08/01/2019 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ | 15/02/2019 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΠΙΛΕΓΕΝΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΥΜΕ (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ - Δ33)
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



20/09/2010

Συνέντευξη Δ.Ρέππα στο ραδιοφωνικό σταθμό «ΡΑΔΙΟ 9»

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΕΠΠΑ
ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ «ΡΑΔΙΟ 9»
ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΜΠΑΜΠΗ ΠΑΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να καλημερίσω τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, τον κ. Δημήτρη Ρέππα. Κύριε Υπουργέ, καλημέρα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Καλημέρα σας. Καλημέρα στους ακροατές μας. Καλή εβδομάδα. 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Καλή εβδομάδα να έχετε. Μπήκαμε στην κρίσιμη περίοδο, που πλέον είναι κοντά η ψήφιση του νομοσχεδίου και θέλω να σας ρωτήσω, θα αλλάξει κάτι την τελευταία στιγμή;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Η νομοθετική πρωτοβουλία που αναλάβαμε είναι πλήρης και είναι η σωστή, γιατί διαμορφώνει ένα νέο περιβάλλον στις μεταφορές και ταυτοχρόνως δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες μεταφορείς, που σήμερα δραστηριοποιούνται στον χώρο, να έχουν προϋποθέσεις και εφόδια ώστε να ενταχθούν ομαλά σε αυτήν τη νέα πραγματικότητα.
    Η Κυβέρνηση έχει ένα πλήρες σχέδιο. Όσον αφορά στο άνοιγμα των αγορών η Ελλάδα έχει καθυστερήσει και πρέπει να κερδίσει το χαμένο χρόνο. Για αυτό είμαστε αντίθετοι σε εκείνες τις θέσεις που διατυπώνουν κάποιοι για παράταση της μεταβατικής περιόδου. Γιατί ουσιαστικά αυτό οδηγεί σε παράταση του ελλείμματος της ανταγωνιστικότητας που έχει η χώρα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Άρα αποκλείεται να γίνει αυτό κ. Ρέππα;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Αποκλείεται να γίνει, γιατί δεν πρέπει να γίνει. Όμως επίσης διαφωνούμε στο άλλο κεντρικό ζήτημα που θέτει η άλλη πλευρά, για τη διατήρηση του ύψους της εισφοράς στο ποσοστό του 35% του σημερινού συνολικού ύψους της εισφοράς μονίμως.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μετά την τριετία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Ναι, και αυτό είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να γίνει δεκτό, γιατί ουσιαστικώς οδηγεί στο να θέτει εμπόδια ως προς την επιθυμία κάποιου να ενταχθεί σε αυτό το επάγγελμα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό δεν θα ήταν άνοιγμα, θα ήταν ημιάνοιγμα αν γινόταν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Θα ήταν διατήρηση κλειστού επαγγέλματος και της αγοράς, δοθέντος ότι ο ευρωπαϊκός κανονισμός προβλέπει συγκεκριμένες προϋποθέσεις, μεταξύ των άλλων την οικονομική επιφάνεια. Προβλέπει δηλαδή, ότι για κάθε όχημα που θέλει να αποκτήσει μία εταιρεία που έχει άδεια μεταφορικής εταιρείας, θα πρέπει να καταβάλει 9.000 ευρώ για το πρώτο και 5.000 ευρώ για κάθε επόμενο όχημα.
    Αν σε αυτά τα ποσά προσθέσετε το διοικητικό κόστος ή το κόστος για τη δημιουργία της αναγκαίας υποδομής και σε όλα αυτά προσθέσετε ένα ποσό, που παραδείγματος χάρη για τα βυτιοφόρα 42 τόνων προβλέπεται να είναι, αν κρατήσουμε το 35%, περίπου 52.000 ευρώ ακόμη, αντιλαμβάνεστε πως έτσι δυσκολεύουμε τις προϋποθέσεις για να ενταχθεί κάποιος σε αυτό το επάγγελμα και δεν ανοίγουμε την αγορά. Στόχος είναι να ανοίξουμε την αγορά, όπως έχουν κάνει όλες οι άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης εδώ και αρκετά χρόνια. 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Επομένως δεν περιμένουμε κάποια κίνηση από την πλευρά σας έστω την τελευταία στιγμή προς αυτήν την κατεύθυνση στην οποία δείχνουν κάποια εμμονή οι ιδιοκτήτες των φορτηγών.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Έχουμε κάνει όλες τις κινήσεις καλής θέλησης, όχι στα λόγια και στην πράξη, με την παρουσία τριών συναδέλφων από συναρμόδια Υπουργεία στη σχετική συνεδρίαση της Επιτροπής της Βουλής. Ανακοίνωσαν τις πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης σε θέματα αναπτυξιακών κινήτρων, σε θέματα φορολογικής αντιστάθμισης της απώλειας που έχουν οι επαγγελματίες μεταφορείς και σε θέματα ασφαλιστικής τακτοποίησης.
    Νομίζω ότι αποδεικνύουμε με τον καλύτερο τρόπο ότι η πρότασή μας είναι πλήρης και έχουμε καλή θέληση, αλλά και βούληση, να βοηθήσουμε τους μεταφορείς να προετοιμαστούν για αυτήν την κατάσταση και πρέπει να αξιοποιήσουν αυτή την ευκαιρία αντί να δίνουν μάχες οπισθοφυλακής.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τώρα, κ. Ρέππα, υπάρχει περιθώριο διαλόγου για οτιδήποτε αυτές τις λίγες ημέρες που απομένουν μέχρι την ψήφιση του νομοσχεδίου;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Διάλογος έχει γίνει και για αυτό απλώς έχουμε φτάσει…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό ρωτάω. Έχει ολοκληρωθεί ή υπάρχουν κάποια ζητήματα;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Έχει ολοκληρωθεί ο διάλογος. Σας λέω ότι σε αιτήματα τα οποία τέθηκαν από την άλλη πλευρά για τα θέματα αυτά τα ασφαλιστικά, τα φορολογικά ή των αναπτυξιακών κινήτρων, η Κυβέρνηση με την τελική θέση την οποία ανακοίνωσε και έχει δεσμευθεί στην εφαρμογή της, υπερκαλύπτει τα αιτήματα, σας διαβεβαιώ. Αυτά τα οποία ανακοίνωσε η Κυβέρνηση είναι περισσότερα από αυτά τα οποία θα ήθελαν οι ίδιοι οι μεταφορείς. Από κει και πέρα όμως παραμένει το σημείο διαφωνίας, το οποίο συνίσταται ακριβώς σε δύο επιμέρους πτυχές: Να παραμείνει το 35% μονίμως και η μεταβατική περίοδος να έχει διάρκεια πενταετίας και πάνω. Αυτά δεν μπορούν να γίνουν δεκτά, γιατί μας οδηγούν σε απομάκρυνση από το άνοιγμα της αγοράς.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα. Να σας ρωτήσω τώρα κάτι, διότι έχω πολλά μηνύματα εδώ πέρα ενόψει και αυτής της συνομιλίας που θα είχαμε. Υποτίθεται ότι ισχύει η επίταξη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Ισχύει η επίταξη. Όχι «υποτίθεται ότι ισχύει».
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι, υποτίθεται κ. Υπουργέ ότι ισχύει, γιατί βλέπουμε τα φορτηγά έχουν γεμίσει τους δρόμους, σε 20 σημεία ήταν τα μπλόκα χθες και σήμερα. Προβλήματα τεράστια στην κυκλοφορία, άνθρωποι έκαναν 2,5 και 3 ώρες να πάνε στη δουλειά τους κ.λπ. Μήπως θα πρέπει να φύγει ένα πιο αποφασιστικό μήνυμα από την Κυβέρνηση; 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Το μήνυμα της Κυβέρνησης είναι αποφασιστικό και αποδεικνύεται από το ότι παραμένουμε σταθεροί σε αυτήν τη νομοθετική πρωτοβουλία από τότε που την εξαγγείλαμε μέχρι τώρα, που οδηγούμεθα προς ψήφιση στη Βουλή.
    Αυτό το οποίο ισχύει σήμερα είναι πράγματι επίταξη, αλλά οι πολίτες οι ίδιοι θα πρέπει να σέβονται το Σύνταγμα και τους νόμους του κράτους και οι ίδιοι οι μεταφορείς θα πρέπει να αντιληφθούν τα όρια μέσα στα οποία κινούνται.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι, όμως αν δεν τα αντιλαμβάνονται ή με τη συμπεριφορά τους τα γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Αν έχουμε ένα κράτος, όπου οι πολίτες πρώτα από όλα δεν αντιλαμβάνονται τα ηθικά όρια της δύναμής τους ή τα νόμιμα όρια εντός των οποίων πρέπει να κινούνται, αντιλαμβάνεστε ότι όλα γίνονται πολύ πιο δύσκολα, όλα οδηγούν σε κάποιο πρόβλημα.
    Υπάρχουν βεβαίως οι Εισαγγελικές Αρχές και η Ελληνική Αστυνομία, που κάνουν σύμφωνα με τα δικά τους σχέδια και τις αρμοδιότητες αυτό το οποίο κρίνουν ότι πρέπει να κάνουν. Εγώ δεν μπορώ να γνωρίζω ποιο είναι το σωστό όσον αφορά στο έργο του αστυνομικού ή το έργο του εισαγγελικού λειτουργού. Η αλήθεια όμως είναι, ότι η επίταξη επιβάλλει στους μεταφορείς να εκτελούν τα συμβόλαια τα οποία ίσως έχουν ή τις παραγγελίες που τους δίδονται, γιατί δεν έχει βρεθεί σε επίταξη μόνο το μέσο, το όχημά τους δηλαδή, αλλά και η υπηρεσία τους.
    Άρα λοιπόν, εφόσον διαπιστώνεται ότι κάποιος δεν υπακούει σε αυτήν την αρχή και υπάρχει έργο το οποίο δεν εκτελεί, ενώ του έχει δοθεί σχετική παραγγελία ή δεσμεύεται με το ανάλογο συμβόλαιο, αυτός θα πρέπει βεβαίως, αναλόγως, να ελεγχθεί και να του αποδοθούν ευθύνες. Υπάρχει και η διοικητική και ποινική τιμωρία.  
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το ξέρετε κ. Υπουργέ ότι ήδη έχουν παρουσιαστεί προβλήματα στον εφοδιασμό και με βασικά προϊόντα και με φάρμακα. Και γίνεται λόγος για κάποιες χιλιάδες containers τα οποία είναι στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη και περιμένουν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Υπάρχει ένα θέμα εδώ. Είμαστε μία χώρα, που περιμένουν όλοι, χωρίς να κάνουν αυτό που αναλογεί στον καθένα, κάποια Κυβέρνηση, ένα Υπουργείο να κάνει τα πάντα. Εγώ θέλω λοιπόν τα Επιμελητήρια, των οποίων μέλη θίγονται από αυτήν τη στάση των μεταφορέων, να κάνουν τις ανάλογες καταγγελίες με συγκεκριμένα στοιχεία.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δηλαδή λείπουν οι καταγγελίες για να ενεργοποιηθούν οι μηχανισμοί;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Μπορούν να απευθυνθούν στον τοπικό Εισαγγελέα ή στην αντίστοιχη Αστυνομική Αρχή και να καταγγείλουν ότι ο τάδε μεταφορέας, ενώ πρέπει να εκτελέσει το τάδε έργο που αφορά προϊόντα του τάδε παραγωγού ή επιχειρηματία, δεν εκτελεί αυτό το έργο και ανάλογα θα επιληφθούν οι Αρχές. Χωρίς καταγγελίες, πώς γνωρίζουμε εμείς ποια είναι τα οχήματα εκείνα και οι μεταφορείς που έχουν συγκεκριμένο έργο και ποια είναι τα οχήματα και οι μεταφορείς που δεν δεσμεύονται από κάποιο συμβόλαιο, που δεν έχουν κάποιο έργο;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα είχατε απόλυτο δίκιο αν επρόκειτο μόνο για κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις. Όταν πια μιλάμε για χιλιάδες containers και στον Πειραιά και…
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Δεν είναι χιλιάδες τα containers…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τουλάχιστον 2.000 λένε στον Πειραιά και 2.000 στη Θεσσαλονίκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Αν δεχθούμε ότι είναι έτσι, δεν θα πρέπει λοιπόν οι επαγγελματίες που θίγονται να κάνουν τις ανάλογες καταγγελίες; Τι περιμένουν;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Γιατί δεν παίρνουν μια ανάλογη πρωτοβουλία να απευθυνθούν στην Αστυνομία ή στον τοπικό Εισαγγελέα;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και από τη στιγμή που θα γίνει αυτή η καταγγελία, θα υπάρξει άμεση επέμβαση κατά τη γνώμη σας;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Μα είναι πολύ συγκεκριμένη πια η αναφορά στο πρόβλημα, γιατί αν εγώ είμαι αυτός ο οποίος θίγομαι, από το ότι δικά μου containers δεν διακινούνται με τα αντίστοιχα προϊόντα, απευθύνομαι στον τοπικό Εισαγγελέα και καταγγέλλω τον μεταφορέα, που δεν εκτελεί το συμβόλαιο με το οποίο έχει δεσμευθεί μαζί μου ή στον οποίο δίνω παραγγελία και αρνείται να συμμορφωθεί.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αρνείται να την εκτελέσει, μάλιστα. 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Προφανώς. Αλλιώς πώς θα γίνει; Πού γνωρίζουμε ποιος είναι αυτός που έχει συγκεκριμένο έργο το οποίο δεν εκτελεί; Γιατί κάποιος από τους μεταφορείς μπορεί να ισχυριστεί: «Εγώ δεν έχω κανένα έργο αυτή την περίοδο και έρχομαι εδώ. Μπορεί να με κατηγορήσετε ότι παρακωλύω τη συγκοινωνία και κατηγορήστε με για αυτό και να αναλάβω αυτήν την ευθύνη, αλλά δεν έχω αρνηθεί να συμμορφωθώ προς την επίταξη, δοθέντος ότι δεν έχω κάποιο έργο να εκτελέσω».
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σύμφωνοι. Τυπικά έχετε απόλυτο δίκιο, έτσι είναι η διαδικασία, από την άλλη όμως με 700 και τόσα φορτηγά στις Εθνικές Οδούς είναι ηλίου φαεινότερον και τι κάνει «νιάου νιάου» στα κεραμίδια, ότι λείπουν φορτηγά από τη δουλειά τους, έτσι;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Είμαι μαζί σας, συμφωνώ απόλυτα μαζί σας ότι αυτό μπορεί να εκτιμήσει βάσιμα κάποιος.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν το συζητάμε τώρα αυτό.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Είναι έτσι ακριβώς. Γι’ αυτό επαναλαμβάνω, θα πρέπει οι Αρχές, Αστυνομικές – Εισαγγελικές, να κάνουν το καθήκον τους. Εμείς αναλάβαμε μια νομοθετική πρωτοβουλία. Δεν έχουμε κάποια παρέμβαση όσον αφορά την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν στην κυκλοφορία ή στη διακίνηση των προϊόντων. Συμφωνώ ότι έχουμε πρόβλημα το οποίο προκύπτει επειδή δεν συμμορφώνονται οι μεταφορείς. Υπάρχουν όργανα της πολιτείας όμως τα οποία νομίζω ότι έχουν αρμοδιότητα να τους εγκαλέσουν και να τους αποδώσουν τις ευθύνες που έχουν.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα. Και μιας και είχα τη χαρά και την ευκαιρία να μιλήσω μαζί σας, πώς τον είδατε τον κ. Σαμαρά χθες στη Θεσσαλονίκη;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Από τα όσα έχω πληροφορηθεί από τα Μέσα Ενημέρωσης, διότι δεν παρακολούθησα τη συνέντευξη, γι’ αυτό πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός, ένα συμπέρασμα έχω βγάλει: Ο κ. Σαμαράς ακολουθεί την πεπατημένη. Δηλαδή, δεν νομίζω ότι η Νέα Δημοκρατία πείθει ότι πράγματι είναι ένα κόμμα το οποίο μπορεί να σηκώσει την ευθύνη και το βάρος της εναλλακτικής δυνατότητας στη χώρα μας σήμερα. Αυτό αντιλαμβάνομαι εγώ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα. Και ο χαρακτήρας των εκλογών του Νοεμβρίου τελικά θα είναι δημοψηφισματικός σε ό,τι αφορά στον «Καλλικράτη» και τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις ή ισχύει η διορθωτική εκδοχή του πράγματος, ότι, εντάξει, δεν θα είναι και δημοψήφισμα τελικά; 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Η Κυβέρνηση έχει μία σημαντική πλειοψηφία η οποία είναι σταθερή. Αυτό το οποίο πρέπει να εκτιμήσουμε, είναι ότι οι εκλογές αυτές είναι οι πρώτες που γίνονται για την εκλογή του Περιφερειάρχη. Ο Περιφερειάρχης πλέον, είναι αιρετός και θα είναι ο κυβερνήτης –ας το πω έτσι– μιας μεγάλης περιφέρειας, στην οποία υπάγονται αρκετοί νομοί. Αυτό πραγματικά γίνεται για πρώτη φορά και συνιστά ο «Καλλικράτης» μια διοικητική μεταρρύθμιση πολύ σημαντική.
    Δεν θα πρέπει να πιστωθεί η Κυβέρνηση αυτή τη μεγάλη μεταρρύθμιση, αλλά και τα πρόσωπα τα οποία στηρίζουν αυτή τη μεταρρύθμιση –γιατί άλλα κόμματα δεν ψήφισαν αυτή τη μεταρρύθμιση– δεν θα πρέπει να έχουν ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τους υποψήφιους των άλλων κομμάτων που αντέδρασαν σε αυτήν τη μεταρρύθμιση;
    Εγώ πιστεύω εκ των πραγμάτων έχει και ένα τέτοιο στοιχείο η εκλογική αναμέτρηση, χωρίς αυτό όμως να οδηγεί αυτομάτως στο συμπέρασμα ότι η Κυβέρνηση μπορεί να ανατραπεί από ένα αποτέλεσμα. Τις τελευταίες ημέρες εγώ πιστεύω ότι θα είναι καλό το αποτέλεσμα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ε, καλά, να ανατραπεί είναι λίγο δύσκολο. Το θέμα είναι αν υπάρχει ένα ηχηρό μήνυμα. Όμως εκεί τίθενται άλλα ζητήματα. 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Με συγχωρείτε, περιμένουμε τις εκλογές και τα εκλογικά αποτελέσματα οποιασδήποτε μορφής για να βγάλουμε ένα συμπέρασμα για το τι συμβαίνει στη χώρα μας σήμερα;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν θα έχει κάποια αξία ανάλογα με το μέγεθος του μηνύματος; Είτε θετικό είτε αρνητικό είναι αυτό
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Πιστεύω ότι μία πολιτική παράταξη και μία Κυβέρνηση που έχει ευαίσθητες κεραίες και πολιτικούς που αντιλαμβάνονται το κοινωνικό γίγνεσθαι -και εμείς του ΠΑΣΟΚ θέλω να πιστεύω ότι ανήκουμε σε αυτήν την κατηγορία- αντιλαμβανόμαστε ότι στην κοινωνία μας υπάρχουν προβλήματα: Ο κόσμος παραπονείται, οι κοινωνικές δυνάμεις βλέπουν το εισόδημά τους να περιορίζεται, έχουν δυσκολία να ασκήσουν το επάγγελμά τους και για αυτό ακριβώς ταλαιπωρούμενοι, πολλές φορές, μεμψιμοιρούν και προβληματίζονται για τη δυνατότητα της Κυβέρνησης να φέρει σε πέρας αυτό το δύσκολο έργο που ανέλαβε.
    Από την άλλη όμως, δεν νομίζω ότι εύκολα κάποιος μπορεί να ισχυριστεί πως υπάρχει και μια άλλη δυνατότητα, ένας άλλος δρόμος να επιλέξει. Είμαστε σε ένα δρόμο, δύσκολο, αλλά δεν έχουμε άλλες επιλογές. Πρέπει να συνεχίσουμε και να ολοκληρώσουμε αυτό το δρόμο, για να φτάσουμε στο στόχο που έχουμε θέσει.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Άρα λοιπόν, δεν χρειάζεται κάποιο εκλογικό αποτέλεσμα για να αντιληφθούμε την κρισιμότητα της κατάστασης και τον προβληματισμό των πολιτών.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ανεξαρτήτως ποιο θα είναι αυτό το αποτέλεσμα λέτε. Επιμένετε σε αυτό.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Ανεξαρτήτως. Εγώ σας λέω λοιπόν στην περίπτωση εκείνη που θα είναι καλό το αποτέλεσμα, που εγώ το θεωρώ βέβαια, σημαίνει ότι όλος ο κόσμος είναι ευτυχισμένος και ψήφισε δίκην χειροκροτήματος; Η ψήφος του, μπορεί να ερμηνευθεί από το ΠΑΣΟΚ και την Κυβέρνηση; Εγώ δεν το ισχυρίζομαι αυτό.
    Πιστεύω ότι το ΠΑΣΟΚ θα κερδίσει αυτές τις εκλογές για πολλούς λόγους: Επειδή δεν υπάρχει εναλλακτική δυνατότητα, επειδή ο κόσμος θέλει αποτελέσματα και προσδοκά τα αποτελέσματα αυτά να έρθουν από αυτήν την Κυβέρνηση. Αυτό δεν σημαίνει όμως, ότι θα πρέπει να πανηγυρίζουμε πως αποτελεί και έγκριση συνολικά της κυβερνητικής πολιτικής. 
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και ένα τελευταίο ερώτημα. Να πάμε λίγο έτσι κοντά στις ιδιαίτερες πατρίδες μας, στην Αρκαδία. Με την υποψηφιότητα του κ. Τατούλη τι γίνεται; Είστε ικανοποιημένος; Περπατάει; Γιατί ακούω διάφορες αντιδράσεις από τοπικά στελέχη εκεί. 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Μα παντού υπάρχουν και δεύτερες σκέψεις όσον αφορά στα πρόσωπα. Πάντα έτσι γινόταν και έτσι θα γίνεται. Από κει και πέρα, το ΠΑΣΟΚ πήρε μία απόφαση με τα αρμόδια όργανά του. Η απόφαση αυτή είναι σεβαστή και θα τη στηρίξουμε όλοι.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ήταν η καλύτερη αυτή η επιλογή που μπορούσε να γίνει;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Γιατί αυτά τα οποία πρέπει να συζητήσουμε εμείς εντός του κόμματός μας πρέπει να τα συζητούμε δημοσίως;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχετε δίκιο σ’ αυτό. Έχετε δίκιο. 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Εγώ νομίζω ότι έγιναν συζητήσεις επί θεμάτων που αφορούν πολιτικές αλλά και πρόσωπα και η τελική απόφαση είναι αυτή, που σημαίνει ότι είναι μία απόφαση η οποία ελήφθη όχι χωρίς τη βάσανο των εναλλακτικών αναζητήσεων, αλλά μία απόφαση η οποία μπορεί να πει κανείς ότι ανταποκρίνεται στην ιδιαιτερότητα μιας Περιφέρειας και η επιλογή μπορεί να είναι νικηφόρα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κατάλαβα κ. Υπουργέ. Τώρα κολυμπάμε και μετά τα συζητάμε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Να είστε καλά.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να είστε καλά. Καλημέρα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Ευχαριστώ κι εγώ για τη φιλοξενία.


Συνημμένα Αρχεία
word document2010.09.20 Δ.Ρέππας στο ΡΣ ΡΑΔΙΟ 9.doc

'Αλλα νέα σε αυτή την κατηγορία
15/02/2019 Νέο πλαίσιο για την κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος
15/02/2019 Τίθεται σε ισχύ σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο για τις σιδηροδρομικές μεταφορές μετά από 45 χρόνια
15/02/2019 Η Ομιλία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ. Θάνου Βούρδα στο Συνέδριο «Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα στις Ελληνικές Πόλεις» που διεξάγεται στη Λάρισα
15/02/2019 Ομιλία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην εκδήλωση «Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Κληρονομιά – Γέφυρα Κοράκου στην Κοιλάδα Αχελώου» την οποία διοργάνωσε η Ομάδα της Προοδευτικής Συμμαχίας των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
14/02/2019 Οι δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη και της Ευρωπαίας Επιτρόπου αρμόδιας για την Περιφερειακή Πολιτική της Ε.Ε κ. Κορίνας Κρέτσου κατά τη διάρκεια της κοινής συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο
Οδηγίες προς τους πολίτες ενόψει των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων