08/01/2019 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



05/12/2010

Δηλώσεις Υφ. Γ.Μαγκριώτη για το Μετρό Θεσσαλονίκης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 5 Δεκεμβρίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή τη σημερινή εκδήλωση της Διεύθυνσης Μετρό Θεσσαλονίκης στο εργοτάξιο του σταθμού «Ευκλείδης», o Υφυπουργός, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι ένα πολύπαθο και ταλαιπωρημένο έργο. Αφήνουμε πίσω όμως τους πρόχειρους σχεδιασμούς της πρώτης απόπειρας της δεκαετίας του ’80 να κατασκευαστεί μια γραμμή Μετρό στα όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης. Το λανθασμένο ξεκίνημα και οι έντονες συγκρούσεις της εποχής δεν επέτρεψαν στη Θεσσαλονίκη να έχει σήμερα τη λειτουργία της πρώτης γραμμής.
    Τα προβλήματα και της δεύτερης προσπάθειας είναι μεγάλα από το ξεκίνημά της. Γι’ αυτό και υπήρξαν μεγάλες καθυστερήσεις. Μπορούμε όμως να πούμε ότι το 2006 έγινε το αποφασιστικό βήμα. Σήμερα μπορούμε να πούμε ότι αρκετά από τα προβλήματα που οδήγησαν στις μεγάλες καθυστερήσεις έχουν ξεπεραστεί. Παραμένουν ακόμα αρκετά που πρέπει να λυθούν.
    Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι το πιο μεγάλο δημόσιο έργο που κατασκευάζεται σήμερα στη χώρα μας, μας ενώνει όλους, γι’ αυτό είναι κοινή αγωνία και προσπάθεια όλων μας η ταχύτερη ολοκλήρωσή του.
    Γρήγορα θα δημοπρατηθεί η επέκταση προς την Καλαμαριά, ταυτόχρονα προχωρούν και οι μελέτες για την επέκτασή του στη Δυτική Θεσσαλονίκη.
    Η κατασκευή του είναι πολύ δύσκολο και σύνθετο τεχνικό έργο. Το ελληνικό όμως τεχνικό δυναμικό και οι κατασκευαστικές εταιρίες με τη συνεργασία ευρωπαϊκών μπορούν και αντιμετωπίζουν όλα τα προβλήματα.
 Η κατασκευή του σταθμού στον «Ευκλείδη» είναι ένα δείγμα της πολυπλοκότητας του έργου αλλά και των δυνατοτήτων που έχει ο τεχνικός κόσμος της χώρας μας και το κατασκευαστικό δυναμικό.
Η σημερινή επίσκεψη γίνεται με την ευκαιρία της χθεσινής γιορτής της Αγ. Βαρβάρας, η οποία είναι η προστάτιδα των εργαζομένων στα υπόγεια έργα. Είναι μαζί μας η Εθνική Επιτροπή Σηράγγων, η οποία είναι ένας μη κυβερνητικός φορέας από ειδικούς επιστήμονες και όπως ορίζει η αντίστοιχη κοινοτική οδηγία είναι σύμβουλος της πολιτείας και ταυτόχρονα ασκεί επιστημονικό αλλά και κοινωνικό έλεγχο, τόσο στα υπόγεια έργα που κατασκευάζονται όσο και σε αυτά που λειτουργούν.
Είναι ακόμα ένα δείγμα της μεγάλης σημασίας που δίνει η ελληνική πολιτεία στην ποιότητα των δημοσίων έργων, στη λειτουργικότητά τους και στην ασφάλεια παρέχουν στον πολίτη».


Συνημμένα Αρχεία
word document2010.12.05 ΔΗΛΩΣΗ Γ.ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΓΙΑ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.doc

'Αλλα νέα σε αυτή την κατηγορία
18/01/2019 Σημεία των παρεμβάσεων του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού «OPENBEYOND» και τη δημοσιογράφο κ. Έλλη Στάη
15/01/2019 Σημεία των παρεμβάσεων του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην τηλεοπτική εκπομπή «Alpha Ρεπορτάζ» που παρουσιάζουν οι δημοσιογράφοι κ. Ράνια Τζίμα και κ. Σπύρος Λάμπρου.
14/01/2019 Συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού «KONTRA» και τη δημοσιογράφο κ. Αναστασία Γιάμαλη
14/01/2019 Συνέντευξη Τύπου Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Νίκου Μαυραγάνη
13/01/2019 Παρέμβαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην έκτακτη πολιτική εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού «OPEN» που συντόνισε η δημοσιογράφος κ. Στέλλα Γκαντώνα
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο