08/01/2019 ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ | 15/02/2019 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΠΙΛΕΓΕΝΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠΥΜΕ (ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ - Δ33)
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
ATH.ENA CARD
image

Δελτία Τύπου



07/02/2005

Τα βασικά σημεία του Υπουργού Μ-Ε κ Μιχάλη Λιάπη στη Βουλή για τον προυπολογισμό 2005

  • Οι δύο μεγάλες προκλήσεις της Κυβέρνησης ήταν η επιτυχής τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων, και το «νοικοκύρεμα του κράτους», με στόχο την βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη. 
  • Τον πρώτο στόχο τον πετύχαμε κατά κοινή ομολογία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και παρά τις αντίξοες συνθήκες. Και μας το αναγνώρισαν άπαντες, ακόμη και εκείνοι που μας αμφισβητούσαν.
  • Τώρα η κυβέρνηση είναι στην φάση απρόσκοπτης υλοποίησης του δεύτερου στόχου της: της πιστής εφαρμογής του προγράμματος το οποίο ενέκρινε ο Ελληνικός λαός. Για την επίλυση δηλαδή των καθημερινών προβλημάτων του. Για την βελτίωση του επιπέδου αλλά και της ποιότητας ζωής του.
  • Πολιτευόμαστε με γνώμονα το συμφέρον όλων των πολιτών, χωρίς διακρίσεις, μακράν του στείρου κομματισμού που διαίρεσε τους Έλληνες. Και με σημαία μας την διαφάνεια και την αξιοκρατία, κτίζουμε καθημερινά, βήμα-βήμα, αλλά σταθερά, το μέλλον της χώρας. Μιας κοινωνίας των πολιτών, που καθένας θα έχει ίδιες ευκαιρίες με τον άλλο, που οι θεσμοί θα λειτουργούν επ’ ωφελεία όλων, μακράν της καθεστωτικής νοοτροπίας και του αυταρχισμού του πρόσφατου παρελθόντος.

  • Για την Οδική Ασφάλεια
    Η οδική ασφάλεια αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της Κυβέρνησης.
    Σχεδιάζονται με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, τα απαραίτητα μέτρα (για τον οδηγό, για το όχημα, αλλά και για την υποδομή), με στόχο την μείωση των θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων κατά 50 % έως το 2010. 
  •  Για τις συγκοινωνίες
    Στους Ολυμπιακούς Αγώνες, καταφέραμε να λειτουργήσουν τα ΜΜΜ κατά τρόπο άριστο, συμβάλλοντας έτσι στην επιτυχή διεξαγωγή των αγώνων. Για πρώτη φορά πολλοί συμπατριώτες μας, δοκίμασαν τις Δημόσιες Συγκοινωνίες και τις εμπιστεύθηκαν. Αυτό λοιπόν το momentum, αυτήν την κληρονομιά, θελήσαμε να την αξιοποιήσουμε για το μέλλον. Καταλήξαμε στην εφαρμογή του νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη . Ένα σχέδιο που άλλαξε τη φιλοσοφία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, τα κάνει αλληλοτροφοδοτούμενα, βάζει τη λειτουργία τους στη λογική του δικτύου και θέτει ως απόλυτο γνώμονα την αποτελεσματική εξυπηρέτηση του επιβάτη. Ήδη έχουμε δει τα πρώτα αποτελέσματα και οι ενδείξεις δείχνουν όχι μόνον ότι έχει αυξηθεί η λειτουργικότητα των ΜΜΜ και η μέση ταχύτητά τους, αλλά και η ικανοποίηση των επιβατών από την χρήση τους όπως π.χ. με τις γραμμές Express, με το ενιαίο εισιτήριο, κ.λ.π. Για μας όμως δεν είναι το τέλος μιας προσπάθειας, αλλά μόνον η αρχή. Συνεχίζουμε αδιάλειπτα για να μπορούν οι πολίτες να ταλαιπωρούνται λιγότερο και να μετακινούνται γρηγορότερα.
    Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος: Μέχρι το τέλος της τετραετίας οι μισές μετακινήσεις στην πόλη να γίνονται με τα ΜΜΜ σε σχέση με το 33% σήμερα. Θέλουμε γρήγορες, αξιόπιστες και φθηνές Δημόσιες Συγκοινωνίες. Θέλουμε την διευκόλυνση του μετακινούμενου πολίτη, την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής του. 
  •  Για τον ΟΣΕ
    Στους σιδηροδρόμους, προωθείται η αναδιοργάνωση τους, με τον πλήρη διαχωρισμό υποδομής και εκμετάλλευσης, σύμφωνα με το νέο Επιχειρησιακό Σχέδιο 2005-2007, (είναι υπό έγκριση σύμφωνα με τις αντίστοιχες κοινοτικές οδηγίες). Έτσι οι δαπάνες της υποδομής θα είναι πλήρως διακριτές από αυτές της εκμετάλλευσης, θα εξασφαλιστεί ότι δεν επιδοτείται έμμεσα η σιδηροδρομική εκμετάλλευση, κατ’ αντιστοιχία με όλα τα άλλα μέσα μεταφοράς. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται το άνοιγμα της αγοράς και παράλληλα διασφαλίζεται ο κοινωνικός χαρακτήρας.
  • Για τα ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
    Ο σημαντικός ρόλος των σιδηροδρομικών μεταφορών αλλά και των μεταφορών με άλλα μέσα, θα ενισχυθεί με τη δημιουργία των εμπορευματικών κέντρων, τα οποία θα αποτελέσουν τους βασικούς πόλους έλξης και εξυπηρέτησης των εμπορευματικών μεταφορών. Σύντομα θα κατατεθεί στη Βουλή, ένα ρεαλιστικό θεσμικό πλαίσιο για την ανάπτυξη βιώσιμων εμπορευματικών κέντρων. Ξεκινάμε από την προώθηση των διαδικασιών κατασκευής και λειτουργίας του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, στην Αθήνα, και συνεχίζουμε στην Θεσσαλονίκη, την Ηγουμενίτσα, την Αλεξανδρούπολη, την Πάτρα, το Ηράκλειο και αλλού.
  • Για την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ
    Η Κυβέρνηση στην παρούσα φάση, αφενός επιδίδεται σε νοικοκύρεμα της Εταιρείας, αφετέρου βρίσκεται σε συνεχή επαφή με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε μία προσπάθεια να ολοκληρωθεί η νέα σοβαρή προσπάθεια ιδιωτικοποίησης του Ομίλου, μέσα από μία διαδικασία διερεύνησης της αγοράς και ορθολογικοποίησης των αποτελεσμάτων των Εταιριών του Ομίλου.
    Έχουμε ήδη ξεκινήσει την νέα προσπάθεια ιδιωτικοποίησης καθώς αυτή η πολιτική αποτελεί μονόδρομο για την εταιρεία. Αυτή η τελευταία ευκαιρία για τη διάσωση της Ο.Α. γίνεται με ρεαλιστικούς όρους που είναι αποδεκτοί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αναγνωρίζοντας τα δεδομένα της αγοράς αλλά και διασφαλίζοντας το μέλλον των εργαζομένων. Έτσι οι επόμενοι δύο μήνες θα είναι καθοριστικοί για το μέλλον της εταιρείας. 
  •  Για τις ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
    Πρωταρχικοί στόχοι της κυβέρνησης αποτελούν η διασφάλιση της ορθής λειτουργίας του ανταγωνισμού, η εφαρμογή της νομοθεσίας των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και η εναρμόνισή μας με το ευρωπαϊκό πλαίσιο. Η χώρα μας έπρεπε ήδη από τον Ιούνιο του 2003 να έχει ενσωματώσει στην εσωτερική νομοθεσία τις 5 κοινοτικές οδηγίες για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες αλλά από την ολιγωρία της προηγούμενης κυβέρνησης, αυτό δεν έγινε, με αποτέλεσμα την παραπομπή μας ενώπιον του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου.
    -Στις αρχές του 2005 θα είναι έτοιμο το νομοσχέδιο το οποίο θα μεταφέρει στο εθνικό δίκαιο το κοινοτικό πλαίσιο κανονιστικών ρυθμίσεων μαζί με άλλες θεσμικές παρεμβάσεις. Με αυτό το σχέδιο νόμου ξεκαθαρίζουν οι αρμοδιότητες, απλοποιούνται, τυποποιούνται και επιταχύνονται οι διαδικασίες που είναι απαραίτητες για την δημιουργία του απαραίτητου περιβάλλοντος για την προσέλκυση νέων επενδύσεων και την προστασία του ανταγωνισμού.


'Αλλα νέα σε αυτή την κατηγορία
15/02/2019 Νέο πλαίσιο για την κυκλοφορία οχημάτων ιστορικού ενδιαφέροντος
15/02/2019 Τίθεται σε ισχύ σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο για τις σιδηροδρομικές μεταφορές μετά από 45 χρόνια
15/02/2019 Η Ομιλία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ. Θάνου Βούρδα στο Συνέδριο «Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα στις Ελληνικές Πόλεις» που διεξάγεται στη Λάρισα
15/02/2019 Ομιλία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην εκδήλωση «Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Κληρονομιά – Γέφυρα Κοράκου στην Κοιλάδα Αχελώου» την οποία διοργάνωσε η Ομάδα της Προοδευτικής Συμμαχίας των Σοσιαλιστών και Δημοκρατών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
14/02/2019 Οι δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη και της Ευρωπαίας Επιτρόπου αρμόδιας για την Περιφερειακή Πολιτική της Ε.Ε κ. Κορίνας Κρέτσου κατά τη διάρκεια της κοινής συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Ανανέωση άδειας οδήγησης δικύκλων και οχημάτων κατηγορίας Β μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των εβδομήντα τεσσάρων (74) ετών
Πληροφορίες για πληγέντες από τις πυρκαγιές
ΝΕΟ - Εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τα επόμενα αιτήματα για την ελεύθερη διέλευση των συγκεκριμένων οχημάτων
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΓΙΑ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ (ΕΓΝΑΤΙΑ)
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης ¶δειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης ¶δειας Κυκλοφορίας
¶δεια διέλευσης οχημάτων μικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο
Οδηγίες προς τους πολίτες ενόψει των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων