11/12/2018 META ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ | 11/12/2018 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΠΛΗΡΩΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



19/12/2011

Παρέμβαση Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Μαγκριώτη, στην ημερίδα που διοργάνωσε ο Δήμος Κορδελιού- Ευόσμου και η Εγνατία Α.Ε με θέμα: «Παρουσίαση της μελέτης για την αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής οδού στη δυτική Θεσσαλονίκη»

O Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Γιάννης   Μαγκριώτης, στην παρέμβασή του, στην ημερίδα που διοργάνωσε ο Δήμος Κορδελιού- Ευόσμου και η Εγνατία Α.Ε με θέμα: «Παρουσίαση της μελέτης για την αναβάθμιση της εσωτερικής περιφερειακής οδού στη δυτική Θεσσαλονίκη», μεταξύ άλλων τόνισε:

«Το έργο «Δυτική Εσωτερική Περιφερειακή Οδός από  Α/Κ Κ16 (Νέα Δυτική Είσοδος Π.Α.Θ.Ε. / Λαχαναγορά) – Α/Κ Κ5 (Πολίχνη / Νοσοκομείο Παπαγεωργίου» προβλέπει, σε μήκος περίπου 8χλμ αναβάθμιση της αρτηρίας, με  ανισοπεδοποίηση έξι (6) υφιστάμενων ισόπεδων κόμβων (πλην του Κ16 που  έχει ήδη ανάδοχο και σύντομα ξεκινούν οι εργασίες, συνολικού προϋπολογισμού 100 εκ € περίπου), επί της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης (ΕΣΠΕΡ):
•    Α/Κ  Μοναστηρίου και  3ης Σεπτεμβρίου (Ελευθέρια)
•    Α/Κ Μαιάνδρου (Εύοσμος)
•    Α/Δ Οδού Ολυμπιάδος (Εύοσμος)
•    Οδού Μακρυγιάννη (Ηλιούπολη)
•    Α/Κ Λαγκαδά και Σταυρουπόλεως
•    Α/Κ14 25ης Μαρτίου (Πολίχνη)

 Επίσης το έργο περιλαμβάνει μία Άνω Διάβαση στην οδό Ολυμπιάδος (Πράσινη Γέφυρα πεζών και ποδηλατών),  καθώς και απλές πεζογέφυρες.

 Η αναβάθμιση της συνολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού -  ενταγμένη στο Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών, Μεταφορών για την  Θεσσαλονίκη (ΣΣΥΜ-Θ) - αξιολογείται ως έργο πρώτης προτεραιότητας, για τους εξής κυκλοφοριακούς λόγους:
(α)    την αύξηση της διαμπερούς κυκλοφοριακής ικανότητας της οδού, μέσω της  μη διακοπτόμενης κυκλοφορία των οχημάτων επί της Δυτικής Εσωτερικής Περιφερειακής.
(β)    για την καλύτερη σύνδεσή της με το αστικό δίκτυο και
(γ)    την αναβάθμιση της δυνατότητας των τοπικών μετακινήσεων

 Το δυτικό τμήμα της Εσωτερικής Περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης (ΔΕσΠερ), μεταξύ των υφισταμένων κόμβων Κ16 και Κ5, μήκους 8 χλμ περίπου, διασχίζει τους νέους Δήμους (σχέδιο Καλλικράτης), Κορδελιού-Ευόσμου και Παύλου Μελά (Πολίχνη, Ευκαρπία, Σταυρούπολη) καταλήγοντας στον ΠΑΘΕ.

 Το τμήμα αυτό της αρτηρίας ολοκληρώθηκε στις αρχές της δεκαετίας του ‘80 με διατομή εξάιχνη, χωρίς Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης  με κεντρική νησίδα και όριο ταχύτητας 80χλμ/ώρα.

 Η διασταύρωση της αρτηρίας με τις κάθετες οδούς πραγματοποιείται μέσω ισόπεδων κόμβων στους οποίους υπάρχει φωτεινή σηματοδότηση, με προφανείς δυσμενείς επιπτώσεις στην κυκλοφορία και την οδική ασφάλεια.

 Για τη κυκλοφοριακή αναβάθμιση της Δυτικής Εσωτερικής Περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης κρίνεται κρίσιμη, κυρίως η κατάργηση των υφισταμένων ισόπεδων κόμβων, για την ανεμπόδιστη διαμπερή κυκλοφορία σε συνδυασμό και με την κατά τόπους αναμόρφωση του παράπλευρου οδικού δικτύου και των άλλων τοπικών συνδέσεων, και δευτερευόντως η διεύρυνση, κατά τόπους της επιφάνειας του καταστρώματος.

 Το τμήμα αυτό είναι αυτοτελές λειτουργικά και έχει κυρίως το ρόλο του συλλεκτικού και αναδιανεμητικού της κυκλοφορίας της περιοχής, ως  περιφερειακή αστική αρτηρία των πέριξ Δήμων. Επομένως η αναβάθμιση του, πέραν των άμεσων κυκλοφοριακών στόχων, έχει ιδιαίτερη σημασία για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της Δυτικής περιοχής της πόλης, εξασφαλίζοντας συνθήκες ελευθεροεπικοινωνίας εκατέρωθεν αυτής, από τα σημεία των κόμβων, ενώνοντας γενικότερα την περιοχή και αφήνοντας περισσότερο χώρο για τον πεζό και τους παρόδιους χρήστες.

 Από τον κόμβο Κ5 και μετά, η Εσωτερική Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης δέχεται τη διαμπερή κυκλοφορία της Εγνατίας Οδού, η οποία συνεχίζει προς Χαλκιδική, και επομένως εκεί η αύξηση της κυκλοφοριακής ικανότητας μέσω πρόσθετων λωρίδων κυκλοφορίας, έχει πιο βαρύνουσα σημασία.

 Το έργο έχει πάρει έγκριση των Περιβαλλοντικών Όρων από το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας και την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να υπογραφεί από τον Υπουργό Περιβάλλοντος.

 Θα ακολουθήσει η ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ με το ποσό των 170 εκ € συν 30 εκ € για τις απαλλοτριώσεις.
Πιθανός χρόνος δημοπράτησης του έργου είναι  το  πρώτο τρίμηνο του 2012, ενώ  συνολικός χρόνος  ολοκλήρωσης του από την ημέρα της υπογραφής της σύμβασης είναι 2 με 2,5 έτη, λόγω των ιδιαιτεροτήτων κατασκευής του έργου σε αστικό  περιβάλλον και της ανάγκη διατήρησης της κυκλοφορίας κατά την φάση κατασκευής του έργου».

 Ο κ. Μαγκριώτης στο τέλος της παρέμβασής του,  ευχαρίστησε τους Δημάρχους, τα Δημοτικά Συμβούλια και τις τεχνικές υπηρεσίες των Δήμων  Κορδελιού- Ευόσμου και Παύλου Μελά, καθώς και τους φορείς της περιοχής για την πολύ καλή και στενή συνεργασία που είχαν  μέχρι τώρα.

'Αλλα νέα σε αυτή την κατηγορία
14/12/2018 Δήλωση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη μετά τη σύσκεψη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για το φράγμα Χαβρία στη Χαλκιδική
14/12/2018 Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στη «ΔΕΛΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ» και το δημοσιογράφο κ. Αντώνη Τελόπουλο.
12/12/2018 Επίσκεψη Γ.Γ. Υποδομών και Μεταφορών σε Εργοτάξια της ΕΡΓΟΣΕ και στην Αχαΐα
10/12/2018 Καθορίστηκαν με Απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη οι προθεσμίες και οι διαδικασίες χορήγησης της στεγαστικής συνδρομής για την ανακατασκευή, αυτοστέγαση, αποπεράτωση και επισκευή των πληγέντων κτιρίων από τις πυρκαγιές της 23ης και 24ης Ιουλίου 2018
10/12/2018 Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο ραδιοφωνικό σταθμό «Alpha 98,9» και τη δημοσιογράφο κ. Γιάννα Παπαδάκου
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο