώνει την κυκλοφοριακή επιβάρυνση, βελτιώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της πόλης.
Το στοίχημά μας είναι να αλλάξουμε τις συγκοινωνίες μαζί με τους ανθρώπους και με τη συνεργασία των επιβατών, μαζί με τους εργαζόμενους. Θα αγωνιστούμε πραγματικά για να το κερδίσουμε. Το οφείλουμε και στα 4 εκατομμύρια πολιτών της μητροπολιτικής Αθήνας και στους εργαζόμενους των δημοσίων φορέων και στο δημόσιο γενικά που έτσι θα ξανακερδίσει τη θέση του και την αξία συμμετοχής του στη ζωή των Ελλήνων.
Είναι ένα σχέδιο για όλους μας. Μια πρόταση για το πώς μπορούμε και πρέπει να αλλάζουμε. Ένα στοίχημα, που αξίζει να κερδίσουμε και μια ευκαιρία που πρέπει να αξιοποιήσουμε.

Κατεβάστε από εδώ την παρουσίαση του ΟΑΣΑ


'Αλλα νέα σε αυτή την κατηγορία
20/03/2019 Συνάντηση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών κ. Θάνου Βούρδα με τους βουλευτές του Ν. Πιερίας, το Δήμαρχο Δίου Ολύμπου και εκπροσώπους των φορέων ΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ για το θέμα της Παλιάς Γραμμής του Πλαταμώνα
19/03/2019 Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού «Kontra channel» και το δημοσιογράφο κ. Γιώργο Μελιγγώνη
19/03/2019 Απλοποιείται η διαδικασία διαγραφής από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας οχημάτων ιδιωτικής χρήσης που καταστράφηκαν από τα έντονα καιρικά φαινόμενα της 24ης και 25ης Φεβρουαρίου στην Κρήτη
18/03/2019 Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής» και τη δημοσιογράφο κ. Βούλα Κεχαγιά
15/03/2019 Η Ομιλία του Γενικού Γραμματέα Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, κ. Θάνου Βούρδα με θέμα: «Η Θεσσαλία κόμβος Μεταφορών - Ο ρόλος των Μέσων σταθερής τροχιάς ως πυλώνας ανάπτυξης» στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλίας που διοργανώνει η Εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ», 15-16 Μαρτίου 2019, στη Λάρισα
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο
Οδηγίες προς τους πολίτες ενόψει των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων