06/11/2017 Ύλη συμπληρωματικής επιμόρφωσης ελεγκτικού προσωπικού ΚΤΕΟ για το έτος 2017
 Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα Γραφείο Τύπου Δελτία Τύπου
image

Δελτία Τύπου



12/11/2008

Επίσκεψη του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών στο Σταθμό

Ο ΗΣΑΠ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ - ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕΤΑΙ - ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ


α) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΕΙΡΗΝΗ
β) ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ & ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΗΣΑΠ
γ) ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

-α) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΕΙΡΗΝΗ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Το συγκρότημα πλυντηρίου συρμών ΗΣΑΠ είναι σύγχρονης τεχνολογίας και παρέχει την καλύτερη ποιότητα καθαρισμού από άποψη ασφάλειας, εξοικονόμησης νερού, προστασίας περιβάλλοντος και υγιεινής σύμφωνα με τα πρότυπα ΙSO 9001 και ISO 14000.
Λειτουργεί αυτόματα και χειρωνακτικά για το πλύσιμο των συρμών και ειδικών οχημάτων.
Πλένει όλες τις επιφάνειες του συρμού (πλαϊνές, μετωπικές και οροφή).
Το πλυντήριο λειτουργεί με φρέσκο και ανακυκλωμένο νερό ελαχιστοποιώντας τη κατανάλωση νερού και είναι δυναμικότητας 18 συρμών την ημέρα.
Το νερό μετά το πλύσιμο συλλέγεται σε υπόγεια δεξαμενή και από εκεί, μετά από επεξεργασία στο σύστημα ανακύκλωσης οδηγείται σε υπόγειες αποθηκευτικές δεξαμενές για να επαναχρησιμοποιηθεί.
Στα πλαίσια του έργου ανακαινίστηκαν οι γραμμές εναπόθεσης με την τοποθέτηση νέων στρωτήρων από σκυρόδεμα και επεκτάθηκαν ώστε να χρησιμοποιούνται από όλους τους τύπους των συρμών της ΗΣΑΠ ΑΕ.
ΚΟΣΤΟΣ: 3.334.868 Ευρώ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: ΠΔΕ (Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων)
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ: Ολοκληρώθηκε
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ:
Σταθμός Ειρήνη

-β) ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΗΣΑΠ


1. ΤΡΕΙΣ ΝΕΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ: ΨΑΛΙΔΙ - ΙΛΙΣΟΣ - ΚΑΜΙΝΙΑ

Α. ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΝΕΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ: ΨΑΛΙΔΙ & ΙΛΙΣΟΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Η χιλιομετρική απόσταση μεταξύ των σταθμών Μοσχάτου – Καλλιθέας και Ηρακλείου – Ειρήνης υπερβαίνει τα 1600 μέτρα γεγονός που επιβάλλει την κατασκευή νέων σταθμών, οι οποίοι αφενός θα εξυπηρετήσουν τους πολίτες των περιοχών, αφετέρου θα ανακουφίσουν τη λειτουργία των υφισταμένων σταθμών.
Οι νέοι σταθμοί θα διαθέτουν αποβάθρες μήκους 110 μέτρων, κυλιόμενες σκάλες και ανελκυστήρες για την εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες.
ΚΟΣΤΟΣ: Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 5.000.000 ευρώ ανά σταθμό.
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Από το ΕΣΠΑ
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ: Οι μελέτες που εκπονούνται από την Υπηρεσία μελετών του ΗΣΑΠ αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του 2009 και η ολοκλήρωση του έργου εντός του 2010.
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Οι δύο νέοι σταθμοί χωροθετούνται στο μέσον της διαδρομής των τμημάτων ΜΟΣΧΑΤΟ – ΚΑΛΛΙΘΕΑ με την ονομασία Ιλισός και ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΕΙΡΗΝΗ με την ονομασία Ψαλίδι.

Β. ΝΕΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΑ ΚΑΜΙΝΙΑ
Η κατασκευή του σταθμού εντάσσεται στα πλαίσια της υπογειοποίησης του τμήματος Πειραιάς-Φάληρο στο ύψος του εργοστασίου Κεράνης με την ονομασία Καμίνια.

2. ΜΕΛΕΤΗ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΦΑΛΗΡΟ

ΚΟΣΤΟΣ: Το κόστος της μελέτης έχει προϋπολογισμό 1,8εκ Ευρώ.
Το Συνολικό κόστος κατασκευής ανέρχεται στα 65εκ. Ευρώ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: μελέτη: από τον ΗΣΑΠ
κατασκευή: αναμονή για ένταξη στα έργα ΓΕΦΥΡΑ
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ: Την επόμενη εβδομάδα το Διοικητικό Συμβούλιο του ΗΣΑΠ θα λάβει την απόφαση για την κατακύρωση σε ανάδοχο εταιρεία της μελέτης του έργου.
Η δημοπράτηση του έργου της κατασκευής αναμένεται να πραγματοποιηθεί το Νοέμβριο του 2009 και να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2011
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η υπογειοποίηση των γραμμών αφορά το τμήμα Πειραιάς έως το Φάληρο.

3. ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΥΠΟΓΕΙΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ 1010 ΘΕΣΕΩΝ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Όλες οι εγκαταστάσεις των σταθμών στάθμευσης θα είναι πλήρως προσβάσιμες από άτομα με ειδικές ανάγκες. Για το λόγο αυτό θα προβλέπονται οι απαραίτητες θέσεις στάθμευσης, ράμπες, ανελκυστήρες και W.C.
ΚΟΣΤΟΣ: Το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 22.970.000 Ευρώ. Παρακάτω αναλύεται το επιμέρους κόστος κάθε χώρου στάθμευσης.
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Μέσω ΣΔΙΤ
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ: Έχει συνταχθεί από τη Τεχνική Υπηρεσία των ΗΣΑΠ Προκαταρκτική Μελέτη και Μελέτη Κόστους Οφέλους για κάθε υπόγειο σταθμό αυτοκινήτων. Οι φάκελοι των έργων θα κατατεθούν προς έγκριση στην Ειδική Γραμματεία Σ.Δ.Ι.Τ. μέχρι τις 25/11/2008.

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ:
ΜΑΡΟΥΣΙ

Στον υπόγειο χώρο της Πλατείας Ευτέρπης, στο χώρο μεταξύ του υπάρχοντος σταθμού των ΗΣΑΠ και των κτιρίων της οδού Βασιλίσσης Όλγας, δημιουργείται υπόγειος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων.
Ο χώρος στάθμευσης διαθέτει τέσσερα (4) υπόγεια, συνολικής χωρητικότητας 168 θέσεων στάθμευσης.
Το κόστος κατασκευής του υπογείου σταθμού αυτοκινήτων υπολογίζεται σε 5.000.000,00 €.

ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Στον υπόγειο χώρο της πλατείας 28ης Οκτωβρίου, στο χώρο απέναντι του σταθμού ΗΣΑΠ και μεταξύ των οδών Πρασίνου Λόφου, Ναρκίσσου και Σβώλου, δημιουργείται υπόγειος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων.
Ο χώρος στάθμευσης διαθέτει τρία (3) υπόγεια, συνολικής χωρητικότητας 331 θέσεων στάθμευσης.
Το κόστος κατασκευής του υπογείου σταθμού αυτοκινήτων υπολογίζεται σε 6.620.000,00 €.

ΦΑΛΗΡΟ
Στον υπόγειο χώρο του ακινήτου ιδιοκτησίας ΗΣΑΠ και μεταξύ των οδών Γιαννοπούλου, Ζαΐμη και Ζερβού, δημιουργείται υπόγειος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων.
Ο χώρος στάθμευσης διαθέτει τρία (3) υπόγεια, συνολικής χωρητικότητας 201 θέσεων στάθμευσης.
Το κόστος κατασκευής του υπογείου σταθμού αυτοκινήτων υπολογίζεται σε 4.550.000,00 €

ΚΗΦΙΣΙΑ
Στον υπόγειο χώρο του Άλσους Κηφισιάς, στο χώρο απέναντι του σταθμού ΗΣΑΠ και μεταξύ των οδών Αδριανού. Γρ. Λαμπράκη και Ηρώδου Αττικού, δημιουργείται υπόγειος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων.
Ο χώρος στάθμευσης διαθέτει τέσσερα (4) υπόγεια, συνολικής χωρητικότητας 310 θέσεων στάθμευσης.
Το κόστος κατασκευής του υπογείου σταθμού αυτοκινήτων υπολογίζεται σε 6.800.000,00 €.
Με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει συναίνεση όλων των ενδιαφερόμενων φορέων για τους περιβαλλοντικούς όρους.

4. ΝΕΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Σήμερα ο χώρος χρησιμοποιείται για εναπόθεση συρμών, αποκατάσταση βλαβών, βαριά συντήρηση συρμών, καθαρισμός (εσωτερικός και εξωτερικός) συρμών, αποθήκευση υλικών και εγκαταστάσεις γραφείων. Η μελέτη προβλέπει διατήρηση των παραπάνω δραστηριοτήτων και αναδιάταξή τους σε νέους, σύγχρονους χώρους με στόχο την βελτιστοποίηση των συνθηκών εργασίας και της λειτουργίας της επισκευαστικής βάσης. Οι παραπάνω χρήσεις δεν θα είναι οχλούσες και ρυπογόνες.
ΚΟΣΤΟΣ: Το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 120εκ. Ευρώ
Η συμμετοχή του Δημοσίου είναι με 25εκ. Ευρώ και του Ιδιώτη 95εκ Ευρώ
Το αναφερόμενο έργο προσφέρεται για εμπορική εκμετάλλευση από τον 1ο όροφο και άνω ως χώροι στάθμευσης και εμπορικού κέντρου.
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: ΣΔΙΤ
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ: Η μελέτη έχει ολοκληρωθεί και εντός του μηνός θα αποσταλεί ο φάκελος του έργου στην Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ.
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η Νέα Επισκευαστική Βάση της ΗΣΑΠ ΑΕ προβλέπεται να κατασκευαστεί σε οικόπεδο της εταιρείας μεγέθους 35 στρεμμάτων το οποίο περιγράφεται από τις οδούς Καλλιμασιώτη, Κόνωνος, Ρετσίνα, Αλιπέδου και Πλατεία Οδησσού.


5. ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ - ΕΠΙΔΟΜΗΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΑΠΟ ΟΜΟΝΟΙΑ – ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Πρόκειται για ένα έργο στήριξης της γραμμής σε σκυρόδεμα που θα καταστήσει τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο ένα από τα πιο σύγχρονα μέσα σταθερής τροχιάς. Με την ολοκλήρωση των έργων ο ΗΣΑΠ θα προσφέρει στους επιβάτες πιο ασφαλείς μετακινήσεις, μεγαλύτερες ταχύτητες, περισσότερη άνεση αλλά και λιγότερο θόρυβο τόσο στους χρήστες του μέσου όσο και στις περιοχές διέλευσης των συρμών. Παράλληλα θα ενισχυθεί η στήριξη και θα ανακαινισθεί η σήραγγα Ομόνοια-Μοναστηράκι. Επίσης θα αναβαθμισθεί η σηματοδότηση και θα εφαρμοσθεί τηλεματική που θα παρέχει πληροφορίες στο επιβατικό κοινό σχετικά με το χρόνο διέλευσης των συρμών.
ΚΟΣΤΟΣ: 79,1 Εκατομμύρια Ευρώ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Γ’ ΚΠΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Τα έργα αφορούν το μήκος της γραμμής από το Φάληρο έως τη Κηφισιά.
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ: Το έργο ξεκινάει τον Ιανουάριο του 2009 και θα παραδοθεί στο σύνολό του το πρώτο τρίμηνο του 2010.

6. ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΗΣΑΠ ΑΕ ΠΡΟΣ ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Το έργο αποτελεί την επέκταση της γραμμής Πειραιά – Κηφισιά της ΗΣΑΠ ΑΕ προς τα βόρεια προάστια της Αθήνας (Κηφισιά, Ερυθραία, Καστρί) έχει μήκος 6,96 km και αποτελεί την πρώτη φάση του σχεδίου επέκτασης της γραμμής έως τον Άγιο Στέφανο. Η γραμμή περιλαμβάνει 5 νέους υπόγειους σταθμούς από τους οποίους ο ένας είναι τερματικός (Εθνικής οδού), όπου προβλέπεται να δημιουργηθεί και χώρος εναπόθεσης συρμών (αμαξοστάσιο) καθώς και κτίριο στάθμευσης αυτοκινήτων, χωρητικότητας 1000 αυτοκινήτων.
ΚΟΣΤΟΣ: Συνολικός προϋπολογισμός μελετών 20,5 εκ Ευρώ
Συνολικό κόστος έργου (κατασκευή μαζί με τις μελέτες και τις απαλλοτριώσεις) 480εκ. Ευρώ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: τις μελέτες θα τις χρηματοδοτήσει ο ΗΣΑΠ
Η κατασκευή χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Η αρχή του έργου τοποθετείται στο σταθμό ΚΑΤ και χωρίζεται σε επτά τμήματα:

 
Τμήμα 1 : Κηφισιά , Προϋπολογισμός μελέτης: 2.805.257 €
Τμήμα 2 : Αθλητικός Όμιλος Κηφισιάς, Προϋπολογισμός μελέτης: 3.258.025 €
Τμήμα 3 : Νέα Ερυθραία, Προϋπολογισμός μελέτης: 3.246.776 €
Τμήμα 4 : Καστρί, Προϋπολογισμός μελέτης: 3.381.068 €
Τμήμα 5 : Εθνική οδός, Προϋπολογισμός μελέτης: 2.643.180 €
Τμήμα 6 : Αμαξοστάσιο, Προϋπολογισμός μελέτης: 2.833.740 €
Τμήμα 7 : Κτίριο στάθμευσης αυτοκινήτων, Προϋπολογισμός μελέτης: 2.393.145 €
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ: Οι σχετικοί διαγωνισμοί για την ανάθεση των ανωτέρω μελετών που διενεργήθηκαν μεταξύ 2 και 10 Οκτωβρίου 2008 βρίσκονται στην φάση αξιολόγησης των δικαιολογητικών συμμετοχής των διαγωνιζομένων γραφείων από τις αρμόδιες επιτροπές.
Ολοκλήρωση αξιολόγησης: Απρίλιος 2009
Επόμενο στάδιο εκτέλεση μελέτης: 18 μήνες και μετά ακολουθεί η προκήρυξη του έργου το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί τέλος 2013


-γ) «ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ» – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

1. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Στο πλαίσιο των ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ο ΗΣΑΠ κάνει ένα πρώτο βήμα με την εκμίσθωση στη ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΑΕ, χώρους της για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, εγκατεστημένης ισχύος 20 KW. Η ενέργεια αυτή θα πωλείται στον ΔΕΣΜΗΕ (Διαχειριστής Ελληνικού Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας), με βάση την τιμή ανά κιλοβατώρα, όπως ο νόμος προβλέπει για τους παρέχοντες ενέργεια από ΑΠΕ. Το μίσθωμα που θα καταβάλλεται στον ΗΣΑΠ έχει οριστεί σε ποσοστό 5% επί των εσόδων που θα λαμβάνει ο μισθωτής ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΑΕ από την πώληση της παραγόμενης ενέργειες στον ΔΕΣΜΗΕ.
ΚΟΣΤΟΣ: Το κόστος είναι μηδενικό, καθώς την εγκατάστασή τους αναλαμβάνει η ΔΕΗ Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: ΔΕΗ Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ: Η σύμβαση υπεγράφη στις 5-11-2008 και η ολοκλήρωση αναμένεται στο πρώτο εξάμηνο του 2009.
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Στον Σταθμό Ειρήνης
Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις με την ΔΕΗ Ανανεώσιμες για ανάλογη τοποθέτηση φωτοβολταϊκών και σε άλλους σταθμούς κατά μήκος της γραμμής


2. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Οι ΗΣΑΠ ΑΕ στο πλαίσιο της προσπάθειας εξυπηρέτησης των χρηστών ποδηλάτων εγκατέστησε στις περιοχές εισόδου όλων των σταθμών του δικτύου των συστημάτων ασφαλούς πρόσδεσης ποδηλάτων. (Δέκα θέσεις ανά σταθμό). Παράλληλα, σε συνεννόηση με συλλόγους φίλων του ποδηλάτου κατασκευάσθηκαν και τοποθετήθηκαν σε όλα τα κλιμακοστάσια των σταθμών ειδικές ράμπες για την ευχερή και ασφαλή κίνηση των ποδηλατιστών από και προς τις αποβάθρες.
ΚΟΣΤΟΣ: 20.000 Ευρώ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: ΗΣΑΠ
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ: Έχει ολοκληρωθεί
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Στις εισόδους όλων των σταθμών – εκτός Μοναστηράκι, Ομόνοια, Αττική οι οποίοι είναι σταθμοί μετεπιβίβασης με το ΜΕΤΡΟ και λόγω αυξημένης κίνησης απαγορεύεται η είσοδος ποδηλάτων




Από το Γραφείο Τύπου




Συνημμένα Αρχεία
word documentΣχετικό Δελτίο Τύπου σε μορφή Microsoft Word
Εκτύπωση

image

Θέματα Ενδιαφέροντος


Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας χορήγησης Άδειας Οδήγησης
Αναλυτική παρουσίαση κάθε διαδικασίας έκδοσης Άδειας Κυκλοφορίας