08/01/2019 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ | 15/02/2019 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΠΙΛΕΓΕΝΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΥΜΕ (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ - Δ33)
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



20/09/2010

Συνέντευξη Δ.Ρέππα στο ραδιοφωνικό σταθμό Antenna

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΕΠΠΑ
ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ANTΕΝΝΑ
ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ
ΒΑΣΙΛΗ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟ & ΧΡΗΣΤΟ ΧΩΜΕΝΙΔΗ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Στην τηλεφωνική μας γραμμή ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ο κ. Δημήτρης Ρέππας, αναμφισβήτητα είναι το πρόσωπο της ημέρας σήμερα. Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα κ. Υπουργέ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Καλημέρα σας και καλημέρα στους ακροατές μας, καλή εβδομάδα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Φαντάζομαι ότι γνωρίζετε πάρα πολύ καλά και από νωρίς το πρωί την εξέλιξη αυτή με την κινητοποίηση –πώς να τη χαρακτηρίσω αλλιώς- των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων των μεταφορέων δημόσιας χρήσης, που έχει κυριολεκτικά παραλύσει τις συγκοινωνίες και την κίνηση στις εισόδους της πόλης.
    Το ερώτημα που εύλογα γεννιέται είναι πως σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε εσείς αυτή την κατάσταση.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Επιτρέψτε μου να πω ότι το πρόβλημα αυτό το οποίο έχει προκύψει, είναι θέμα το οποίο δεν εμπίπτει στην αρμοδιότητα του Υπουργείου μας. Άρα, το πώς θα αντιμετωπιστεί αφορά στην Κυβέρνηση, αλλά εξειδικεύεται η πολιτική που θα εφαρμοστεί στη συγκεκριμένη περίπτωση από το αρμόδιο Υπουργείο, το οποίο έχει υπό την εποπτεία του την Ελληνική Αστυνομία και βεβαίως έχουν το δικό λόγο και οι εισαγγελικές Αρχές.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ, γιατί γνωρίζουμε ότι ενδιαφέρεστε κι εσείς για το θέμα τώρα, να μην γελιόμαστε …
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Όλοι ενδιαφερόμαστε για το θέμα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ο Πρωθυπουργός έχει δώσει τις δικές του εντολές από τη Νέα Υόρκη, έτσι δεν είναι; Ποιες κατευθύνσεις έχει δώσει ο Πρωθυπουργός;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Αυτό το οποίο πρέπει να κάνουμε, είναι πρώτα από όλα να προωθήσουμε την πολιτική πρωτοβουλία μας, ώστε ο νόμος αυτός να εφαρμοστεί και να αλλάξει το τοπίο στην αγορά των εμπορευματικών μεταφορών. Αυτό θα γίνει λοιπόν και αφορά κατ’ εξοχήν εμάς, το δικό μας Υπουργείο.
    Δεύτερον, οι αντιδράσεις, οι κινητοποιήσεις των μεταφορέων, ήταν σε ένα βαθμό αναμενόμενες. Επιθυμούν να τις κλιμακώσουν. Δικαίωμά τους, εφόσον κινούνται μέσα στα νόμιμα και συνταγματικά πλαίσια.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κινούνται μέσα στα νόμιμα και συνταγματικά πλαίσια;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Είπα «εφόσον». Από εκεί και πέρα υπάρχουν όργανα της Πολιτείας, τα οποία θα το κρίνουν αυτό και θα το αξιολογήσουν. Δεν είμαι εγώ εκεί παρών, δεν γνωρίζω.
 Αν παρακωλύονται οι συγκοινωνίες ασφαλώς παρανομούν. Αν δεν εκτελούν μεταφορικό έργο για το οποίο έχουν συμβόλαια ή για το οποίο έχουν δεχτεί παραγγελίες, ασφαλώς και πάλι παρανομούν. Και γι’ αυτό θα πρέπει να υπάρχει η ανάλογη πρωτοβουλία από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του κράτους, είτε είναι δικαστικές ή εισαγγελικές Αρχές, είτε είναι η Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να αποδοθούν οι ευθύνες.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπουργέ, σήμερα θα είστε στην ομάδα συντονισμού για το συγκεκριμένο ζήτημα;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Έχω συνεχείς τηλεφωνικές επικοινωνίες με συναρμόδιους Υπουργούς και με άλλα όργανα του κράτους για τον τρόπο με τον οποίο χειριζόμαστε το θέμα αυτό. Όμως εγώ δεν έχω επιχειρησιακή αρμοδιότητα όσον αφορά στο θέμα σε αυτή τη βάση. Εγώ είμαι ο Υπουργός ο οποίος εισηγήθηκα τη νομοθετική πρωτοβουλία και αυτή προωθώ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πάντως κ. Ρέππα υπάρχει η εξής εντύπωση με βάση και δηλώσεις κυβερνητικών αξιωματούχων που ακούσαμε χτες, ότι η Κυβέρνηση δεν θέλει να ανεβάσει τους τόνους αυτής της αντιπαράθεσης, γι’ αυτό και κρατάει ένα επίπεδο ανοχής με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, ακόμη και με τραγελαφικά φαινόμενα, όπως κάποιοι ιδιοκτήτες φορτηγών να ξυλοκοπούν κάποιους άλλους συναδέλφους τους, που θέλουν να εργαστούν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Μακριά από εμένα οποιαδήποτε τέτοια στάση ανοχής. Δεν συμφωνώ καθόλου με μια τέτοια στάση. Είμαστε μια συντεταγμένη Πολιτεία, ο κάθε πολίτης θα πρέπει να λαμβάνει τις ευθύνες του, έχει δικαιώματα τα οποία μπορεί να ασκεί ελεύθερα, αλλά έχει και υποχρεώσεις και δεσμεύσεις τις οποίες πρέπει να αναλαμβάνει. Και όταν δεν το κάνει αυτό, θα πρέπει να του αποδίδονται οι ανάλογες ευθύνες και να έχουμε κυρώσεις.
    Η προσπάθεια που κάνουν οι μεταφορείς να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους είναι γνωστό εδώ και μέρες, τουλάχιστον έτσι εξαγγέλλεται, άρα οι αρμόδιες Υπηρεσίες θα μπορούσαν
-επειδή έχουμε μια στενή επαφή μαζί τους παρακολουθούν από κοντά πως εξελίσσονται τα πράγματα- να έχουν ένα σχέδιο για να αντιμετωπίσουν αυτή την κλιμάκωση.
    Αυτό όμως είναι κάτι το οποίο βεβαίως δεν πρέπει να οδηγήσει σε συγκρούσεις που μπορεί να προκαλέσουν ακόμη και θύματα. Σε τελευταία ανάλυση αυτή είναι και η αξία ενός σωστού επιχειρησιακού σχεδίου: να δώσεις λύσεις σε ένα πρόβλημα χωρίς να έχεις ένα άλλο πρόβλημα, το οποίο θα προκύψει μέσα από εκτός ελέγχου συγκρούσεις.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εντοπίζεται όμως κ. Υπουργέ ένα κενό στη διαχείριση και την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Ποιο είναι το κενό αυτό;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό ακριβώς που επισήμανα νωρίτερα, ότι δηλαδή κάποιοι άνθρωποι οι οποίοι θέλησαν να εργαστούν, να εφαρμόσουν την επίταξη δηλαδή, βρέθηκαν εγκλωβισμένοι και ξυλοφορτώθηκαν από κάποιους άλλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Άρα λοιπόν το λόγο έχει ο Εισαγγελέας, αυτό μου λέτε. Γιατί ρωτάτε εμένα όμως;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Χώρια το άλλο κενό το οποίο υπάρχει, που αφορά άμεσα στην Κυβέρνηση αυτή τη στιγμή, όχι εσάς προσωπικά και το Υπουργείο σας, αλλά την Κυβέρνηση συνολικότερα ότι έχουν κλείσει οι δρόμοι και ότι ο κόσμος έχει μπλοκάρει.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Εγώ συμφωνώ ότι θα πρέπει να είναι ακώλυτη η λειτουργία της Οικονομίας και της κοινωνίας και όποιος την εμποδίζει αυτή, πέραν του ορίου του νόμου, θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του, θα πρέπει να του αποδοθούν οι ευθύνες. Συμφωνώ απόλυτα και το υπογράφω.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εφόσον είναι σαφές ότι μόλις ψηφιστεί ο νόμος, αυτοί οι άνθρωποι θα σταματήσουν τις κινητοποιήσεις, δεν είναι λίγο σαν μια χωρίς λόγο και νόημα ταλαιπωρία εαυτών και αλλήλων;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Δεν γνωρίζω τι σκέφτονται να κάνουν οι μεταφορείς, αν θα σταματήσουν τις κινητοποιήσεις ή θα τις μετατρέψουν σε κινητοποιήσεις διαρκείας. Αυτό που γνωρίζω εγώ, είναι ότι η νομοθετική πρωτοβουλία την οποία εισηγούμαι θα ψηφιστεί στη Βουλή και θα λάβει τη μορφή νόμου του κράτους μετά τη συνεδρίαση της Τετάρτης και από την άλλη ότι δημιουργείται μια νέα πραγματικότητα, στην οποία έχουν θέση οι σημερινοί μεταφορείς με τις προϋποθέσεις και τις ρυθμίσεις με τις οποίες τους εξοπλίζουμε.
    Όσον αφορά στις ενδεχόμενες κινητοποιήσεις που μπορεί να συνεχιστούν και πάλι το λόγο έχουν τα αρμόδια όργανα. Ασφαλώς παρανομούν όποιοι ξεπερνούν το όριο μέσα στο οποίο επιτρέπεται να κινούνται και για αυτό ακριβώς επαναλαμβάνω και παραμένω σε αυτό, ότι θα πρέπει να αποδοθούν οι ευθύνες. Θα πρέπει να αφαιρεθούν άδειες από αυτοκίνητα. Αν έχουμε καταγγελίες θα το κάνουμε κι αυτό. Θα πρέπει κάποιοι να οδηγηθούν στον Εισαγγελέα και η τιμωρία που προβλέπεται είναι αρκετά σοβαρή. Εν πάση περιπτώσει η παρακώλυση συγκοινωνιών και αυτή συνιστά αδίκημα και δεν μπορεί να επιτρέπεται.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ, εμείς εδώ από την πρώτη στιγμή έχουμε πάρει καθαρά θέση πάνω στο ζήτημα αυτό της απελευθέρωσης δηλαδή του επαγγέλματος, δεν κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, δεν γίνεται κάτι που ισχύει παντού να μην ισχύει στην Ελλάδα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Είμαστε η μόνη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που δεν έχουμε προχωρήσει σε αυτήν την αλλαγή.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είναι γεγονός. Όμως για να έρθουμε τώρα λίγο στην άλλη πλευρά, η οποία έχει κάποια επιχειρήματα με τα δίκια τους, λένε ότι άλλα τους τάζατε πριν από λίγους μήνες και άλλα είδαν στα χαρτιά και στο νόμο και αιφνιδιάστηκαν. Και ενώ τους λέγατε για πενταετία, η πενταετία ξαφνικά έγινε τριετία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Ουδέποτε μιλήσαμε για πενταετία, ουδέποτε τάξαμε κάτι διαφορετικό, γιατί πολλά λέγονται αυτή την περίοδο, τα περισσότερα των οποίων από την πλευρά των μεταφορέων, δεν έχουν σχέση με την αλήθεια. Και εξηγούμαι.
    Εμείς πήραμε μια πρωτοβουλία. Η πρωτοβουλία αυτή προέβλεπε μια μακρά μεταβατική περίοδο. Η περίοδος αυτή, δεν ήταν προσδιορισμένη. Απλώς το πρώτο σχέδιο νόμου που παρουσιάσαμε, έδινε τη δυνατότητα στον Υπουργό με δική του απόφαση, που θα εξεδίδετο κάθε χρόνο ή κάθε δύο χρόνια αναλόγως, να προσδιορίζει ποιο είναι το ύψος της εισφοράς που πρέπει κάποιος να καταβάλλει για να πάρει άδεια φορτηγού δημόσιας χρήσης.
    Η συζήτηση αυτή όταν ήρθε η ώρα, που εν τω μεταξύ προέκυψε το Μνημόνιο και ο μηχανισμός στήριξης, πήρε άλλη τροπή και άλλη μορφή και τότε ενημερώσαμε επίσης τους επαγγελματίες μεταφορείς για την εξέλιξη. Είχαμε σχεδόν καθημερινή επαφή, μέσω του Γενικού Γραμματέα του κ. Τσιόκα, μαζί τους.
    Εμείς επιμέναμε στο μηχανισμό στήριξης για μια μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο. Ο μηχανισμός στήριξης επέμενε ότι δεν πρέπει να υπάρχει μεταβατική περίοδος, δοθέντος ότι η Ελλάδα έχει καθυστερήσει να ανοίξει αυτή την αγορά. Άρα ήθελαν, με την ψήφιση του νόμου να ισχύει η νέα κατάσταση.
    Εμείς πετύχαμε τελικώς, μέσω διαπραγματεύσεων, μια τριετή μεταβατική περίοδο, προκειμένου έτσι να διευκολυνθούν οι νυν μεταφορείς να ενταχθούν ομαλά σε αυτήν τη νέα κατάσταση. Αυτό δεν τους αρκεί. Εγώ πιστεύω ότι είναι αρκετός ο χρόνος -και με ρυθμίσεις άλλες που κάνουμε φορολογικές ή αναπτυξιακών κινήτρων- για να μπορέσουν να προετοιμαστούν. Σε τελευταία ανάλυση και σήμερα λειτουργούν μεταφορικές εταιρείες και θα μου επιτρέψετε να πω, είναι αυτές που προσφέρουν και τις καλύτερες υπηρεσίες.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Γράφουν οι εφημερίδες σήμερα ότι ο Υπουργός ο κ. Ρέππας έχει διαμηνύσει στα Σωματεία, ότι αν συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις θα αφαιρέσει την πρόβλεψη της μεταβατικής περιόδου, που μας ανέφερε. Έχετε κάτι τέτοιο;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Αυτό είναι που ήθελε η ηγεσία του μηχανισμού στήριξης, να μην υπάρχει μεταβατική περίοδος. Επαναλαμβάνω, τη μεταβατική περίοδο την κερδίσαμε μετά από διαπραγμάτευση και αυτό πρέπει να το αναγνωρίσουν οι μεταφορείς. Το αναγνωρίζουν, αλλά δεν τους αρκεί.
    Να σας πω ποιο είναι το θέμα; Θέλουν μεγάλη μεταβατική περίοδο, ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή με μια άλλη Κυβέρνηση σε βάθος χρόνου 5-7 χρόνων, θα μπορούν να πιέσουν πάλι τότε και να πετύχουν αυτό που θέλουν. Αυτά δεν είναι σωστά. Ως συνδικαλιστική τακτική μπορεί να έχουν μια βάση, αλλά είναι πολύ κατώτερα των περιστάσεων, ενόψει της κρίσης στην οποία βρίσκεται η χώρα.
    Σε τελευταία ανάλυση, αυτό που κρίνεται σήμερα είναι κάτι πολύ γενικότερο. Ασφαλώς κι εσείς έχετε χάσει, είμαι απόλυτα βέβαιος όπως κι εμείς έχουμε χάσει στο εισόδημά μας, όλοι κάτι χάνουμε και οι μεταφορείς κάτι χάνουν. Δεν έχω καμία αντίθετη λέξη να πω σε αυτό, αλλά μπροστά στο μέλλον αυτής της χώρας -και στο μέλλον των μεταφορών αν θέλετε- αν μπορέσουμε και εναρμονιστούμε όλοι με αυτές τις ρυθμίσεις που εισηγείται η Κυβέρνηση, θα βγούμε κερδισμένοι. Πρώτα από όλους θα βγουν οι μεταφορείς κερδισμένοι, οι οποίοι απλούστατα δίνουν μάχη οπισθοφυλακής σήμερα και δεν θέλουν να ανοίξει η αγορά. Αυτό είναι το μεγάλο θέμα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Ρέππα, μήπως αυτοί οι άνθρωποι βρίσκονται ειλικρινά και αληθινά σε απόγνωση;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ή κάποιοι από αυτούς λένε ότι «καταστρεφόμαστε», ειδικά αυτοί που πήραν τις άδειες τα τελευταία χρόνια. Βέβαια υπάρχει επιχείρημα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Άκουσα τον κ. Σαμαρά να λέει ότι «η Κυβέρνηση κακώς εξομοιώνει αυτούς που πήραν την άδεια πριν από πολλά χρόνια σε σχέση με αυτούς που πήραν την άδεια τα τελευταία χρόνια».
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν είναι και παράλογο αυτό, εδώ που τα λέμε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Να σας πω κάτι; Εμείς θέσαμε αυτό το θέμα, αλλά οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των μεταφορέων, ούτε καν δέχονται να υπάρχει αυτή η διάκριση. Δηλαδή, θεωρούν ότι δημιουργούμε ένα είδος διχασμού ανάμεσά τους. Εμείς ευχαρίστως στις ρυθμίσεις αυτές τις οποίες προωθούμε, να πούμε ότι είναι ρυθμίσεις οι οποίες αφορούν τους έχοντες λάβει τη σχετική άδεια τα τελευταία 2 ή 3 χρόνια και δεν αφορούν τους παλαιότερους. Αν το εισηγείται αυτό η Νέα Δημοκρατία ευχαρίστως το υιοθετούμε εμείς.
    Εμείς κάνουμε ρυθμίσεις αντισταθμιστικές, για όλους όσοι έχουν πάρει άδεια. Παρά το ότι οι παλαιότεροι έχουν κάνει απόσβεση του ποσού που έδωσαν για αυτήν την άδεια, η οποία βεβαίως δεν καταγράφεται ως προς το ύψος της χρηματικής συναλλαγής σε κάποιο επίσημο κρατικό έγγραφο. Οι συναλλαγές αυτές, γίνονταν χωρίς επίσημο τρόπο και χωρίς να αποτυπώνεται το ποσό, έτσι ώστε να πληρώνεται ο ανάλογος φόρος.
    Αν δηλαδή καλούσαμε τώρα όλους τους μεταφορείς να φέρουν τα χαρτιά, βάσει των οποίων έγιναν οι μεταβιβάσεις των αδειών και να αποδείξουν πόσα χρήματα έδωσε ο καθένας, δεν έχουν ανάλογα χαρτιά, δεν φαίνεται πουθενά το ποσό που έδωσαν.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ, εγώ θέλω να σας κάνω ένα τελευταίο ερώτημα. Λένε, ορισμένοι από τους εκπροσώπους των μεταφορέων, τώρα με κασσανδρική ή όχι διάθεση θα το κρίνει ο οποιοσδήποτε, το εξής: μπορεί σε πρώτη φάση η απελευθέρωση του επαγγέλματος να έχει ευεργετικές επιπτώσεις στον καταναλωτή λόγω της μείωσης του κόστους των μεταφορικών από τη στιγμή που ανοίγει η αγορά, σταδιακά όμως θα πάμε σε καρτέλ, που θα εκτινάξουν τις τιμές στα ύψη και ότι αυτό είναι αναπόδραστο να συμβεί. Έχει συμβεί και σε άλλες χώρες.
    Υπάρχει πρόνοια εκ μέρους της Κυβέρνησης να αποφευχθεί κάτι τέτοιο;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Σε άλλες χώρες δεν έχει συμβεί αυτό, αντιθέτως έχουν πέσει οι τιμές. Τα καρτέλ δημιουργούνται, εκεί όπου η αγορά είναι ολιγοπωλιακή ή εν πάση περιπτώσει έχει μικρό αριθμό συμμετεχόντων. Εμείς μιλάμε για μια ανοιχτή αγορά. Καρτέλ μπορεί να υπάρξουν εκεί που στην αγορά είναι λίγοι και δεν μπαίνουν άλλοι.
    Εμείς μιλάμε για μια αγορά στην οποία θα μπορεί να μπείτε κι εσείς και ο καθένας ανά πάσα στιγμή, με τις ελάχιστες κατά το δυνατό προϋποθέσεις όπως προβλέπει ο κοινοτικός κανονισμός.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Προϋποθέτει κι ένα κεφάλαιο για να μπεις σε αυτήν την αγορά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Ένα κεφάλαιο, το οποίο είναι προσιτό. 9.000 ευρώ για το πρώτο όχημα και 5.000 για κάθε επόμενο όχημα, που ζητάς για την εταιρεία σου για την οποία παίρνεις άδεια εταιρείας μεταφορών.
    Και ξέρετε τι λένε οι μεταφορείς; Πέραν αυτών των ποσών, να κρατήσουμε κι ένα 35%, δηλαδή άλλες 52.000, για ένα 42 τόνων βυτιοφόρο αυτοκίνητο, προκειμένου να υποχρεώνεται να καταβάλλει κι αυτό το ποσό κάποιος, για να μπει στην αγορά. Ε, δεν είναι μια πρόσθετη προϋπόθεση η οποία δυσκολεύει την ένταξη στο επάγγελμα; Και αυτό θέλουν. Να μην μπουν άλλοι στην αγορά. Αυτή είναι η μεγάλη μάχη που γίνεται.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δηλαδή πρόκειται περί μιας καθαρής συντεχνίας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Εμείς θέλουμε ο καθένας να έχει τη δυνατότητα, με τις προϋποθέσεις που προβλέπονται σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θέλουν πρόσθετες προϋποθέσεις, δηλαδή πρόσθετα εμπόδια και δυσκολίες.
    Και η παράταση της μεταβατικής περιόδου για την οποία μιλούν, είναι ουσιαστικά παράταση της απόκλισης της Ελλάδας από τις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Είναι σαν να λένε δηλαδή, να συντηρήσουμε κι άλλο το έλλειμμα ανταγωνιστικότητας που όλοι διαπιστώνουμε ότι έχει η Ελλάδα. Και εμείς λέμε ότι όσο γίνεται πιο γρήγορα να γίνουμε ανταγωνιστικοί, όχι να παρατείνουμε αυτήν την ανισότητα ανάμεσα στην Ελλάδα και τις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αυτές είναι οι διαφορές μας με τους μεταφορείς.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μάλιστα. Κύριε Υπουργέ, πολύ να σας ευχαριστήσουμε για τη συνομιλία μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Σας ευχαριστώ εγώ για τη φιλοξενία σας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Καλή σας ημέρα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Γεια σας.


Συνημμένα Αρχεία
word document2010.09.20 Δ.Ρέππας στο ΡΣ Ant1.doc

'Αλλα νέα σε αυτή την κατηγορία
15/02/2019 Νέο πλαίσιο για την κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος
15/02/2019 Τίθεται σε ισχύ σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο για τις σιδηροδρομικές μεταφορές μετά από 45 χρόνια
15/02/2019 Η Ομιλία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ. Θάνου Βούρδα στο Συνέδριο «Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα στις Ελληνικές Πόλεις» που διεξάγεται στη Λάρισα
15/02/2019 Ομιλία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην εκδήλωση «Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Κληρονομιά – Γέφυρα Κοράκου στην Κοιλάδα Αχελώου» την οποία διοργάνωσε η Ομάδα της Προοδευτικής Συμμαχίας των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
14/02/2019 Οι δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη και της Ευρωπαίας Επιτρόπου αρμόδιας για την Περιφερειακή Πολιτική της Ε.Ε κ. Κορίνας Κρέτσου κατά τη διάρκεια της κοινής συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας
Άδεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο
Οδηγίες προς τους πολίτες ενόψει των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων